Liigu lehe põhisisu juurde
Tule meie kliendiks

Kaardimaksed müügikohas

Sobiv makselahendus igale müügikohale

  • Uuele ärikliendile on makseterminali üüritasu pooleks aastaks –50%.
  • Kaarditehingute eest laekub raha ettevõtte kontole juba järgmisel hommikul.
  • Nüüd saad oma Android nutitelefoni kasutada ka makseterminalina.
  • UUS! Mobiilne terminal kassaga on mugav kaks-ühes-lahendus kohvikutele ja restoranidele.
Täida taotlus vaid 5 minutiga Saad personaalse pakkumise Allkirjasta leping internetipangas

Meie kaardimaksete lahendused

Terminal mobiilis

  • Sobib nii liikuvasse kui ka püsivasse müügikohta
  • Töötab nutiseadmes, mis kasutab Androidi tarkvara
  • Tehingutasu 0% 0,99% + 0,02 €
  • Tehingutasu 0,99% + 0,02 €

Lähemalt

Nutiterminal

  • Sobib nii liikuvasse kui ka püsivasse müügikohta
  • Töötab netiühendusega nutiseadmega, mis kasutab Androidi või iOS-i tarkvara
  • Tehingutasu 1,45%
  • Soetamise tasu 140 € + km (müüja Hansab AS)

Lähemalt

Statsionaarne terminal

  • Sobib püsivasse müügikohta
  • Töötab interneti püsiühenduse või mobiilsidega
  • Üüritasu 13 €/kuu + km (püsiühendus) ja 18 €/kuu + km (mobiilside)

Lähemalt

Mobiilne terminal

  • Sobib nii liikuvasse kui ka püsivasse müügikohta
  • Töötab mobiilsidega
  • Saadaval ka Bluetoothi terminal, mis töötab interneti püsiühendusega
  • Üüritasu 19,50 €/kuu + km (mobiilside) ja 18 €/kuu + km (Bluetooth terminal)

Lähemalt

UUS!

Mobiilne terminal kassaga

  • Sobib nii liikuvasse kui ka püsivasse müügikohta, eelkõige toitlustusettevõtetele, nagu kohvikud, restoranid jms
  • Kaks-ühes seade: makseterminal ja kassasüsteem
  • Üüritasu 39 €/kuu + km

Lähemalt

Kassasüsteemi lahendus

  • Sobib püsivasse müügikohta
  • Tehniline lahendus lepitakse kokku kassasüsteemi teenuse pakkujaga
  • Lahenduse tasu määrab teenuse pakkuja

Lähemalt

Iseteeninduslahendus

  • Sobib nii sise- kui ka välistingimustes kasutamiseks (näiteks parkimis-, pileti- ja snäkiautomaatides)
  • Tehniline lahendus ja tingimused lepitakse kokku teenuse pakkujaga

Lähemalt

Meie kaardimaksete lahendused

Võtke meiega ühendust hiljemalt 31.12.2023 ning saate Samsungi nutitelefoni osta soodsama hinnaga. Valikus on:

  1. Samsung Galaxy Flip5 või Galaxy S23+ soodustusega 100 €;
  2. Samsung Galaxy S21 FE soodustusega 50 €.

Lähemalt

Miks valida terminal mobiilis?

Eripakkumine! Taotle enne 31.07.2024 ja võta 2 kuud makseid vastu tasuta.

  • Sobib nii püsiva kui ka liikuva müügikohaga ettevõtetele.
  • Makseterminalina saab kasutada Android telefoni või tahvelarvutit.
  • Vastu saab võtta viipemakseid.
  • Puudub igakuine üürikulu.
  • Puudub paberkviitung – kviitung saadetakse e-posti või QR-koodi teel.

Terminal mobiilis lahendusega on maksete vastuvõtmine lihtne!

  • Sisesta nutiseadmesse ostusumma.
  • Lase kliendil viibata oma kaarti või nutiseadet.
  • Raha laekub sinu ettevõtte kontole.
  1. Esita taotlus ja sõlmi leping.
  2. Tutvu terminali mobiilis kasutusjuhendiga.
  3. Laadi alla Swedbanki terminali mobiilis äpp.
  4. Seadista oma nutiseade maksete vastuvõtmiseks.
  5. Alusta kaardimaksete vastuvõtmist.

