Liigu lehe põhisisu juurde

Kaardimaksed müügikohas

Nutitelefoniga makse sooritamine makseterminali abil.

Sobiv makselahendus igale müügikohale

  • Uuele ärikliendile on makseterminali üüritasu pooleks aastaks –50%.
  • Kaarditehingute eest laekub raha ettevõtte kontole juba järgmisel hommikul.
  • Nüüd saad oma Android nutitelefoni kasutada ka makseterminalina.
  • UUS! Mobiilne terminal kassaga on mugav kaks-ühes-lahendus kohvikutele ja restoranidele.
Täida taotlus vaid 5 minutiga Saad personaalse pakkumise Allkirjasta leping internetipangas

Meie kaardimaksete lahendused

Terminal mobiilis

  • Sobib nii liikuvasse kui ka püsivasse müügikohta
  • Töötab nutiseadmes, mis kasutab Androidi tarkvara
  • Tehingutasu 0% 0,99% + 0,02 €
  • Tehingutasu 0,99% + 0,02 €

Lähemalt

Nutiterminal

  • Sobib nii liikuvasse kui ka püsivasse müügikohta
  • Töötab netiühendusega nutiseadmega, mis kasutab Androidi või iOS-i tarkvara
  • Tehingutasu 1,45%
  • Soetamise tasu 140 € + km (müüja Hansab AS)

Lähemalt

Statsionaarne terminal

  • Sobib püsivasse müügikohta
  • Töötab interneti püsiühenduse või mobiilsidega
  • Üüritasu 13 €/kuu + km (püsiühendus) ja 18 €/kuu + km (mobiilside)

Lähemalt

Mobiilne terminal

  • Sobib nii liikuvasse kui ka püsivasse müügikohta
  • Töötab mobiilsidega
  • Saadaval ka Bluetoothi terminal, mis töötab interneti püsiühendusega
  • Üüritasu 19,50 €/kuu + km (mobiilside) ja 18 €/kuu + km (Bluetooth terminal)

Lähemalt

UUS!

Mobiilne terminal kassaga

  • Sobib nii liikuvasse kui ka püsivasse müügikohta, eelkõige toitlustusettevõtetele, nagu kohvikud, restoranid jms
  • Kaks-ühes seade: makseterminal ja kassasüsteem
  • Üüritasu 45 €/kuu + km (sisaldab internetiühendust)

Lähemalt

Kassasüsteemi lahendus

  • Sobib püsivasse müügikohta
  • Tehniline lahendus lepitakse kokku kassasüsteemi teenuse pakkujaga
  • Lahenduse tasu määrab teenuse pakkuja

Lähemalt

Iseteeninduslahendus

  • Sobib nii sise- kui ka välistingimustes kasutamiseks (näiteks parkimis-, pileti- ja snäkiautomaatides)
  • Tehniline lahendus ja tingimused lepitakse kokku teenuse pakkujaga

Lähemalt

Meie kaardimaksete lahendused

Terminal mobiilis

Lähemalt

Nutiterminal

Lähemalt

Statsionaarne terminal

Lähemalt

Mobiilne terminal

Lähemalt

UUS!
Mobiilne terminal kassaga

Lähemalt

Kassasüsteemi lahendus

Lähemalt

Iseteeninduslahendus

Lähemalt

Sobib nii liikuvasse kui ka püsivasse müügikohta
Töötab nutiseadmes, mis kasutab Androidi tarkvara
Tehingutasu 0,99% + 0,02 €

Võtke meiega ühendust hiljemalt 31.12.2023 ning saate Samsungi nutitelefoni osta soodsama hinnaga. Valikus on:

  1. Samsung Galaxy Flip5 või Galaxy S23+ soodustusega 100 €;
  2. Samsung Galaxy S21 FE soodustusega 50 €.

Lähemalt

Miks valida mobiilne terminal kassaga?

