Liigu lehe põhisisu juurde

Ärikliendi kuldkrediitkaart

Lisaraha ja turvalist reisimist võimaldav kaart

30. novembrini uue krediitkaardi avamine tasuta ja 3 kuud ilma kuutasuta.

  • Mobiilsed viipemaksed Apple Pay, Google Pay, Androidi rakenduse ning nutikelladega.
  • Juurdepääs premium teenustele lennujaamades, olenemata lennufirmast või piletiklassist.
  • Tasuta ulatuslik reisikindlustuspakett.
  • Vaata oma kaardi PIN koodi äpist.
  • UUS! Digitaliseeri kaardi kulude haldus.
Kaartide võrdlus
  
Oluline! Ärikliendi kuldkrediitkaardiga kaasneva reisikindlustuse tingimused muutuvad 1. aprillil 2025. Vaata uuenenud tingimusi siin.

Kaardi eelised

  • Krediidilimiit 1000–32 000 eurot.
  • Kaardiga maksmisel kaasneb kuni 40-päevane intressivaba periood (ostust maksepäevani).
  • Krediitkaardi kontolt ülekande tegemisel või sularaha väljavõtmisel algab intressi arvestus kohe.
  • Hiljemalt 10. kuupäevaks tasumata kasutatud limiit võetakse automaatselt maha krediitkaardiga seotud arvelduskontolt.
  • Swedbanki sularahaautomaatide kaudu on võimalik krediitkaardi kontole sularaha sisse maksta.
  • Ulatuslik reisikindlustuspakett kaardi kasutajale ja kolmele temaga koos reisivale kolleegile.
  • Sissepääs sadade lennujaamade äriklassi lounge’desse teenusega LoungeKey™.
  • Boingo Wi-Fi Mastercard® kaardiomanikele*.
  • Ligipääs ülemaailmsele andmeside rändlusteenusele Mastercard® Global Data Roaming by Flexiroami kaudu
  • Mastercard World Elite ainulaadsed pakkumised.

Muud võimalused

  • Uus! Kaardivaldaja saab vaadata oma kaardi PIN koodi, kaardi numbrit, kehtivusaega ja turvakoodi/CVC2 mobiiliäpist, kui tal on ligipääs kaardiga seotud kontole ettevõtte internetipangas.
  • Tasuge oma ostude eest lihtsalt mobiilsete viipemaksetega! Lisage ärikliendi kuldkrediitkaart Apple Pay, Google Pay™, Garmin Pay või Fitbit Pay lahendusse või kasutage Androidi telefoniga viipamiseks Swedbanki äppi.
  • Meie äpis saate näha erinevaid oma kaardiga seotud digirahakotte ja teenusepakkujaid (kui nad toetavad digitaliseeritud kaardi lahendust). Vaatan juhendit.
  • Kaardiga viipemaksed summas kuni 50 eurot ilma PIN-koodi sisestamata.
  • Veebipoodides maksmiseks aktiveerige internetiostud.

Kasutajate õigused ja limiidid

  • Sama krediidilimiiti saab kasutada mitu kaardi kasutajat, määrates igale kasutajale eraldi ostu- ja sularahatehingute limiidid.
  • Kasutajaõigustega saate lubada ja keelata erinevaid toimingud, näiteks kaardiga maksmise, sularaha väljavõtmise, sissemaksmise, viipemakse kasutamise, kontojäägi või väljavõtte küsimise.
  • Kasutajaõigusi ja limiite saab interneti- või mobiilipangas muuta Äriregistri andmetel ainuesindusõigust omav ettevõtte seaduslik esindaja, kasutades selleks Smart-ID-d, mobiil-ID-d või ID-kaarti.

Kaardi limiidi taotlemine

  • Kaarti saab taotleda vähemalt 6 kuud tegutsenud ettevõte.
  • Krediitkaardi taotlemisel määrake soovitud krediidilimiit, kaardi kasutaja(d) ja ostu- ning sularahatehingute limiidid. Valitud limiite saab hiljem ettevõtte seaduslik esindaja Swedbanki esinduses või mobiilipangas muuta.
  • Krediidilimiidi arvutame ettevõtte käibe ja krediidiajaloo põhjal, minimaalne limiit on 1000 € ja maksimaalne 32 000 €.
  • Vajalikud dokumendid:

    • viimane majandusaasta aruanne juhul, kui see on Äriregistrisse esitamata;
    • esitatud bilanss ja kasumiaruanne ei tohi olla vanemad kui 12 kuud.