Terminali mobiilis äpp

GooglePlay


Miks valida nutiterminal?

  • Sobib hästi väikese tehingute mahu või harva tehtavate tehingute korral nii püsiva kui ka liikuva müügikohaga ettevõtetele.
  • Terminal on mõeldud väljaostmiseks.
  • Puudub igakuine üürikulu.
  • Soovituslik tehingute arv päevas kuni 30.
  • Võtab vastu ka viipemakseid.
  • Töötab nutitelefonide ja tahvelarvutitega, mis kasutavad uusimat Androidi/iOSi operatsioonisüsteemi.
  • Väga väike, kerge ning mugav kaasas kanda.
  • Lihtne ise seadistada.
  • Puudub paberkviitung – kviitung saadetakse e-posti või SMSi teel.
  • Nutiterminali väljaostuhind on 140 € + km.
  1. Esita taotlus ja sõlmi leping.
  2. Telli Hansabist nutiterminal oma aadressile. Tutvu nutiterminali kasutusjuhendiga.
  3. Laadi alla Swedbanki ja nutiterminali rakendused.
  4. Seo oma nutiseade terminaliga ning seadista nutiterminal maksete vastuvõtmiseks.
  5. Alusta kaardimaksete vastuvõtmist.
  6. Nutiterminali korduma kippuvad küsimused.

Swedbanki rakendus

AppStore GooglePlay

Swedbanki nutiterminali rakendus

AppStore GooglePlay


Miks valida statsionaarne terminal?

  • Mõeldud väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele.
  • Sobib ennekõike püsiva müügikohaga ettevõtetele.
  • Vajab töötamiseks vooluvõrku ja internetiühendust (püsiühendus või mobiilne internet).
  • Kui müügikohas puudub interneti püsiühendus, saab valida mobiilse sideühendusega statsionaarse terminali.
  • Klientide mugavamaks teenindamiseks on terminaliga kaasas eraldi PIN-koodi sisestamise seade.
  • Interneti püsiühendusega terminali on võimalik ühendada kassasüsteemiga – nii ei pea tehingu summat käsitsi sisestama, mis teeb tehingu teostamise kiiremaks ja vähendab eksimisvõimalusi. Pea nõu oma teenusepakkujaga.
  • Terminalil on igakuine üüritasu. Tutvun hinnakirjaga.
  1. Esita taotlus ja sõlmi leping.
  2. Meie koostööpartnerid paigaldavad terminali sinu müügikohta.
  3. Alusta kaardimaksete vastuvõtmist.

Makseterminalide kasutusjuhendid:


Miks valida mobiilne terminal?

  • Mõeldud väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele.
  • Sobib nii liikuva kui ka püsiva müügikohaga kaupmehele.
  • Terminaliga on võimalus müügikohas ringi liikuda ning viia see tehingu teostamiseks kliendi juurde.
  • Vajab töötamiseks mobiilset internetiühendust. Meilt üüritud terminalidel on vajalik tehniline valmidus juba olemas.
  • Saab valida ka bluetooth terminali, mis vajab interneti püsiühendust ja mis suhtleb oma tugijaamaga bluetooth- ühenduse abil. Bluetooth terminali on võimalik integreerida kassasüsteemiga.
  • Terminalil on igakuine üüritasu. Tutvun hinnakirjaga.
  1. Esita taotlus ja sõlmi leping.
  2. Meie koostööpartnerid paigaldavad terminali sinu müügikohta.
  3. Alusta kaardimaksete vastuvõtmist.

Makseterminalide kasutusjuhendid:


Miks valida mobiilne terminal kassaga?

  • Lahendus, mis kombineerib makseterminali ja kassasüsteemi - see tähendab, et kasutad kassatarkvara otse makseterminalis.
  • Sobib nii püsiva kui ka liikuva müügikohaga ettevõttele.
  • Suure puutetundliku ekraaniga terminal.
  1. Võta ühendust kassasüsteemi pakkujaga Ektaco, et selgitada millistel tingimustel nad pakuvad mobiilset terminali kassaga.
  2. Esita taotlus ja sõlmi leping.
  3. Kassasüsteemi pakkuja võtab Sinuga ühendust ja paigaldab terminali Sinu müügikohta.
  4. Alusta kaardimaksete vastuvõtmist.