  • Lahendus, mis kombineerib makseterminali ja kassasüsteemi.
  • Sobib nii püsiva kui ka liikuva müügikohaga ettevõttele.
  • Suure puutetundliku ekraaniga terminal.
  • Saadaval koos kassasüsteemi lahendustega (Ektaco).

Kuidas hakata kassaga mobiilse terminali kasutajaks?

  1. Võta ühendust kassasüsteemi pakkujaga Ektaco, et selgitada, kas ja millistel tingimustel nad pakuvad mobiilset terminali kassaga.
  2. Esita taotlus ja sõlmi leping.
  3. Kassasüsteemi pakkuja võtab Sinuga ühendust ja paigaldab terminali Sinu müügikohta.
  4. Alusta kaardimaksete vastuvõtmist.

Miks valida terminal mobiilis?

Eripakkumine! Taotle enne 31.07.2024 ja võta 2 kuud makseid vastu tasuta.

  • Sobib nii püsiva kui ka liikuva müügikohaga ettevõtetele.
  • Makseterminalina saab kasutada Android telefoni või tahvelarvutit.
  • Vastu saab võtta viipemakseid.
  • Puudub igakuine üürikulu.
  • Puudub paberkviitung – kviitung saadetakse e-posti või QR-koodi teel.

Terminal mobiilis lahendusega on maksete vastuvõtmine lihtne!

  • Sisesta nutiseadmesse ostusumma.
  • Lase kliendil viibata oma kaarti või nutiseadet.
  • Raha laekub sinu ettevõtte kontole.

Kuidas hakata terminali mobiilis kasutajaks?

  1. Esita taotlus ja sõlmi leping.
  2. Tutvu terminali mobiilis kasutusjuhendiga.
  3. Laadi alla Swedbanki terminali mobiilis äpp.
  4. Seadista oma nutiseade maksete vastuvõtmiseks.
  5. Alusta kaardimaksete vastuvõtmist.

Terminali mobiilis äpp

GooglePlay


Miks valida nutiterminal?

  • Sobib hästi väikese tehingute mahu või harva tehtavate tehingute korral nii püsiva kui ka liikuva müügikohaga ettevõtetele.
  • Terminal on mõeldud väljaostmiseks.
  • Puudub igakuine üürikulu.
  • Soovituslik tehingute arv päevas kuni 30.
  • Võtab vastu ka viipemakseid.
  • Töötab nutitelefonide ja tahvelarvutitega, mis kasutavad uusimat Androidi/iOSi operatsioonisüsteemi.
  • Väga väike, kerge ning mugav kaasas kanda.
  • Lihtne ise seadistada.
  • Puudub paberkviitung – kviitung saadetakse e-posti või SMSi teel.
  • Nutiterminali väljaostuhind on 140 € + km.

Kuidas hakata nutiterminali kasutajaks?

  1. Esita taotlus ja sõlmi leping.
  2. Telli Hansabist nutiterminal oma aadressile. Tutvu nutiterminali kasutusjuhendiga.
  3. Laadi alla Swedbanki ja nutiterminali rakendused.
  4. Seo oma nutiseade terminaliga ning seadista nutiterminal maksete vastuvõtmiseks.
  5. Alusta kaardimaksete vastuvõtmist.
  6. Nutiterminali korduma kippuvad küsimused.

Swedbanki rakendus

AppStore GooglePlay

Swedbanki nutiterminali rakendus

AppStore GooglePlay


Miks valida statsionaarne terminal?

  • Mõeldud väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele.
  • Sobib ennekõike püsiva müügikohaga ettevõtetele.
  • Vajab töötamiseks vooluvõrku ja internetiühendust (püsiühendus või mobiilne internet).
  • Kui müügikohas puudub interneti püsiühendus, saab valida mobiilse sideühendusega statsionaarse terminali.
  • Klientide mugavamaks teenindamiseks on terminaliga kaasas eraldi PIN-koodi sisestamise seade.
  • Interneti püsiühendusega terminali on võimalik ühendada kassasüsteemiga – nii ei pea tehingu summat käsitsi sisestama, mis teeb tehingu teostamise kiiremaks ja vähendab eksimisvõimalusi. Pea nõu oma teenusepakkujaga.
  • Terminalil on igakuine üüritasu. Tutvun hinnakirjaga.

