Liigu lehe põhisisu juurde

Asjakohasuse küsimustik

Ärimees seismas kontoris

Tunne end keerukaid investeerimistooteid valides kindlalt

  • Täida lühike küsimustik, et hinnata oma teadmisi ja kogemusi erinevate investeerimistoodete osas.
  • Küsimustiku abil teed kindlaks, kas investeerimistoode on Sulle asjakohane valik.
  • Küsimustik tuleb täita enne keerukate investeerimistoodete ostmist.

Miks ma pean küsimustiku täitma?

  • Kui ostad esimest korda keerukat investeerimistoodet, peame hindama Sinu asjakohasust.
  • Selle küsimustiku eesmärk on kindlaks teha, kas Sul on piisavalt teadmisi ja kogemust, et mõista riske, mis on seotud nende keerukate investeerimistoodetega, mida soovid osta.

Kuidas see mind aitab?

See küsimustik aitab välja selgitada, kas investeering mõnda tootesse on Sulle asjakohane või mitte.

Kui mõne investeerimistoote hindamistulemus on „ei ole asjakohane“, leiame, et võid panna end olukorda, kus Sinu võetud risk ei vasta Sinu teadmistele ja kogemustele, või Sa ei pruugi täpselt mõista sellistesse toodetesse investeerimise riske.

Kuidas küsimustikku täita?

  • Vali oma soovitud investeeringuga seotud tootegrupp ja vasta küsimustele.
  • Me hindame asjakohasust lähtuvalt Sinu vastustest.
  • Täidetud küsimustik kehtib kuni selle uuesti täitmiseni, ent mitte kauem kui 5 aastat.

Küsimustiku saad valitud tootegrupi kohta täita üks kord päevas.

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.