Integreeritud lahendused

  • Mõeldud keskmistele ja suurtele ettevõtetele.
  • Sobib püsiva müügikohaga ettevõttele ning iseteeninduslahendustele.
  • Kassasüsteemi lahendus saadab tehingusumma automaatselt makseterminali - nii ei pea summat käsitsi sisestama, mis teeb tehingu teostamise kiiremaks ja vähendab eksimisvõimalusi.
  • Integreeritud lahendus peab olema kassasüsteemi teenuse pakkuja poolt sertifitseeritud.
  • Terminali integreerimine: makseterminali on võimalik ühendada kassasüsteemi lahendusega, kui tehnilised võimalused ja tingimused on kokku lepitud kassasüsteemi teenuse pakkujaga.
  • Kassasüsteemi lahendus: tehnilised võimalused ja tingimused kassasüsteemi kasutusele võtmiseks tuleb kokku leppida kassasüsteemi teenuse pakkujaga.
  1. Võta ühendust kassasüsteemi teenuse pakkujaga, et selgitada, kas ja millistel tingimustel nad pakuvad integreeritud lahendust, mis on meie poolt sertifitseeritud.
  2. Esita taotlus ja sõlmi leping.
  3. Pärast maksekaartide teenindamise lepingu aktiveerimist saadetakse integreeritud lahenduse paigaldamiseks vajalikud andmed koostööpartnerile ja/või kassasüsteemi teenuse pakkujale.
  4. Terminali integreerimine: meie koostööpartner paigaldab terminali sinu müügikohta ja kassasüsteemi teenuse pakkuja aktiveerib integreeritud lahenduse.
  5. Kassasüsteemi lahendus: kassasüsteemi teenuse pakkuja paigaldab lahenduse sinu müügikohta ja aktiveerib selle.
  6. Alusta kaardimaksete vastuvõtmist.

Iseteeninduslahendus

Iseteeninduslahenduse abil saab teostada makseid ilma sularahata ning neid lahendusi on võimalik ühildada erinevate kassasüsteemidega.

  • Iseteeninduslahendus sobib nii sise- kui ka välistingimustes kasutamiseks, nt parkimis-, pileti- ja snäkiautomaatides.
  • Kogu müügiprotsess toimub automaatselt, mis hoiab kokku ettevõtte ressurssi, kuna teenindaja juuresolek pole vajalik.
  • Tehnilised võimalused ja tingimused iseteeninduslahenduse kasutusele võtmiseks tuleb kokku leppida teenuse pakkujaga.
  1. Võta meiega ühendust ja leiame koos parima lahenduse just sinu ettevõtte vajadustele.
  2. Pöördu meie soovitatud tehniliste lahenduste pakkujate poole, et kokku leppida, kas ja millistel tingimustel nad saavad sinu ettevõttele pakkuda iseteeninduslahendust.
  3. Esita taotlus ja sõlmi leping.
  4. Tehnilise lahenduse pakkuja paigaldab lahenduse sinu müügikohta.
  5. Alusta kaardimaksete vastuvõtmist.

what-is-donations-pos how-to-start-using-donations-pos

Kaardimaksete vastuvõtmine müügikohtades

Pakume kaardimaksete vastuvõtmise lahendusi erinevatele tegevusvaldkondadele nende vajadustest ja müügikohtade eripärast lähtudes.
Vaadake, kuidas kaardimaksed toimivad

  • Kaardimaksed on kiired ja mugavad nii sinu kui ka sinu klientide jaoks.
  • Kaardiga makstes ei pea kliendid muretsema, kas sularaha on piisavalt kaasas.
  • Kliendid eelistavad müügikohti, kus pakutakse paindlikke maksevõimalusi.
  • Välisturistid eelistavad maksta kaardiga.
  • Kaardimaksed on kõige kiirem makseviis.
  • Kaardimaksete vastuvõtmine aitab kokku hoida aega ja pöörata rohkem tähelepanu klientidele.
  • Raha kaarditehingutelt jõuab kiiresti sinu ettevõtte kontole.
  • Kaardimaksete puhul ei ole vaja muretseda sularaha hoiustamise pärast.
  • Rahalise kahju riskid on maandatud, kuna ei teki eksitusi sularaha käsitsemisel.
  • Väiksem sularaha kogus kassas vähendab varguste ja pettuste ning võltsraha vastuvõtmise tõenäosust.

