Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient

Seoses plaanipäraste hooldustöödega võib täna öösel esineda häireid Swedbanki elektrooniliste kanalite töös.

Palume vabandust võimalike ebamugavuste pärast.

Sanktsioonide mõjust pangateenustele ja Ukraina toetamisest. Lähemalt Kui soovite esindust külastada, siis broneerige eelnevalt aeg. See aitab meil teie tulekuks valmis olla.

Aga mis saab kui ma jään lennult maha?

Ärikliendi kuldkrediitkaardi reisikindlustus lahendab olukorra.

Lähemalt
Kasutajaõiguste haldamine mugavalt ühes kohas!

Kasutajaõiguste haldamine mugavalt ühes kohas!

Vaadake, kui lihtne on jagada ettevõtte pangakonto kasutamise õigust kolleegidega.

Vaatan videot
Soovite saada oma ettevõttele uusi kliente?

Soovite saada oma ettevõttele uusi kliente?

Meie ärikliendina saate oma ettevõtte toodete ja teenuste eripakkumisi teha suurele hulgale Swedbanki eraklientidele.

Vaatan kuidas liituda
Info sanktsioonide mõjust pangateenustele seoses Ukraina sõjaga

Info sanktsioonide mõjust pangateenustele seoses Ukraina sõjaga

  • Venemaa ja Valgevene maksetest;
  • kust leida täpset sanktsioonide infot;
  • Ukraina toetamisest
Lähemalt
Tulge meie ärikliendiks!

Tulge meie ärikliendiks!

  • Pangakaart ja maksed aastaks tasuta.
  • Väärtpaberikonto avamine tasuta.
  • Ettevõtte konto saate mugavalt avada internetipangas.
Lähemalt

Uudised

Arhiiv

blog.swedbank.ee

Kõik artiklid

Partnerite pakkumised

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Olete internetipangast välja logitud!

Kui Teil on küsimusi või ettepanekuid, saatke need meile pangateatega. Teie arvamus on meile tähtis!

Turvaliseks lahkumiseks sulgege kõik brauseri aknad!

Parimate soovidega
Swedbank