Liigu lehe põhisisu juurde

Autentimisvahendid

Äppi ja internetipanka sisenemise võimalused

Sul võiks äpi ja internetipanga jaoks olla vähemalt kaks autentimisvahendit.

  • Smart-ID – sobib äpi ja internetipanga jaoks;
  • biomeetria või äpi PIN-kood – kiiremaks sisselogimiseks ja maksete kinnitamiseks;
  • Mobiil-ID – alternatiiv Smart-IDle.

Vali äpi ja internetipanga kasutamiseks sobiv lahendus

Smart-ID

Soovitame!

Biomeetria /
Äpi PIN-kood

Soovitame!

Mobiil-ID

ID-kaart

PIN-kalkulaator

Alates vanusest
Alates vanusest 6 6 7 6 6
Internetipanga kasutamine
Internetipanga kasutamine
Mobiilipanga kasutamine
Mobiilipanga kasutamine Puudub
Nõustamiskeskuse kasutamine
Nõustamiskeskuse kasutamine Puudub Puudub
Digitaalne allkirjastamine
Digitaalne allkirjastamine Puudub Puudub
Väljastamise tasu
Väljastamise tasu Tasuta Tasuta Tasuta Riigilõiv

üle 65-aastasele (k.a) eraisikule 15 €

alla 65-aastasele eraisikule 20 €

Kuutasu
Kuutasu Puudub Puudub Umbes 1 € Puudub Puudub
Kus saan vormistada?
Kus saan vormistada? Aktiveeri oma nutiseadmes Mobiilioperaatori esindustes Politsei- ja Piirivalveameti esindustes Swedbanki esindustes

Smart-ID on mugavaim viis interneti- ja mobiilipanka sisenemiseks. See on turvaline ja tasuta.

Kasutusele võtmine

  1. Laadi alla Smart-ID äpp.
  2. Loo PIN 1 ja PIN 2.
  3. Kinnita registreerimine ID-kaardi või Mobiil-IDga.

Teen Smart-ID

Smart-ID konto registreerimise ja kasutamise juhend

Lapsele Smart-ID tegemise juhend

NB! Smart-ID saad vormistada ka meie esindustes ID-kaardi või passi alusel. Lapsele Smart-ID tegemisel tuleb tulla koos lapsega kohale ning lisaks võtta kaasa ka lapse nutitelefon ning ID-kaart või pass.

Kasutamiseks vajad nutitelefoni või tahvelarvutit, kuhu saad laadida Smart-ID rakenduse. Vajalik on ka internetiühendus. Tehnilised nõuded Smart-ID rakenduse allalaadimiseks leiad Smart-ID lehelt.

Mida teha, kui telefon on kadunud või varastatud?

  • Võta ühendust SK abiliiniga või helista Swedbank nõustamiskeskusesse.

Tehniline tugi

Kuidas see toimib?

Swedbanki internetipanka ja äppi sisenemine on mugavam, kui kasutad selleks oma biomeetrilisi andmeid (sõrmejälje- või näotuvastust) – nii ei pea Sa meeles hoidma ega sisestama salasõnu ega PIN-koode. Biomeetrilised andmed on Sulle ainuomased andmed, mille abil on võimalik panga digikeskkonnas enda isikut tuvastada ja tegevusi autentida.

NB! Biomeetriliste andmete kasutamiseks pead lubama nende kasutamise oma nutiseadme seadetes. Seadmel peab olema sõrmejälje- või näotuvastussensor.

Juhendid Androidi kasutajale:

Juhendid iOSi kasutajale:

Mida on võimalik sellega teha?

Sõrmejälje- või näotuvastuse abil saad:

  • turvaliselt Swedbanki äppi ja internetipanka sisse logida;
  • vaadata oma kontojääki kiiresti ja mugavalt;
  • internetipangas ja äpis makseid kinnitada (summas kuni 100 eurot 10 makset järjest);
  • kaarte hallata (blokeerida, blokeeringut eemaldada, limiite muuta);
  • krediitkaardi tagasimakseid teha;
  • siseneda äpi teenuste vahekaardi kaudu internetipanka täiendavalt sisse logimata.