Kasulik info

Makseterminale saab tagastada ainult:

  • Omniva pakiautomaadi kaudu – saatmiskulud tasume meie;
  • kulleri või mõne teise pakiteenuse kaudu - saatmiskulud vastavalt teenuse pakkuja hinnakirjale.

Oma saadetise teekonda saad jälgida kasutades vöötkoodi, mis on paki saatjale vormistamisel antud.

Vaatan juhiseid

UnionPay kaardimakseid vastu võttes saad teenindada rohkem kliente. UnionPay kaarte aktsepteerib 51 miljonit kaupmeest rohkem kui 170 riigis ja väljastatud on üle 7 miljardi kaardi enam kui 49 riigis.

Alates 1. jaanuarist 2019 aktsepteeritakse UnionPay kaarte kõikides sinu ettevõtte makseterminalides. Klientide informeerimiseks UnionPay kaardimakse võimalusest tuleb sul paigaldada oma müügikoha sissepääsu juurde ja kassasse vastavad kaardisüsteemi logodega kleebised.

Pakume American Expressi kaardimaksete vastuvõtmist kaupmeestele koostöölepingu raames American Expressiga.

American Expressi kaartide vastuvõtmine loob sinu ettevõttele mitmeid eeliseid. Selle kaardiorganisatsiooni kaardiomanikud on lojaalsed ja ostujõulised kliendid, kes valivad ostude tegemiseks sageli just neid teenindus- või ostukohti, kus American Expressi kaardiga tasuda saab.

American Expressi kaartidega tasumisel kaasneb era- ja äriklientidest kaardiomanikele suur valik väärtuspakkumisi ja eeliseid ning kõrgetasemeline klienditeenindus.

Kuidas sõlmida?

  • Esita American Expressi kaartide teenindamiseks taotlus, misjärel võtame sinuga ühendust, et leppida kokku lepingu tingimused ja allkirjastamine.
  • Leping aktiveeritakse kui American Expressi poolne vastavuskontrolli tulemus on positiivne.
  • NB! Ettevõtte juriidilise isiku andmete ankeet peab olema kehtiv internetipangas samal kuupäeval, millal allkirjastatakse American Expressi kaardimaksete vastuvõtmise kokkulepe.
  • American Expressi kaardimaksete vastuvõtmise kokkulepe sõlmitakse igale müügikohale eraldi.

MIT (Merchant Initiated Transaction ) on kaupmehe algatatud tehingu kokkulepe kaupmehe ja temalt kaupu või teenuseid ostva kaardivaldaja vahel.

Kaupmehed peavad oma kaupa või teenuseid vahendavate operaatorite/vahendajatega sõlmima või ajakohastama koostöölepingu, milles kinnitatakse, et kõik MIT lepingud sisaldavad järgmist:

  • Kaupmehe nimi ja täielik aadress
  • Lepingu/makse eesmärk
  • Makse tüüp (nt hotelli tulemata jätmine (no show), ettemakse)
  • Lepingu kehtivus
  • Lepingu kogusumma ja valuuta (kui täpne kogusumma ei ole teada, siis hinnanguline summa koos lõpliku summa arvutamise üksikasjadega)
  • Autenditud summa ja valuuta
  • Esimese makse summa ja valuuta
  • Tühistamise tingimused
  • Maksegraafik ja/või esimese makse aeg

Selleks, et vältida hilisemaid pretensioone kaardivaldaja ja kaupmehe vahel, soovitame kooskõlastada kõik MIT lepingu tingimused kaardivaldajaga lisaks e-posti teel.

Teenuse pakkuja nõudmisel peab kaupmees esitama tõendid oma kaupa või teenuseid vahendavate operaatorite/vahendajatega sõlmitud MIT lepingute kohta.