Kuidas hakata statsionaarse terminali kasutajaks?


Miks valida mobiilne terminal?

  • Mõeldud väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele.
  • Sobib nii liikuva kui ka püsiva müügikohaga kaupmehele.
  • Terminaliga on võimalus müügikohas ringi liikuda ning viia see tehingu teostamiseks kliendi juurde.
  • Vajab töötamiseks mobiilset internetiühendust. Meilt üüritud terminalidel on vajalik tehniline valmidus juba olemas.
  • Saab valida ka bluetooth terminali, mis vajab interneti püsiühendust ja mis suhtleb oma tugijaamaga bluetooth- ühenduse abil. Bluetooth terminali on võimalik integreerida kassasüsteemiga.
  • Terminalil on igakuine üüritasu. Tutvun hinnakirjaga.

Kuidas hakata mobiilse terminali kasutajaks?


Miks valida mobiilne terminal kassaga?

  • Lahendus, mis kombineerib makseterminali ja kassasüsteemi - see tähendab, et kasutad kassatarkvara otse makseterminalis.
  • Sobib nii püsiva kui ka liikuva müügikohaga ettevõttele.
  • Suure puutetundliku ekraaniga terminal.

Kuidas hakata kassaga mobiilse terminali kasutajaks?

  1. Võta ühendust kassasüsteemi pakkujaga Ektaco, et selgitada millistel tingimustel nad pakuvad mobiilset terminali kassaga.
  2. Esita taotlus ja sõlmi leping.
  3. Kassasüsteemi pakkuja võtab Sinuga ühendust ja paigaldab terminali Sinu müügikohta.
  4. Alusta kaardimaksete vastuvõtmist.

Integreeritud lahendused

  • Mõeldud keskmistele ja suurtele ettevõtetele.
  • Sobib püsiva müügikohaga ettevõttele ning iseteeninduslahendustele.
  • Kassasüsteemi lahendus saadab tehingusumma automaatselt makseterminali - nii ei pea summat käsitsi sisestama, mis teeb tehingu teostamise kiiremaks ja vähendab eksimisvõimalusi.
  • Integreeritud lahendus peab olema kassasüsteemi teenuse pakkuja poolt sertifitseeritud.
  • Terminali integreerimine: makseterminali on võimalik ühendada kassasüsteemi lahendusega, kui tehnilised võimalused ja tingimused on kokku lepitud kassasüsteemi teenuse pakkujaga.
  • Kassasüsteemi lahendus: tehnilised võimalused ja tingimused kassasüsteemi kasutusele võtmiseks tuleb kokku leppida kassasüsteemi teenuse pakkujaga.

Kuidas hakata integreeritud lahenduste kasutajaks?

  1. Võta ühendust kassasüsteemi teenuse pakkujaga, et selgitada, kas ja millistel tingimustel nad pakuvad integreeritud lahendust, mis on meie poolt sertifitseeritud.
  2. Esita taotlus ja sõlmi leping.
  3. Pärast maksekaartide teenindamise lepingu aktiveerimist saadetakse integreeritud lahenduse paigaldamiseks vajalikud andmed koostööpartnerile ja/või kassasüsteemi teenuse pakkujale.
  4. Terminali integreerimine: meie koostööpartner paigaldab terminali sinu müügikohta ja kassasüsteemi teenuse pakkuja aktiveerib integreeritud lahenduse.
  5. Kassasüsteemi lahendus: kassasüsteemi teenuse pakkuja paigaldab lahenduse sinu müügikohta ja aktiveerib selle.
  6. Alusta kaardimaksete vastuvõtmist.