Uue kaardi kättesaamine

  • Positiivse vastuse korral saate kaardi kätte 7 tööpäeva jooksul:

    • Posti teel ettevõtte kontaktaadressil üle kogu maailma (välismaale saatmise aeg võib olla pikem).
      Turvalisuse huvides saadame postiga vaid aktiveerimata kaardi.
    • Teie poolt valitud Swedbanki esinduses.
  • Lepingu peab allkirjastama ettevõtte seaduslik esindaja. Kui leping on allkirjastatud, siis:

    • Internetipangas saab kaardi aktiveerida vähemalt ”info ja maksed” õigusi omav kasutaja;
    • esinduses väljastatakse kaart seaduslikule esindajale või kaardi kasutajale.

Automaatselt uueneva kaardi kättesaamine

  • Kaart uuendatakse automaatselt, kui ettevõte ja kaardi kasutaja vastavad panga poolt kehtestatud tingimustele.
    Kaardi kohaletoimetamise viisi ja kontaktaadressi saab muuta internetipangas hiljemalt 35 päeva enne olemasoleva kaardi kehtivusaja lõppu.
  • Uuendatud kaart saadetakse vähemalt kaks nädalat enne vana kaardi kehtivusaja lõppu ettevõtte kontaktaadressile või sobivasse esindusse.
  • Uuendatud kaardil jääb kehtima eelmise kaardi PIN-kood. Uuendatud kaarti saab kasutada pärast lepingu allkirjastamist ja kaardi aktiveerimist.

Tellige kaart ettevõtte kontaktaadressile

  • Kaardi saatmine postiga üle maailma on tasuta.
  • Veenduge enne kaardi tellimist, et ettevõtte kontaktaadress oleks korrektne.
  • Muutes kaardi kättesaamise aadressi, muutub automaatselt ka see aadress, mille olete esitanud ettevõtte kontaktandmetes.

 

Kehtivad alates 01.11.2024
Ärikliendi krediitkaart
avamine 5 €
kuutasu 3 €
aastane intress
Ärikliendi krediitkaardiga kauba või teenuse eest tasumisel kehtib tehingu summale kuni 30 päevane intressivaba periood. Sularaha väljavõtmisel ja krediitkaardi limiidikontolt ülekande teostamisel algab intressi arvestus kohe v.a juhul, kui eelnimetatud toimingute summa jääb limiidikonto positiivse saldo piiresse.
18%
viivis 0,2% päevas
Ekspresskaardi tellimine
Ekspresskaarti saab tellida helistades 6 132 222 või esinduses. Kaardi saab kätte kullerilt teie ettevõtte kontaktaadressil või esindusest. Uue kaardi tellimine ja olemasoleva kaardi asendamine: kui kaart tellitakse tööpäeval enne kella 12.00, saabub kaart järgmisel tööpäeval. Kui kaart tellitakse peale 12.00 tööpäeval, saabub kaart ülejärgmisel tööpäeval. Uue krediitkaardi tellimise eelduseks ekspresskaardina on positiivse krediidiotsuse olemasolu.
30 €
Ärikliendi kuldkrediitkaart
avamine 10 €
kuutasu 10 €
aastane intress
Ärikliendi kuldkrediitkaardiga kauba või teenuse eest tasumisel kehtib tehingu summale kuni 40 päevane intressivaba periood. Sularaha väljavõtmisel ja krediitkaardi limiidikontolt ülekande teostamisel algab intressi arvestus kohe v.a juhul, kui eelnimetatud toimingute summa jääb limiidikonto positiivse saldo piiresse.
14%
viivis 0,2% päevas
Ekspresskaardi tellimine
Ekspresskaarti saab tellida helistades 6 132 222 või esinduses. Kaardi saab kätte kullerilt teie ettevõtte kontaktaadressil või esindusest. Uue kaardi tellimine ja olemasoleva kaardi asendamine: kui kaart tellitakse tööpäeval enne kella 12.00, saabub kaart järgmisel tööpäeval. Kui kaart tellitakse peale 12.00 tööpäeval, saabub kaart ülejärgmisel tööpäeval. Uue krediitkaardi tellimise eelduseks ekspresskaardina on positiivse krediidiotsuse olemasolu.
30 €