  1. Vali terminali tüüp.
  2. Esita taotlus, misjärel võtame sinuga ühendust, et leppida kokku lepingu tingimused ja sõlmimine.
  3. Allkirjasta leping ärikliendi internetipangas.
  4. Pärast lepingu sõlmimist teenus aktiveeritakse ja terminal paigaldatakse 5 tööpäeva jooksul.
  • Maksekaartide teenindamise teenust osutatakse Eestis või Euroopa Liidu liikmesriikides registreeritud juriidilistele isikutele ja füüsilisest isikust ettevõtjatele, kellel on Swedbankis arvelduskonto.
  • Lepingut ei saa sõlmida tegevusvaldkondades, kus tegevus on keelatud.
  • Lepingu saab sõlmida kaupmehe esindaja või volitatud isik.
  • Leping aktiveeritakse, kui vastavuskontrolli tulemus on positiivne.

Maksekaartide teenindamine

Kehtivad alates 01.01.2024
Komisjonitasu tehingu summalt vastavalt kokkuleppele
terminal mobiilis tehing 0,99 % + 0,02 €
nutiterminali tehing 1,45%
Tehnilise seadme tasu Terminali miinimum üüriperiood on 3 kuud. Kui terminali üürimine lõpeb enne miinimum tähtaega, debiteerib Swedbank ennetähtaegse tagastamise tasu.
makseterminali üüritasu kuus Hinnale lisandub käibemaks.  
statsionaarne terminal 13 €
mobiilne terminal 19,50 €
statsionaarne, mobiilne terminal 18 €
statsionaarne bluetooth-ühendusega terminal 18 €
terminali paigaldus 2 pangapäeva jooksul Hinnale lisandub käibemaks. 84 €
terminali paigaldus alates lepingu sõlmimisest kuni 5 pangapäeva jooksul tasuta
makseterminali vahetamine kliendi soovil Hinnale lisandub käibemaks. 21 €
trahv maksekaartide teenindamise terminali õigeaegselt mittetagastamise eest terminali maksumus vastavalt aktile
Maksekaartide teenindamise lepingu muutmise tasu 15 €
Ennetähtaegse tagastamise tasu võrdub miinimum üüriperioodi eest tasumata üüritasuga
Nutiterminali soetamise tasu (Müüja: Hansab AS) Hinnale lisandub käibemaks. 140 €

Kaardimaksete vastuvõtmine internetis

 
E-kaubanduse platvorm
Lepingu sõlmimine tasuta
Kuutasu tasuta
Komisjonitasu tehingu summalt vastavalt kokkuleppele
Makse algatamise tehingutasu 0,45% ostu summast, minimaalselt 0,10 €, maksimaalselt 0,95 € tehingu kohta
Lepingu muutmise tasu 15 €

Makse algatamine

 
Lepingu sõlmimine tasuta
Tasu maksetehingu algatamisel Swedbanki ja teiste finantsasutuste (sh teised pangad) kontodelt 0,45% ostusummast, minimaalselt 0,10 €, maksimaalselt 0,95 € tehingu kohta
Lepingu muutmise tasu 15 €
Autentimistasu Hinnale lisandub käibemaks. 0,11 €

Tellitavad raportid - Ostjate profiili analüüs Hinnale lisandub käibemaks.

 
Ostjate lühiülevaade 105 €
Ostjate standardülevaade 625 €
Ostjate detailne ülevaade 1300 €

E-arve

 
E-arve edastamise leping Hinnale lisandub käibemaks.
sõlmimine esindaja vahendusel 30 €
sõlmimine internetipangas tasuta
muutmine 12,50 €
siseriikliku e-arve edastuse teenusega liitumine Tasu arvestatakse iga e-arve ristkasutusega liitunud panga kohta, kuhu e-arveid soovitakse edastada. 8 €
Arve edastamise tasu ühe edastatud arve kohta Hinnale lisandub käibemaks.
Swedbank Gateway või Operaatori kanali kaudu saadetud e-arvete edastamise kuutasu arvutatakse eelneval kuul edastatud e-arvete põhjal.
pangasisene e-arve 0,19 €
siseriiklik e-arve 0,35 €
e-arve kreeditarve tasuta
Ettevõtte kohase kujundusmalli rakendamine/muutmine Swedbanki internetipangas Hinnale lisandub käibemaks. 120 €
Leping raportite saamise kohta (e-arve lepingu põhine) Hinnale lisandub käibemaks.
e-arve püsimakselepingute raporti tasu 9,50€/kuu
e-arve püsimakselepingute maksete raporti tasu 9,50€/kuu

Aitame sul startida pakkudes võimalust üürida makseterminal soodsamalt.

