Liigu lehe põhisisu juurde
Tule meie kliendiks

Internetiostud

Kaardiga e-poodides maksmiseks aktiveerige internetiostud!

Internetis ostude sooritamiseks veenduge internetipoe turvalisuses. Internetiostude võimaluse peab iga uue kaardi puhul eraldi aktiveerima.

Postiga saadetud uuendatud ja asendatud kaartide internetiostud aktiveeritakse automaatselt, kui eelneva kaardi internetiostud olid aktiveeritud.

Uus! Nüüd saad oma kaardi andmeid äpist vaadata. Lähemalt

Kuidas internetipoodides kaardiga maksta?

  1. Kaardiomaniku nimi
  2. Kaardi number
  3. Kaardi aegumisaeg
  4. Kaardi Security Code-kood Mõnedel kaartidel on CVC2/CVV-/CVC-kood

*Kaardil olev tähistus näitab, millist tüüpi kaardiga on tegemist. “Debit” tähendab deebetkaarti ja “Credit” krediitkaarti.

Enne tehingu kinnitamist kontrolli üle, kas ostusumma ja muud andmed on õiged.

Soovitame teha internetioste poodides, mille veebilehel on Mastercard Identity Check logo. Need näitavad, et ostukoht on turvaline.

Mastercard

Kui kaupmees on ühinenud Mastercard Identity Check’i süsteemiga, küsitakse internetipoes makse sooritamisel täiendavat isiku tuvastamist Swedbanki internetipanga kaudu.

Kui kaupmees ei ole Mastercard Identity Check’i süsteemiga ühinenud, siis võib juhtuda, et mõned kaardimaksed ei lähe läbi. Sellistes olukordades uuri kaupmehelt teiste makselahenduste kohta.

  1. Kui oled seadistanud endale turvasõnumi, siis kontrolli, kas see on õige, ning vajuta „Edasi”.
  2. Kinnita makse mobiil-ID, Smart-ID, biomeetria, ID-kaardi või PIN-kalkulaatoriga.
  3. Pärast makse tegemist suunatakse Sind tagasi kaupmehe lehele.
  • Alates 2021. aasta jaanuarist muutuvad internetiostud veel turvalisemaks, sest jõustub Euroopa makseteenuste direktiiv. Mõned kaardiga internetipoodides tehtud tehingud ei pruugi läbi minna. Sellistes olukordades uuri kaupmehelt teiste makselahenduste kohta.
  • Internetiostude võimalus ei ole aktiveeritud.
  • Kontol ei ole piisavalt vahendeid.
  • Kaardile seatud kasutuslimiit on tehingu sooritamiseks liiga madal.
  • Kaart on aegunud.
  • Kaupmehe seatud piirangud (nt ei aktsepteeri teatud tüüpi kaarte või teatud riikides väljastatud kaarte).

Korduma kippuvad küsimused

  • Internetis ostude sooritamiseks veenduge internetipoe turvalisuses. Iga internetipoe veebilehel peaks olema info ettevõtte nime ja asukoha kohta ning e-posti aadress ja telefoninumber, kuhu probleemide puhul pöörduda. Samuti peaks olema info kauba tarnete ja tagastamise kohta ning pretensiooni esitamise kord ja garantii tingimused.
  • Kui Te oma pangakaardiga internetis oste ei soorita, soovitame Teil internetiostude võimaluse tühistada või seda mitte aktiveerida. Sellisel juhul ei ole võimalik kaardiga internetis tehinguid sooritada.

Kui teete oma pangakaardiga internetis oste väga harva, siis soovitame Teil internetiostude võimaluse aktiveerida ainult ostu tegemise hetkeks.

Kaardi kasutaja peab tehingu kinnitamiseks sisestama oma Swedbanki internetipanga kasutajatunnuse ja paroolid. Kui kasutajatunnus või kood sisestatakse valesti rohkem kui maksimaalne lubatud arv kordi, blokeerib Swedbank kasutaja ligipääsu internetipanka. Edasiste juhiste saamiseks helistage meie nõustamiskeskusesse numbril 6 310 310.

Vajadusel saate internetiostude võimaluse peatada, klõpsates internetipangas nuppu „Tühista”.

Kui Teie kaart on väljastatud eraisiku lisakaardina mõne teise eraisiku konto juurde, siis tuleb Teil internetiostude aktiveerimiseks pöörduda konto omaniku poole. Kui Teie kaart on väljastatud lisakaardina mõne ettevõtte konto juurde, siis tuleb Teil internetiostude aktiveerimiseks pöörduda ettevõtte esindaja poole, kellele on antud selleks piisav konto kasutamise õigus internetipangas.

Kui Teie pangakaart kaob või varastatakse, blokeerige see koheselt mobiilipangas või helistage meie nõustamiskeskusesse numbril 6 310 310. Ettevõtte pangakaardi sulgemiseks tuleb helistada numbril 613 2222.

Mastercard Identity Check'i süsteemiga liitunud e-poodide kodulehekülgedelt leiab nimetatud lahenduse logo.

Mastercard

Oste Mastercard Identity Check'i süsteemiga liitunud e-poodidest saab kinnitada biomeetriaga, Smart-ID, Mobiil-ID, ID-kaardiga või PIN-kalkulaatoriga.

Kui Teie ja kaupmehe vahel on sõlmitud eraldi leping korduvate ostude tegemiseks, siis saab kaupmees Teie kontolt vajaliku summa debiteerida.

Näiteks: Kui olete endale iTunesi, Apple’i või Google’i keskkonda konto loonud, sinna kaardi andmed sisestanud ja eraldi lepingu sõlminud, siis võetakse selles keskkonnas sooritatud ostude korral Teie kontolt vastav summa ka juhul, kui Teie kaart ei ole internetiostudeks aktiveeritud.

  • Kui Teie internetiostude programmiga liidetud pangakaart aegub, siis posti teel saadetud uuendatud kaardi aktiveerimisel muutub automaatselt aktiivseks ka internetiostude võimalus.
  • Ka posti teel saadetud asenduskaardi aktiveerimisel muutub internetiostude võimalus automaatselt aktiivseks.
  • Kui saate uuendatud pangakaardi või asenduskaardi kätte Swedbanki esindusest, siis tuleb Teil soovi korral internetiostude võimalus internetipangas uuesti aktiveerida.
  • NB! Kui tegemist ei ole uuendatud kaardi või asenduskaardiga, siis tuleb uus pangakaart internetis ostlemiseks liita internetiostude programmiga.
Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.


Kontaktid

SWEDBANK AS
LIIVALAIA 8, 15040
TALLINN

SWIFT kood/BIC: HABAEE2X
Reg. number: 10060701

Kasulikud lingid

Juriidiline info

Kliendiprogrammid

Olete finantsteenuseid pakkuvate ettevõtete (Swedbank AS, Swedbank Liising AS, Swedbank P&C Insurance AS, Swedbank Life Insurance SE ja Swedbank Investeerimisfondid AS) kodulehel. Enne mis tahes lepingu sõlmimist tutvuge vastava teenuse tingimustega ning vajaduse korral konsulteerige asjatundjaga. Swedbank AS ei osuta krediidinõustamisteenust krediidiandjate- ja vahendajate seaduse mõistes. Laenu võtmise otsuse langetab laenusaaja, kes hindab panga poolt esitatud teabe ja hoiatuste põhjal pakutava laenutoote ja lepingutingimuste sobivust oma isikliku laenuhuvi, -vajaduse ja finantsolukorraga ja ta vastutab lepingu sõlmimisega kaasnevate tagajärgede eest.