Liigu lehe põhisisu juurde

Püsikorraldus

Naeratav naine seisab ja toetab seinale.

Säästke aega – teeme regulaarsed maksed teie ettevõtte eest ära

  • Püsikorraldusega saate automaatselt makseid teha teie poolt määratud tingimustel ja sagedusega.
  • Ülekanded tehakse alati õigeaegselt, kui ettevõtte arvelduskontol on piisavalt vahendeid.
  • Püsikorraldusi saate mugavalt sõlmida, jälgida ja lõpetada ärikliendi internetipangas.

Kuidas toimib?

  • Püsikorraldus hakkab kehtima lepingu allkirjastamisega.
  • Pank teeb vajalikud ülekanded teie eest püsikorralduse lepingus määratud tingimustel.
  • Püsikorraldusi on mitut liiki:
    • määratud summa;
    • kogu kontojääk;
    • protsent kontojäägist.
  • Püsikorraldusi võib teha riigisisese või välismaksena.
  • Saate oma ettevõtte kõiki püsikorraldusi vaadata ja hallata internetipangas.

Täielik kontroll ettevõtte püsikorralduste üle

  • Püsikorralduses määratud makse kuupäeval kontrollib pank ettevõtte konto seisu.
    • Kui kontol on makse tegemiseks piisav summa, siis tehakse ülekanne.
    • Kui kontol ei ole piisavat summat, siis kontrollitakse raha olemasolu kahe päeva jooksul pärast maksepäeva (ainult määratud summaga püsikorralduste puhul). Kui ka siis pole kontol piisavalt raha, jääb makse tegemata.
  • Osalisi püsikorralduse makseid ei teostata.
  • Selleks, et maksepäeval toimuks püsimakse soovitud valuutas, peab kontol olema vastav valuuta olemas. Vastasel juhul püsikorraldust ei täideta.
  • Püsikorralduse lepingut ei lõpetata, kui arvelduskontol ei ole makse tegemiseks piisavalt vahendeid.

Mugav

  • Määratud summaga püsikorralduse lepingu saate mugavalt sõlmida internetipangas.
    Püsikorralduse lepingu sõlmimisel peate määrama:
    • makse saaja andmed;
    • makse summa ja valuuta;
    • esimese makse kuupäeva ja maksete sageduse.
  • Internetipangas saab püsikorralduse lepingu sõlmida vähemalt info ja maksed profiili omav kasutaja.
  • Püsikorralduse lepinguid tingimusega kogu kontojääk või protsent kontojäägist saab sõlmida ainult pangaesinduses.

Lepingu lõpetamine

Vajadusel võib püsikorralduse lepingu igal ajal tasuta lõpetada:

  • internetipangas info ja maksed profiili omav kasutaja;
  • pangaesinduses ettevõtte seaduslik esindaja.

 

Kehtivad alates 29.01.2025
Väljaminevad maksed Elektroonilises kanalis Esinduses ja klienditoe kaudu
Väljaminevad maksedElektroonilises kanalisEsinduses ja klienditoe kaudu
Pangasisene makse
Väljaminevad maksed
Kuni 1000 pangasisest makset eurodes ühes kuus

Tasuta 1000 makse ühe kuu arvestusse liidetakse kokku pangasisene, siseriiklik, Euroopa ja Swedbanki grupi sisene makse eurodes (sh püsimaksekorraldus, välja arvatud e-arve püsimakse ja pangasisene makse oma kontode vahel).

Krediidiasutustele, -andjatele, makse-ja e-raha asutustele kehtiv hinnakiri on kehtestatud eraldi (lisatud).

Elektroonilises kanalis
tasuta
Esinduses ja klienditoe kaudu
5 €
Väljaminevad maksed
Alates 1001. maksest kuus
Elektroonilises kanalis
0,16 €
Esinduses ja klienditoe kaudu
5 €
Väljaminevad maksed
Pangasisene makse välisvaluutas
Elektroonilises kanalis
2 €
Esinduses ja klienditoe kaudu
5 €
Väljaminevad maksed
Pangasisene makse oma kontode vahel
Elektroonilises kanalis
tasuta
Esinduses ja klienditoe kaudu
5 €
Väljaminevad maksedElektroonilises kanalisEsinduses ja klienditoe kaudu
Siseriiklik makse (sh välkmakse) ja Euroopa makse

* Välkmakset saab teha internetipangas või mobiiliäpis, kui makse summa ei ületa 15 000 € (k.a).