Kõik soodustused uuele ärikliendile

Kuidas kaarditehingud toimivad?

Selles videos räägitakse:

  • kuidas kaarditehingud toimivad
  • võimalikest kaarditehingu tüüpidest
  • millised makse- ja autentimismeetodid on olemas

Kuidas alustada maksekaartide teenindamist?

Selles videos käsitletakse:

  • millised on võimalikud kaardimaksete vastuvõtmise lahendused
  • kuidas terminali saada

Kaardimaksete teenindamine internetis

Selles videos on jutuks:

  • millised eelised on internetikaubandusel
  • kuidas internetimaksed töötavad
  • millised nõuded kehtivad e-poe veebilehele
  • kuidas saab internetimaksete riske vähendada

Mis on tagasinõue?

Selles videos räägitakse:

  • tagasinõude protsessist
  • tähtaegadest ja kohustustest
  • tagasinõude vältimise võimalustest

Mis on kaardipettus?

Siin selgitatakse:

  • mis on kaardipettus
  • mida teha pettuse korral
  • kuidas kaardipettuse riske vähendada

Mida peab kaupmees tegema, et olla vastavuses kaardimaksete vastuvõtmise nõuetega?

Selles videos räägitakse:

  • mis on kaupmehe kohustused maksekaartide teenindamisel
  • kuidas tagada vastavus rahvusvaheliste kaardiorganisatsioonide ja panga reeglitele

Mis on PCI DSS?

Selles videos selgitatakse:

  • mis on maksekaardi andmeturbestandard (PCI DSS)
  • mis juhtub, kui kaupmees ei järgi PCI DSSi nõudeid
  • mida saab kaupmees teha maksekaardi andmeturbestandardi nõuetega vastavuses olemiseks

Maksekaartide turvastandardite nõukogu (edaspidi PCI SSC) on asutatud suurimate rahvusvaheliste kaardiorganisatsioonide Visa, Mastercard, Amex, Diners, Discovery ja JCB poolt. PCI SSC on välja töötanud maksekaartide andmeturbestandardite nõuded ja standardid (edaspidi PCI DSS), määratlemaks ja reguleerimaks kaardiandmeturbe põhimõtteid ja -poliitikat. PCI DSS on mõeldud kõigile, kes salvestavad, töötlevad või edastavad kaardi valdaja andmeid ja/või tundlikke autentimisandmeid või võivad mõjutada kaardi valdaja andmete keskkonna turvalisust.

Nõuete ja standardite uusim versioon on saadaval siin.

Kõik kaupmehed, kes säilitavad, töötlevad või edastavad kaardiomanike andmeid ja/või tundlikke autentimisandmeid, peavad järgima maksekaartide andmeturbestandardit. PCI DSSi nõuded kehtivad ka sellistele ettevõtetele, kelle süsteemid ei säilita, töötle ega edasta kontoandmeid.

Kontoandmete (kaardi- ja tundlike autentimisandmete) osad

Andmete osad Säilitamispiirangud Kas salvestatud andmed peab muutma loetamatuks?
Kaardiomaniku andmed
Täispikk kaardinumber (PAN) Säilitamine on viidud miinimumini Kui Sinu organisatsioon säilitab PANi, on ülimalt oluline muuta see loetamatuks. Jah Standardi järgi tuleb kaardinumber muuta loetamatuks
Kaardivaldaja nimi Säilitamine on viidud miinimumini Kui Sinu organisatsioon säilitab PANi, on ülimalt oluline muuta see loetamatuks. Ei
Teenuse kood Säilitamine on viidud miinimumini Kui Sinu organisatsioon säilitab PANi, on ülimalt oluline muuta see loetamatuks. Ei
Kehtivusaeg Säilitamine on viidud miinimumini Kui Sinu organisatsioon säilitab PANi, on ülimalt oluline muuta see loetamatuks. Ei
Tundlikud autentimisandmed Tundlikke autentimisandmeid ei tohi pärast autentimist säilitada isegi mitte krüpteeritult.
Tehingu teostamisel saadud kaardiandmed Kogu magnetribal säilitatav infokogum, mis on võrdväärne kiibil või mujal säilitatava teabega. Ei tohi salvestada pärast autoriseerimist Tundlikke autentimisandmeid ei tohi säilitada isegi mitte krüpteeritult.
Kaardi kontrollkood (CVV2/CVC2) Kolme- või neljakohaline number, mis on trükitud maksekaardi esi- või tagaküljele. Ei tohi salvestada pärast autoriseerimist Tundlikke autentimisandmeid ei tohi säilitada isegi mitte krüpteeritult.
PIN/PIN-blokeering Ei tohi salvestada pärast autoriseerimist Tundlikke autentimisandmeid ei tohi säilitada isegi mitte krüpteeritult.