Tehingud pangakaartidega

 
Sularaha sissemakse Swedbank Eesti sularahaautomaati, eurodes
Krediitkaardiga saab automaadis sularaha sisse maksta kuni 15 000 eurot kuus. Tasu võetakse sularaha sissemakse automaadis sissemakstud summalt, mis ületab ühe kalendrikuu jooksul 5 000 eurot. Teenustasu on kliendikohane ning arvutamise aluseks on üks kalendrikuu.
kuni 5000 € ühes kalendrikuus tasuta;
0,3% summast, mis ületab 5000 € kuus
Sularaha väljavõtt
Teise operaatori sularahaautomaadi kasutamise eest võib lisanduda operaatori hinnakirjajärgne teenustasu.
2 € + 2,5% summast
Ülekanne krediitkaardi limiidikontolt vastavalt pangaülekannete hinnakirjale
Kaardi asendamine 7 €
Tehingute väljavõte esindusest
eelneva kuu kohta tasuta
varasema kuu kohta 4 € kuu
Krediitkaardilepingu muutmine
krediidilimiidi suurendamine kontoris 10 €
lepingu kasutamisõiguste muutmine internetipangas tasuta
Trahv suletud kaardi kasutamise eest 65 €
Saldopäring ja väljavõte Swedbanki automaatidest Eestis tasuta
Saldopäring teiste pankade automaatidest Eestis ja välismaal
Välisriigis sõltub teenuse kättesaadavus välisriigi pangaautomaadi tehnilistest võimalustest ning teenust saab kasutada ainult Mastercard kaartidega.
0,32 € päring
Alusetu tagasinõude esitamine
tehingust Eestis 12 €
tehingust välismaal
Välismaal tehtud kaarditehingu vaidlustamisel võivad lisanduda kaardiorganisatsioonide kulud.
16 €
Kaardi saatmine ühest esindusest teise
Hinnale lisandub käibemaks.
2,05 €
Kaardi saatmine postiga tasuta
Konverteerimistasu välisvaluutas tehtud tehingute eest
Lisandub igale kaardiga tehtud tehingu summale, kui kaardiga tehtud toiming on muus valuutas kui eurodes.
1% tehingu summast
Swedbanki sularahaautomaadist välispankade pangakaardi äratoomine 30 €

Ärikliendi krediitkaardi lepingu tingimused

Ärikliendi krediitkaardi lepingu tingimused  (kehtivad alates 01.11.2023)

Aktiveerimine

Kui saate kaardi posti teel:

  • Kui leping on eelnevalt allkirjastatud, saab kaardi internetipangas aktiveerida alates „info ja maksed“ õigusi omav kasutaja.
  • Leping ei ole allkirjastatud, saab kaardi aktiveerida vaid koos lepingu allkirjastamisega.
  • Lepingu saab allkirjastada Äriregistri andmetel ainuesindusõigust omav ettevõtte seaduslik esindaja kasutades selleks Smart-ID-d, mobiil-ID-d või ID-kaarti.

Kui saate kaardi esinduses:

  • Kaardi aktiveerib enne üleandmist pangatöötaja.
  • Kui leping on juba allkirjastatud, siis väljastame kaardi seaduslikule esindajale või kaardi kasutajale. Kui ei ole, siis väljastame kaardi ainult seaduslikule esindajale.
Aktiveerin kaardi

