Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient
Tule meie kliendiks

Apple Pay

Maksa igapäevaostude eest iPhone’i, iPadi, Apple Watchi või Maciga!

  • Lihtne ja turvaline makseviis
  • Maksta saad kõikjal, kus toimivad viipemaksed
  • Kasutada saad ka äppides ja veebis

Apple Pay võimaldab Sul Apple’i seadmetes maksta ostude eest Swedbanki erakliendi viipekaardiga.

Apple Pay toimib kõigis viipeterminalides üle maailma ning teatud kaupmeeste äppides ja veebilehtedel, mille tunned ära Apple Pay märgi järgi.

Apple Pay abil makstes rakenduvad tavapärased kaardimaksete limiidid.

Apple Pay abil saad maksta iPhone’i, iPadi, Apple Watchi või Maciga. Ühilduvate seadmete nimekirja leiad siit.

Saad kasutada Swedbanki Mastercardi viipemakse võimalusega:

  • deebetkaarte: Deebetkaart Pluss, ISIC Mastercard Tudengikaart, Privaatpanganduse deebetkaart;
  • krediitkaarte: Püsimaksega krediitkaart, Vaba tagasimaksega krediitkaart, Gold vaba tagasimaksega krediitkaart, Platinum krediitkaart.

Ostu tegemisel kasutab Apple Pay seadmekohast numbrit ja kordumatut tehingukoodi. Sinu täielikku kaardinumbrit ei talletata kunagi ei Sinu seadmes ega Apple’i serverites ning seda ei saa kaupmeestega jagada. Kuna Apple Pay ei hoia alles tehinguteavet, mida saaks Sinuga seostada, on kõik ostud privaatsed.

Telefoni või muu seadme kaotamisel ei ole tarvis oma deebet- või krediitkaarti sulgeda, sest kaardiandmeid ei talletata telefoni. Ava leht icloud.com/find ning kasuta oma Apple ID kontot, et seade lukustada.

Sarnaselt kaardiga tasutud ostudele kehtib ka kõigile Apple Pay ostudele panga pettusevastane kaitse. Nii saad teha oma oste muretult.

Apple Pay kasutamiseks vajad:

  1. sobivat iPhone’i või mõnda teist Apple’i seadet;
  2. Swedbanki Mastercardi, millel on viipemakse võimalus sisse lülitatud;
  3. Swedbanki internetipanka või äppi.

Veendu, et Sinu iPhone’il, iPadil või Apple Watchil on iOSi viimane versioon. Tarkvarauuendusi saad kontrollida seadete alt. Lisaks kontrolli, et kasutad Swedbanki äpi viimast versiooni ja oled kaardiga e-poodides maksmiseks internetiostud aktiveerinud.

Apple Pay saab kasutusele võtta kahel moel.

  1. Ava Swedbanki äpp. Äpi saad alla laadida siit.
  2. Logi äppi sisse.
  3. Ava menüüpunkt „Kaardid“.
  4. Vajuta nupule „Add to Apple Wallet“.
  5. Vajuta „Next“.
  6. Loe ja nõustu kasutustingimustega.
  7. Su kaart on lisatud Apple Walletisse.

Kui Sul on kaart kellegi teise konto juures, saad selle lisada Apple Walleti kaudu.

Walleti kaudu kaardi lisamiseks peab Sul olema kinnitatud (verifitseeritud) telefoninumber. Kui Sul ei ole kinnitatud numbrit, logi internetipanka, ava oma kontaktandmed ja kinnita telefoninumber.

  1. Ava äpp Wallet.
  2. Vajuta märgile „+“.
  3. Vajuta nupule „Continue“.
  4. Vali „Swedbank“.
  5. Skanni kaardi andmed.
  6. Kontrolli kaardi kehtivusaega ja lisa CVV-kood.
  7. Loe ja nõustu kasutustingimustega.
  8. Saad SMSi teel kinnituskoodi*.
  9. Su kaart on lisatud Apple Walletisse.

*Kui Sul ei ole kinnitatud telefoninumbrit, suunatakse Sind numbri kinnitamiseks Swedbanki nõustamiskeskusesse.

Maksa iPhone’i Face IDga

  • Et kasutada oma vaikimisi kaarti, tee topeltklõps iPhone’i küljenupul, tõsta telefon näo juurde ja ava see Face ID või parooliga.
  • Seejärel hoia iPhone’i viipeterminali lähedal, kuni näed kirja „Done“.

Maksa iPhone’i Touch IDga

  • Et kasutada oma vaikimisi kaarti, puuduta telefoni Touch IDd topeltklõpsuga.
  • Seejärel hoia iPhone’i viipeterminali kohal, kuni näed kirja „Done“.

Maksa Apple Watchiga

  • Et kasutada oma vaikimisi kaarti, tee topeltklõps Apple Watchi küljenupul ja hoia oma Apple Watchi viipeterminali lähedal.
  • Oota, kuni Apple Watch hakkab õrnalt värisema.

Apple Pay maksevõimaluste kohta leiad rohkem infot siit.

Alustades Apple Pay teenuse kasutamist mistahes Swedbanki Mastercardiga, nõustud Swedbanki kaartide kasutamise tingimustega.

Swedbank ei kehtesta Apple Pay maksetele lisatasusid.

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.