Liigu lehe põhisisu juurde

Konto teises pangas

Oleme teinud Sinu igapäevased pangatoimingud veelgi mugavamaks!

  • Säästa aega ja halda oma teise panga kontot meie Internetipangas.
  • Saad kontrollida oma kontojääki, alustada makseid ja saada ülevaadet tehingutest.
  • Kiiremaks sisselogimiseks kasuta biomeetrilist isikutuvastust.

Pangatoimingud, mida saad teha

Ülevaade pankadest, mille kontosid saad hallata Swedbanki internetipangas

Maksete algatamine
Kontojäägi kontrollimine
Väljavõtete vaatamine
Swedbank Baltimaades
Swedbank Baltimaades
SEB Baltimaades
SEB Baltimaades
LHV
LHV
Luminor Baltimaades
Luminor Baltimaades
Citadele Baltimaades
Citadele Baltimaades
Coop Pank
Coop Pank
Šiaulių bankas Leedus
Šiaulių bankas Leedus
Urbo bankas Leedus
Urbo bankas Leedus
  1. Vajuta selle lehe üleval asuvale nupule „Lisan teise panga konto“ ja logi sisse.
  2. Seejärel vali rippmenüüst teise panga konto, mida soovid lisada. Seejärel vajuta nupule „Login teise panka sisse“.
  3. Anna oma nõusolek vaadata teiste panga kontosid Swedbanki internetipanga kaudu.
  4. Sind suunatakse teise panga keskkonda oma valikut kinnitama.

Teise panga konto eemaldamiseks mine meie internetipanga avalehele sisselogitud keskkonnas. Liigu teise panga konto juurde ja vajuta lingile „Haldamine“. Sind suunatakse järgmisele lehele, millel saad konto juurdepääsu tühistada.

Makset teise panga kontolt saad alustada, valides menüüpunkti „Igapäevapangandus“ alt:

  1. Uus / siseriiklik makse;
  2. Seejärel vali „Maksan kontolt” rippmenüü valikust teise pangakonto, millelt soovid ülekannet teha;
  3. Sind suunatakse makse andmeid sisestama väljale „Makse teisest pangast”.

Teabe Swedbanki Internetipanga kaudu algatatud maksete kohta leiad valiku „Makse ajalugu“ alt.

Kontojääki saad jälgida sisse logitud keskkonnas internetipanga esilehel koos teiste Swedbanki kontodega.

Kontoväljavõtet vaata sama lihtsalt nagu Swedbanki konto väljavõtet (Igapäevapangandus -> Kontoinfo -> Konto väljavõte). Kontoväljavõtte perioodi pikkus võib erineda sõltuvalt pangast.

Kui soovid rohkem infot teiste pangakontode kohta, siis tutvu allolevate lehtedega või saada meile pangateade:

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.