Tagasimaksmine ja väljavõtted

  • Kaardiga maksmisel kaasneb kuni 40-päevane intressivaba periood (ostust kuni maksepäevani).
  • Intressivaba perioodi arvestatakse ostu sooritamise päevast kuni järgmise kuu 10. kuupäevani. Krediitkaardi kontolt makse tegemisel ja sularaha väljavõtul algab intressi arvestus kohe.
  • Hiljemalt 10. kuupäevaks tasumata kasutatud limiit võetakse automaatselt maha krediitkaardiga seotud arvelduskontolt. Kui kogu kasutatud limiidi automaatseks tagasimakseks ei ole arvelduskontol piisavalt raha, algab intressiarvestus.
  • Soovi korral saate kaardi vaba jäägi suurendamiseks või kasutatud limiidi tagasimaksmiseks teha krediitkaardi kontole mistahes ajal täiendavaid sissemakseid.
  • Saamaks ülevaadet kaardiga tehtud tehingutest, tuleb vaadata nii limiidikontol toimunud tehinguid kui ka limiidikontol olevate broneeringute väljavõtet. Debiteeritud tehingute andmed on kättesaadavad krediitkaardiga seotud limiidikonto konto väljavõttes. Seal kajastuvad ka limiidikontolt tehtud ülekanded ja krediitkaardiga tehtud sularaha tehingud. Tehinguid, millele kehtib intressivaba periood, saab vaadata limiidikonto broneeringute väljavõttes.

Kaardi blokeerimine ja sulgemine

  • Kui kahtlustate, et olete pangakaardi kaotanud, saate selle mobiilipangas ajutiselt blokeerida. Kaardi leidmisel saate selle uuesti 10 päeva jooksul avada.
  • Kui pangakaart varastatakse, tuleb see kohe sulgeda. Selleks helistage ärikliendi nõustamiskeskuse numbril 613 2222.
  • Kui kaart kaob või varastatakse välismaal ja teil ei õnnestu meiega ühendust saada, võite kaardi blokeerimiseks ööpäevaringselt helistada Mastercardi välismaa abitelefonil (tasuline) +1 636 722 7111.

Kaarditehingute vaidlustamine

Kaarditehingud saate vaidlustada kirjutades pangateate, helistades nõustamiskeskusesse telefonil 6 132 222 või tulles lähimasse pangaesindusse:

  • kui olete avastanud oma konto väljavõttelt tehinguid, millest te pole teadlik või mille osas te ei jõua kaupmehe või teenusepakkujaga kokkuleppele;
  • pangaautomaadi puuduliku sularaha sisse- ja väljamakse puhul.
Pane tähele, et meditsiiniabi ja reisitõrke korral käsitleme COVID-19 võrdselt teiste haigustega, mis pole välistatud reisikindlustuse tingimustes.

Mis on kindlustatud?

  • Paljud soovimatute reisimuudatustega seotud kulud, näiteks: (lendude tühistamine, hilinemised, reisitõrge jms).
  • UUS! Meditsiiniabi kindlustussumma 750 000 eurot.
  • Varastatud või viga saanud pagas.
  • Reisil saadud vigastused (sh suusa- ja basseiniõnnetused jm).
  • Õigusabi kasutamise vajadus.
  • Reisi tühistamine haiguse tõttu.
  • Muud eriolukorrad.

Kuidas kindlustus toimib?

LoungeKey™

Kaardi kasutaja pääseb nüüd sadadesse äriklassi lounge’desse üle kogu maailma sõltumata kasutatavast lennufirmast või piletitüübist.

  • Juurdepääsu tagab ärikliendi kuldkrediitkaart, rohkem kaarte pole vaja.
  • Külastusi saab hõlpsasti hallata LoungeKey™ rakenduses.
  • Lounge’des pakutavad mugavused annavad võimaluse vältida terminali kära ja trügimist.
  • LoungeKey™ lounge’de nimekirja ja täiendava teabe programmi kohta leiate LoungeKey™ veebilehelt ja rakendusest.

Kasutage LoungeKey™ lounge’de võimalusi.

Juurdepääs äriklassi lounge’idesse

Tasu külastuse eest:

  • Ärikliendi kuldkrediitkaardi kasutajale – 30 eurot külastus
  • Ärikliendi kuldkrediitkaardi kasutaja kaaslastele – 30 eurot külastus
  • Tasu võetakse ärikliendi kuldkrediitkaardi kontolt lounge’i sisenemisel.

Teenuse tingimustega saab tutvuda veebilehel LoungeKey.com või mobiilirakenduses.