Iseteeninduslahendus

Iseteeninduslahenduse abil saab teostada makseid ilma sularahata ning neid lahendusi on võimalik ühildada erinevate kassasüsteemidega.

  • Iseteeninduslahendus sobib nii sise- kui ka välistingimustes kasutamiseks, nt parkimis-, pileti- ja snäkiautomaatides.
  • Kogu müügiprotsess toimub automaatselt, mis hoiab kokku ettevõtte ressurssi, kuna teenindaja juuresolek pole vajalik.
  • Tehnilised võimalused ja tingimused iseteeninduslahenduse kasutusele võtmiseks tuleb kokku leppida teenuse pakkujaga.

Kuidas hakata iseteeninduslahenduse kasutajaks?

  1. Võta meiega ühendust ja leiame koos parima lahenduse just sinu ettevõtte vajadustele.
  2. Pöördu meie soovitatud tehniliste lahenduste pakkujate poole, et kokku leppida, kas ja millistel tingimustel nad saavad sinu ettevõttele pakkuda iseteeninduslahendust.
  3. Esita taotlus ja sõlmi leping.
  4. Tehnilise lahenduse pakkuja paigaldab lahenduse sinu müügikohta.
  5. Alusta kaardimaksete vastuvõtmist.

what-is-donations-pos

how-to-start-using-donations-pos-title

how-to-start-using-donations-pos

Kaardimaksete vastuvõtmine müügikohtades

Pakume kaardimaksete vastuvõtmise lahendusi erinevatele tegevusvaldkondadele nende vajadustest ja müügikohtade eripärast lähtudes.
Vaadake, kuidas kaardimaksed toimivad

Suurem käive ja rohkem kliente

  • Kaardimaksed on kiired ja mugavad nii sinu kui ka sinu klientide jaoks.
  • Kaardiga makstes ei pea kliendid muretsema, kas sularaha on piisavalt kaasas.
  • Kliendid eelistavad müügikohti, kus pakutakse paindlikke maksevõimalusi.
  • Välisturistid eelistavad maksta kaardiga.

Sinu äri sujuvaks toimimiseks

  • Kaardimaksed on kõige kiirem makseviis.
  • Kaardimaksete vastuvõtmine aitab kokku hoida aega ja pöörata rohkem tähelepanu klientidele.
  • Raha kaarditehingutelt jõuab kiiresti sinu ettevõtte kontole.

Sinu äri turvalisemaks toimimiseks

  • Kaardimaksete puhul ei ole vaja muretseda sularaha hoiustamise pärast.
  • Rahalise kahju riskid on maandatud, kuna ei teki eksitusi sularaha käsitsemisel.
  • Väiksem sularaha kogus kassas vähendab varguste ja pettuste ning võltsraha vastuvõtmise tõenäosust.

Kasulik info

Maksekaartide teenindamise lepingu sõlmimine on lihtne

  1. Vali terminali tüüp.
  2. Esita taotlus, misjärel võtame sinuga ühendust, et leppida kokku lepingu tingimused ja sõlmimine.
  3. Allkirjasta leping ärikliendi internetipangas.
  4. Pärast lepingu sõlmimist teenus aktiveeritakse ja terminal paigaldatakse 5 tööpäeva jooksul.

Nõuded kaupmeestele

  • Maksekaartide teenindamise teenust osutatakse Eestis või Euroopa Liidu liikmesriikides registreeritud juriidilistele isikutele ja füüsilisest isikust ettevõtjatele, kellel on Swedbankis arvelduskonto.
  • Lepingut ei saa sõlmida tegevusvaldkondades, kus tegevus on keelatud.
  • Lepingu saab sõlmida kaupmehe esindaja või volitatud isik.
  • Leping aktiveeritakse, kui vastavuskontrolli tulemus on positiivne.

Teenuste tingimused leiad siit.

Kui vajad nõustamist või soovid teatada pettusest, võta meiega ühendust telefonil 613 2222. Lisateavet pangateenuste turvalise kasutamise kohta leiad siit.

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.