Äpi PIN-kood on lihtne viis äppi ja internetipanka sisse logida ja makseid kinnitada.

Mis on selle eelised?

  • Lihtne – sisselogimiseks või makse kinnitamiseks sisesta lihtsalt oma PIN-kood. Seejuures võid koodi valida ise.
  • Turvaline – PIN-koodi ei salvestata telefoni ning seda tead ainult Sina. Lisaks saab seda kasutada ainult Sinu telefonis.
  • Mitmekülgne – kasuta seda nii sisselogimiseks kui ka kuni 100-euroste maksete kinnitamiseks.
  • Hea varuvariant – soovitame Sul omada vähemalt kaht autentimisvahendit.

Kuidas seda seadistada?

  1. Logi äppi sisse.
  2. Vajuta oma initsiaalidele, et minna seadetesse, keri allapoole ja ava „Sisselogimise viisid“.
  3. Vajuta valikule „Äpi PIN-kood“.
  4. Vali sobiv 5–8 numbrist koosnev PIN-kood.
  5. Kinnita valitud kood – ja võidki seda kasutama hakata!

Muide, kui PIN-kood juhtub ununema, saad sama juhise järgi luua uue koodi.

Täpsem äpi PIN-koodi seadistamise juhend

Mobiil-ID on turvaline viis nii interneti- kui ka mobiilipanga kasutamiseks. Sellega saad anda ka digitaalset allkirja.

Kasutusele võtmine

  1. Pöördu mobiilioperaatori poole, kes väljastab Sulle spetsiaalse SIM-kaardi.
  2. Mobiil-ID tuleb aktiveerida ID-kaardiga aadressil politsei.ee.

Kasutamiseks vajad mobiiltelefoni, millel on vajalik SIM-kaart ja pead asuma levialas.

Mida teha, kui telefon on kadunud või varastatud?

  • Võta ühendust ID abiliini või mobiilioperaatoriga. Lisainfot vaata siit.

Tehniline tugi

  • ID-abiliin: (+372) 666 8888
  • Sertifikaatide peatamine: (+372) 677 3377 või 1777
  • www.id.ee

ID-kaardiga saad turvaliselt kasutada internetipanka ja anda digitaalset allkirja. Soovitame lisaks vormistada Smart-ID või mõne teise autentimisvahendi, et pääseksid ka mobiilipanka ja saaksid end identifitseerida, kui helistad meie nõustamiskeskusesse.

Kasutusele võtmine

  1. ID-kaarte väljastab Politsei- ja Piirivalveamet.
  2. Elektrooniliseks kasutamiseks väljastatakse paroolid.

Kasutamiseks vajad ID-kaarti koos paroolidega ja ID-kaardi lugejat. Arvutisse peab olema installeeritud ID‑kaardi tarkvara.

Mida teha, kui ID-kaart on kadunud või varastatud?

  • Võta ühendust ID-kaardi abiliiniga või vaata juhiseid siin.

Tehniline tugi

  • ID-abiliin: (+372) 666 8888
  • Sertifikaatide peatamine: (+372) 677 3377 või 1777
  • www.id.ee

PIN-kalkulaator on turvaline lahendus interneti- ja mobiilipanga kasutamiseks.

Kasutusele võtmine

  1. PIN-kalkulaatori saad Swedbanki esindusest.
  2. PIN-kalkulaatori aktiveerimisel valid koodi, millega edaspidi seda kasutada.

PIN-kalkulaatori kasutusjuhend

Mida teha, kui PIN-kalkulaator on kadunud või varastatud?

  • Helista Swedbank nõustamiskeksusesse.

Kes saavad PIN-kalkulaatori tellida?

PIN-kalkulaatori saavad kasutamiseks tellida kliendid, kel on sõlmitud teleteenuste leping.

Kuidas PIN-kalkulaatorit tellida?

PIN-kalkulaatori tellimiseks saada internetipangas pangateade või helista numbril 6 310 310. Kalkulaatori tellimiseks on tarvis täita tellimisvorm.