Lounge’i jõudes mainige, et olete LoungeKey™ liige ning kontrollige, et olete oma kaardil aktiveerinud internetiostud.

LoungeKey iseteeninduse kasutamine

LoungeKey iseteeninduse eeliste kasutamiseks tehke enne rakenduse allalaadimist järgmist:

  • veenduge, et kaardiga on lubatud teha internetioste;
  • pärast uue kaardi aktiveerimist looge endale profiil;
  • laadige alla LoungeKey™ rakendus, logige oma profiiliga sisse ja nautige eeliseid, näiteks:
    • vaadake lennujaamade lounge’e ja oma külastusi;
    • kasutage digikaarti ja sadu sooduspakkumisi;
    • tutvuge lounge’is pakutavate teenustega.

Kui olete lisanud oma kaardi LoungeKey rakendusse, broneeritakse kaardi kontrollimiseks ajutiselt 0,85 eurot kuni 10 päevaks.

Tallinna Lennujaama pakutavate võimalustega saate tutvuda siin.

Mastercard® Airport Security Fast Track

Kasuta ärireisil Mastercard® Airport Security Fast Tracki, et läbida turvakontrolli mugavalt.

Ärikliendi kuldkrediitkaardi omanikuna pääsed eelisjärjekorras lennujaama turvakontrolli. Nii hoiad järjekordades ootamiselt aega kokku ning läbid turvakontrolli stressivabamalt. Fast Tracki ekspressväravat saad kasutada tasuta kuni viis korda kalendriaastas.

Lennujaamas Fast Tracki ekspressväravat kasutades:

  • läbid turvakontrolli sujuvamalt ja mugavamalt;
  • pääsed turvakontrolli otseteed mööda;
  • hoiad järjekordades ootamiselt aega kokku.

Kuidas alustada?

Lennujaamas Fast Tracki ekspressvärava kasutamiseks:

  1. veendu, et Sinu ärikliendi kuldkrediitkaardil oleksid internetiostud lubatud;
  2. ava Mastercard Travel Experiences äpp või veebileht ning loo isiklik konto või lisa täiendav kaart;
  3. pärast konto loomist saadki lennujaama külastuseks broneerida Fast Tracki pääsme.

Edaspidi on kõige lihtsam Fast Tracki ekspressväravasse pääsme broneerida äpis Mastercard Travel Experiences.

Laadi äpp alla siin:

Kiireloomuliste tehniliste probleemide või muude küsimuste korral võta ühendust Mastercard Travel Experiences'iga.

Kuidas see töötab?

Ekspressvärava pääsme saad broneerida Mastercard Travel Experiences veebilehel või äpis.

  1. Vali lennujaam, reisijate arv ja soovitud ajavahemik.
  2. Kasuta äpis oma tasuta* Fast Tracki pääset või maksa ärikliendi kuldkrediitkaardiga. Hinnad on eurodes ja sõltuvad lennujaamast.
  3. Pääsme saad kätte e-posti või äpi kaudu.
  4. Lennujaamas näita pääset Fast Tracki väravas.
  5. Pärast turvakontrolli läbimist võidki suunduda lendu ootama või poodidesse, restoranidesse ja lounge’idesse.

* Tasuta Fast Tracki pääsmed kehtivad ainult kaardi omanikule. 100% allahindlus kuni viiele pääsmele kalendriaastas lisatakse viimases pääsme broneerimise etapis.

Oluline! Selleks et jätkata Global Data Flexiroami tasuta andmeside rändlusteenuse kasutamist, logi aadressil swedbank.flexiroam.com oma kontole sisse ja Sinu e-postile saadetakse uus aktiveerimiskood. Sisesta kood Flexiroami rakenduses.

Flexiroami ülemaailmne andmeside rändlusteenus

Mastercard® Global Data Roaming by Flexiroam pakub Sulle kui ärikliendi kuldkrediitkaardi omanikule lihtsat tasuta juurdepääsu andmeside rändlusteenusele (roaming) alati, kui reisid.