Kuidas saad kindel olla, et järgid maksekaardi andmeturbestandardi nõudeid?

Teenuse pakkuja annab kaupmeestele kord aastas teada, milliseid tegevusi peab tegema, et vastata maksekaardi andmeturbestandardi nõuetele. Nõuded on toodud järgnevas tabelis.

Kaupmehed jagatakse nelja kategooriasse vastavalt ühe kaarditüübi alusel (nt Mastercard, Visa, Amex jne) tehtud kaarditehingute arvule ühel kalendriaastal.

1.–3. taseme kaupmehed peavad esitama PCI DSS nõuetele vastavuse aruanded otse oma kaardimakseid töötlevale pangale. 4. taseme kaupmehed peavad täitma enesehindamise küsimustiku.

Kaupmehe tase Kaupmeeste tehingute kriteeriumid Kaupmeeste kohustuslikud tegevused Tegevuste sagedus
1. tase Kaupmehed, kes aktsepteerivad aastas üle 6 miljoni Mastercardi või Visa tehingu Väline turvaaudit, mille teeb sertifitseeritud audiitor (Qualified Security Assessor – QSA) kord aastas
Võrgukontroll, mille teeb sertifitseeritud andmekaitseettevõte (Approved Scanning Vendor – ASV) või sertifitseeritud audiitor (Qualified Security Assessor – QSA) kord kvartalis
2. tase Kaupmehed, kes aktsepteerivad aastas 1-6 miljonit Mastercardi või Visa tehingut Sertifitseeritud audiitor (QSA) või ettevõttesisene audiitor (Internal Security Assessor – ISA) 2. taseme kaupmehed, kes valivad iga-aastase enesehindamisküsimustiku täitmise, peavad tagama, et enesehindamises osalevad töötajad saavad maksekaartide turvastandardite nõukogu (PCI SSC) ettevõttesisese audiitori (ISA) koolituse ja läbivad igal aastal sellega seotud akrediteerimisprogrammi, et jätkata enesehindamise kasutamist kinnitamaks nõuetele vastavust. Enesehindamisküsimustiku täitmise asemel võivad 2. taseme kaupmehed läbida iga-aastase kohapealse hindamise, mille viib läbi PCI SSC poolt heaks kiidetud sertifitseeritud audiitor (QSA). kord aastas

1. Kaupmehed, kes täidavad enesehindamise küsimustiku A, A-EP või D peavad iga-aastase vastavuskontrolli jaoks kaasama sertifitseeritud audiitori (QSA) või ettevõttesisese audiitori (ISA).

2. Kaupmehed, kes täidavad enesehindamise küsimustiku SAQ B, B-IP, C-VT, C või P2PE võivad teha vastavuskontrolli jaoks enesehindamisi sertifitseeritud audiitorit (QSA) või ettevõttesisest audiitorit (ISA) kasutamata.

kord aastas
Võrgukontroll, mille teeb sertifitseeritud andmekaitseettevõte (Approved Scanning Vendor – ASV) või sertifitseeritud audiitor (Qualified Security Assessor – QSA) kord kvartalis
3. tase E-kaupmehed, kes aktsepteerivad aastas 20 000 kuni 1 miljonit Mastercardi või Visa tehingut Iga-aastane enesehindamise küsimustiku täitmine teenuse pakkuja nõudmisel kord aastas
Võrgukontroll, mille teeb sertifitseeritud andmekaitseettevõte (Approved Scanning Vendor – ASV) või sertifitseeritud audiitor (Qualified Security Assessor – QSA) kord kvartalis
4. tase Kõik teised kaupmehed (kuni 1 miljon tehingut ja e-kaupmehed kuni 20 000 tehingut aastas) Iga-aastane enesehindamise küsimustiku täitmine teenuse pakkuja nõudmisel kord kvartalis
Võrgukontroll, mille teeb sertifitseeritud andmekaitseettevõte (Approved Scanning Vendor – ASV) või sertifitseeritud audiitor (Qualified Security Assessor – QSA) kord aastas

Tähelepanu!