Kuidas ma PIN-kalkulaatori dokumendid allkirjastan?

  • Internetipangas saad dokumendid allkirjastada Smart-ID, mobiil-ID, ID-kaardi, digi-ID või senise PIN-kalkulaatoriga.
  • Paberil saad dokumendid allkirjastada notariaalselt. Saada notariaalselt kinnitatud dokumendid aadressile Swedbank AS, Liivalaia 8, 15040 Tallinn. Vaata notaris allkirjastamise kohta lisa siit.

Kuidas ma PIN-kalkulaatori kätte saan?

PIN-kalkulaatori saadame Sulle kulleriga. Kulleriga võime PIN-kalkulaatori toimetada peale Eesti veel Lätisse, Leedusse ning mujale Euroopa Liitu ja väljapoole. Pane tähele, et mõningatesse riikidesse ei pruugi olla võimalik PIN-kalkulaatorit piirangute tõttu saata.

Milliste kuludega peaksin PIN-kalkulaatorit tellides arvestama?

  • PIN-kalkulaatori väljastamise tasuga;
  • PIN-kalkulaatori kulleriga saatmise tasuga;
  • juhul kui allkirjastad PIN-kalkulaatori dokumendid käsitsi, siis ka notarikuludega (vaata notaris allkirjastamise kohta lisa siit).

Milliste tasudega peaksin arvestama ärikliendina?

Äriklient peab kinnitama, et tasub PIN-kalkulaatori tellimise ja kohaletoimetamise eest. Kinnituse võib saata internetipangas pangateatena, kus on märgitud kalkulaatori kasutaja nimi, kasutajatunnus ja konto, millest tasud kinni peetakse.

Kuidas PIN-kalkulaatori eest tasumine ja kohaletoimetamine on korraldatud?

PIN-kalkulaatorit tellides maksad PIN-kalkulaatori väljastamise ja kulleriga kohaletoimetamise eest. Selleks veendu, et kontol on tasude maksmiseks piisavalt raha. Kui tasud on kontolt kinni peetud, saadetakse PIN-kalkulaator välja.

Kui kiiresti PIN-kalkulaator pärast välja saatmist minuni jõuab?

See sõltub riigist, kuhu PIN-kalkulaator saadetakse. Kui oleme kalkulaatori saatmiseks valmis pannud, saadame Sulle SMS-i vöötkoodi numbriga, et saaksid saadetist jälgida.

Millal PIN-kalkulaator aktiveeritakse?

PIN-kalkulaator aktiveeritakse pärast seda, kui oled dokumendid allkirjastanud ja need on meie poolt kontrollitud. Saadame Sulle SMS-i, kui kalkulaator on aktiveeritud ja võid seda kasutama hakata.

Kuidas PIN-kalkulaatorit kasutada?

PIN-kalkulaatori kasutamisjuhise leiad siit.

Kuidas minu isikuandmeid töödeldakse?

Töötleme Sinu andmeid kooskõlas kliendiandmete töötlemise põhimõtetega.

Tehniline tugi

  • Swedbanki nõustamiskeskus 6 310 310

Mida teha hädaolukordades?

Kui oled oma kaardi või autentimisvahendites kasutatavad andmed kaotanud või kahtlustad, et need on sattunud kolmandate isikute kätte, ära kõhkle meile mis tahes ajal (ööpäev läbi) helistamast. Blokeerime kohe Sinu kaardi või juurdepääsu Sinu internetipanga kontole ja keegi teine ei saa ligi Sinu kontodel olevale rahale.

  • Erakliendi tugi: 6 310 310
  • Ärikliendi tugi: 6 132 222

Loe lähemalt turvalisuse kohta

Oleme loonud turvalisusega seotud teemadele eraldi lehe, millelt saad lisateavet, kuidas tagada oma konto turvalisus ja kaitsta oma raha petturite eest.

Liigu turvaliste rahaasjade lehele

Kas leidsid info, mida otsisid?

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.