  • Teenus on saadaval alates 23. märtsist 2024.
  • Naudi kiiret, turvalist ja kvaliteetset internetiühendust rohkem kui 200 sihtkohas, kasutades ligipääsu üle 520 võrguoperaatorile.
  • Tasuta rändlusteenust saad kalendriaastas kasutada kokku 5 GB mahus. Korraga saad kasutada 1 GB rändlusteenuse paketti kolm päeva järjest. Aasta jooksul võid 1 GB paketti kasutada viis korda.*
  • Pärast tasuta 5 GB kasutamist saad 15% allahindlust kõigilt järgmistelt andmeside rändluspakettidelt, kui aktiveerid need otse Flexiroami kaudu.
  • Ööpäevaringne klienditugi aitab e-posti, telefoni ja veebivestluse kaudu.

*Kasutada jäänud mahtu ja kordade arvu näed Flexiroami rakendusest.

Kuidas see töötab?

Teenuse kasutamiseks tee järgmised sammud.

  1. Registreeru aadressil swedbank.flexiroam.com ja loo kliendiprofiil. Sulle kuvatakse ekraanil ning lisaks saadetakse e-kirjaga aktiveerimiskood.
  2. Laadi alla rakendus Flexiroam ja registreeri konto (või logi olemasolevale kontole sisse).
  3. Tasuta andmeside rändlusteenuse paketi lisamiseks vali rakenduses „Home“ (peaaken), seejärel „Enter a Code“ (sisesta kood) ning sisesta aktiveerimiskood.
  4. Seo rakenduses samme järgides eSIM-kaart oma kontoga.
  5. Aktiveeri oma eSIM kohe või hiljem, järgides e-kirjaga saadetud juhiseid.
  6. Reisimise ajaks aktiveeri tasuta andmeside rändlusteenuse pakett.

Laadi rakendus alla siin:

Vaata täpsemaid tingimusi mastercard.flexiroam.com.

Kaks väikeettevõtjat. Mehel on käes tootenäidis, naisel tahvelarvuti.

Mastercard® Business Bonus

Väärtuslikud eelised ja pakkumised Sinu ärile – alustades äpist, mis aitab aega kokku hoida, kuni ärireiside eripakkumisteni.

Programmi eelised:

  • nutikad võimalused, et saaksid asjad ära teha lihtsamalt;
  • võimalus äriprotsesse efektiivsemaks muuta;
  • hotellide broneerimise ja autorendi soodustused.

Programmi kasutamine on tasuta, selleks pole vaja registreeruda ega oma andmeid jagada. Kasuta lihtsalt oma Mastercardi deebet- või krediitkaarti.

Teie ettevõtte turvalisus finantsasjades on üks Swedbanki peamisi prioriteete. Soovitame teil olla maksekaartide kasutamisel vastutustundlikud ja järgida maksekaartide kasutamisel turvalisuse nõudeid.

Kasutage kaarti vastutustundlikult

  • Pangakaart on personaalne ja seda tohib kasutada ainult kaardi omanik.
  • Hoidke oma kaarti hoolikalt. Olge alati teadlik kaardi asukohast.
  • Kui maksate kaardiga, siis ärge andke seda kunagi teenindaja kätte.
  • Enne makse kinnitamist kontrollige alati kaardiga teostatud tehingu summat.
  • Kontrollige regulaarselt kaardiga teostatud tehinguid ärikliendi internetipangast või mobiiliäpist. Kui leiate konto väljavõttelt kahtlase tehingu, siis teavitage sellest koheselt panka.
  • Ärge mitte mingil juhul edastage oma kaardi andmeid posti või telefoni teel.
  • Kui kasutate sularaha võtmiseks mõne teise panga automaati, siis jälgige hoolikalt ekraanil olevaid juhiseid. Enne pangaautomaadi juurest lahkumist veenduge, et võtsite kaasa nii pangakaardi kui ka väljastatud rahatähed.