  • Turvaauditeid teostavad sertifitseeritud audiitorid (QSA), kes on leitavad PCI DSSi ametlikul koduleheküljel.
  • Võrgukontrolle teostavad sertifitseeritud võrgukontrolliettevõtted (ASV) füüsilistele- ja e-kaupmeestele. Sertifitseeritud audiitorid (QSA) võivad teostada nii võrgukontrolli kui ka läbi viia iga-aastaseid auditeid füüsilistele- ja e-kaupmeestele.
  • Enesehindamise küsimustik (SAQ) täidetakse vastavalt tehnilisele lahendusele.

Maksekaardi andmeturbestandardi nõuded ja eesmärgid

Järgnevas tabelis kirjeldatud 12 nõuet annavad ülevaate tegevustest, mis on vajalikud maksekaardi andmeturbestandardi nõuete järgimiseks.

Eesmärgid Maksekaardi andmeturbestandardi nõuded
Turvalise võrgu ja süsteemi loomine ning haldamine 1. Paigalda võrgu turvakontroll ja hoolda seda.
2. Rakenda kõikidele süsteemiosadele turvalised konfiguratsioonid.
Kaitse kaardiomanike andmeid 3. Kaitse säilitatud kontoandmeid (kaardi- ja tundlikud autentimisandmed).
4. Avalike ja avatud võrkude kaudu edastatud kaardiomanike andmed tuleb kaitsta tugeva krüptograafiaga.
Sea süsteemide kaitseks sisse haldamise programm 5. Kaitse kõiki süsteeme ja võrke pahavara eest.
6. Tööta välja turvalised süsteemid ja tarkvara ning hoia need töökorras.
Rakenda rangeid ligipääsukontrolli meetmeid 7. Piira ligipääsu süsteemiosadele ja kaardiomanike andmetele vastavalt ärilistele vajadustele.
8. Tuvasta kasutajad ja autendi ligipääs süsteemiosadele.
9. Piira füüsilist juurdepääsu kaardiomanike andmetele.
Jälgi ja kontrolli regulaarselt võrke 10. Pea logi ja jälgi kogu ligipääsu süsteemiosadele ja kaardiomanike andmetele.
11. Kontrolli regulaarselt turvasüsteeme ja -võrke.
Järgi andmeturbepõhimõtteid 12. Ettevõte peab kehtestama kontoandmete (kaardi- ja tundlike autentimisandmete) turvalise hoidmise eeskirjad ja tagama nende täitmise.

Lisainfo: https://www.pcisecuritystandards.org/

Kui vajad nõustamist või soovid teatada pettusest, võta meiega ühendust telefonil 613 2222. Lisateavet pangateenuste turvalise kasutamise kohta leiad siit.

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.


Kontaktid

6 132 222

SWEDBANK AS
Liivalaia 8, 15040 Tallinn
SWIFT kood/BIC: HABAEE2X
Reg. number: 10060701

Kasulikud lingid

Juriidiline info

Olete finantsteenuseid pakkuvate ettevõtete (Swedbank AS, Swedbank Liising AS, Swedbank P&C Insurance AS, Swedbank Life Insurance SE ja Swedbank Investeerimisfondid AS) kodulehel. Enne mis tahes lepingu sõlmimist tutvuge vastava teenuse tingimustega ning vajaduse korral konsulteerige asjatundjaga. Swedbank AS ei osuta krediidinõustamisteenust krediidiandjate- ja vahendajate seaduse mõistes. Laenu võtmise otsuse langetab laenusaaja, kes hindab panga poolt esitatud teabe ja hoiatuste põhjal pakutava laenutoote ja lepingutingimuste sobivust oma isikliku laenuhuvi, -vajaduse ja finantsolukorraga ja ta vastutab lepingu sõlmimisega kaasnevate tagajärgede eest.