PIN kood – teie turvagarantii

  • Uue kaardiga kaasneb alati uus PIN-kood eraldi ümbrikus. Uuendatud kaardil jääb kehtima eelmise kaardi PIN-kood.
  • Ärge öelge oma PIN-koodi kellelegi, isegi mitte pangatöötajale.
  • Jätke PIN-kood meelde, ärge kirjutage seda kaardi peale või mujale, kus teised seda näha võiksid.
  • UUS! Vaadake oma kaardi PIN koodi mobiiliäpist. See on turvaline, lihtne ja abiks, kui olete unustanud kaardi PIN koodi.
  • PIN-koodi sisestamisel veenduge alati, et keegi teine seda ei näe, vastasel juhul võidakse kaart varastada ning seda on kergem kuritarvitada. Kui makse kinnitatakse PIN-koodiga, siis vastutab selle eest kaardi kasutaja.
  • Muutke PIN-kood koheselt sularahaautomaadis kui kahtlustate, et keegi on PIN-koodi teada saanud või juhul kui vahetuse vajadusest on teid teavitanud pank. Seda saab teha igas Swedbanki sularahaautomaadis. Ärge valige varem kasutusel olnud PIN-koodi.
  • Ärge kasutage samu PIN-koode erinevatel kaartidel.
  • Turvalisuse huvides on lubatud sisestada PIN-koodi valesti ainult 2 korda. Peale kolmandat korda PIN-kood blokeeritakse automaatselt.

    • Kui PIN-kood blokeerus makseterminalis, saate selle uuesti avada sularahaautomaadis sisestades esimese korraga õige PIN-koodi.
    • Kui PIN-kood blokeerus sularahaautomaadis, siis peate tellima uue kaardi.

Kui kaart on kadunud

  • Kui kahtlustate, et olete pangakaardi kaotanud, saate selle mobiili- või internetipangas ajutiselt blokeerida. Kaardi leidmisel saate selle uuesti 10 päeva jooksul avada.
  • Kui pangakaart varastatakse, tuleb see kohe sulgeda. Selleks helistage ärikliendi nõustamiskeskuse numbril 613 2222. Soovitame salvestada meie nõustamiskeskuse numbri +372 613 2222, et vajadusel saaksite kiiresti ühendust võtta.
  • Kui kaart kaob või varastatakse välismaal ja teil ei õnnestu meiega ühendust saada, võite kaardi blokeerimiseks ööpäevaringselt helistada MasterCardi välismaa abitelefonil (tasuline) +1 636 722 7111.

Seotud tooted

Ärikliendi deebetkaart

Krediitkaardi võimalustega deebetkaart.

Lähemalt

Ärikliendi krediitkaart

Lisaraha võimaldav kaart, millega saate maksta ka arveid.

Lähemalt

Kontakt

Kindlustusjuhtumi korral teavitage meie kahjukäsitlust.

Swedbank P&C Insurance AS Liivalaia 12, Tallinn, 15039

888 2111

kahjuabi@swedbank.ee

Teatan kahjust

Reisikindlustusel on nüüd COVID-19 kaitse.

Alates 6. maist 2021 hakkab kehtima ärikliendi kuldkrediitkaardi reisikindlustusele COVID-19 kaitse lisatasuta. See pakub ulatuslikumat riskikaitset ja kaitset ootamatute kulude eest ärireisidel kaardi valdajale ja temaga koos reisivale kolmele kolleegile. COVID-19 kaitse kehtib automaatselt, kui on täidetud üks järgmistest tingimustest:

  • negatiivne COVID-19 testi tulemus 72 tunni jooksul enne reisi algust;
  • kinnitus, et olete viimase kuue kuu jooksul nakatunud COVID-19-sse ja olete paranenud;
  • täielikku vaktsineerimist tõendav vaktsineerimistunnistus.

Tingimusi pole vaja järgida kui reis on tühistatud tingituna COVID-19-sse haigestumisest või eneseisolatsiooni tõttu enne reisi.

Näiteks hüvitame ravikulud juhul, kui nakatute koroonaviirusesse ja vajate välismaal viibides haiglaravi või reisitõrkega seotud kulud, kui teil pole lubatud kasutada ühistransporti COVID-19 sümptomite tõttu ja reisi tühistamisega seotud kulud kui teil on positiivne COVID-19 testi tulemus või olete lähikontaktne. Kindlustus ei kata riikide poolt kehtestatud piirangutest tingitud reisitõrkeid (nt suletud piirid, liikumispiirangud).

Kaaluge hoolikalt, kas peate välismaale minema.

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.