** Euroopa makse tingimused:

  • makse valuuta on EUR,
  • maksel on märgitud korrektne saaja IBAN,
  • teenustasutüüp kahasse,
  • * makse saaja ja maksja pank asuvad Euroopa Liidu ja/või Euroopa Majanduspiirkonna riigis (lisaks Andorra, Gibraltar, Mayotte, Monaco, Šveits, San Marino, Saint-Martin, Saint-Barthelemy, Saint-Pierre ja Miquelon, Vatikan ja Suurbritannia (k.a Guernsey, Mani saar (Isle of Man), Jersey).

Saaja IBANi puudumisel kehtivad välismaksete teenustasud.

Väljaminevad maksed
Kuni 1000 siseriiklikku makset (sh välkmakset) ja Euroopa makset ühes kuus

Tasuta 1000 makse ühe kuu arvestusse liidetakse kokku pangasisene, siseriiklik, Euroopa ja Swedbanki grupi sisene makse eurodes (sh püsimaksekorraldus, välja arvatud e-arve püsimakse ja pangasisene makse oma kontode vahel).

Krediidiasutustele, -andjatele, makse-ja e-raha asutustele kehtiv hinnakiri on kehtestatud eraldi (lisatud).

Elektroonilises kanalis
tasuta
Esinduses ja klienditoe kaudu
5 €
Väljaminevad maksed
Alates 1001. maksest kuus
Elektroonilises kanalis
0,38 €
Esinduses ja klienditoe kaudu
5 €
Väljaminevad maksedElektroonilises kanalisEsinduses ja klienditoe kaudu
Siseriiklik kiirmakse ja Euroopa kiirmakse
Tööpäeval enne kella 16.30 sisestatud siseriiklik või Euroopa kiirmakse edastatake reaalajas üleeuroopalise TARGETi süsteemi kaudu. Muul ajal tehtud maksekorraldus edastatakse makse saaja pangale järgneval tööpäeval.
Väljaminevad maksed
Kuni 10 000 € (k.a)
Elektroonilises kanalis
7 €
Esinduses ja klienditoe kaudu
9 €
Väljaminevad maksed
Rohkem kui 10 000 €
Elektroonilises kanalis
30 €
Esinduses ja klienditoe kaudu
32 €
Väljaminevad maksedElektroonilises kanalisEsinduses ja klienditoe kaudu
Swedbanki Grupisisene makse
Maksed Swedbanki (Läti, Leedu, Rootsi, Norra) jõuavad makse saaja kontole täissummas. Kohustuslik on märkida saaja IBAN.
Väljaminevad maksed
Kuni 1000 grupisisest makset eurodes ühes kuus

Tasuta 1000 makse ühe kuu arvestusse liidetakse kokku pangasisene, siseriiklik, Euroopa ja Swedbanki grupi sisene makse eurodes (sh püsimaksekorraldus, välja arvatud e-arve püsimakse ja pangasisene makse oma kontode vahel).

Krediidiasutustele, -andjatele, makse-ja e-raha asutustele kehtiv hinnakiri on kehtestatud eraldi (lisatud).

Elektroonilises kanalis
tasuta
Esinduses ja klienditoe kaudu
5 €
Väljaminevad maksed
Alates 1001. maksest kuus
Elektroonilises kanalis
0,38 €
Esinduses ja klienditoe kaudu
5 €
Väljaminevad maksed
Grupisisene makse välisvaluutas
Elektroonilises kanalis
2 €
Esinduses ja klienditoe kaudu
5 €
Väljaminevad maksedElektroonilises kanalisEsinduses ja klienditoe kaudu
Välismakse
Väljaminevad maksedElektroonilises kanalisEsinduses ja klienditoe kaudu
Tavamakse
Väljaminevad maksed
Kulud kantakse kahasse
Maksja maksab Swedbanki teenustasu ja saaja maksab kõikide teiste pankade teenustasu.
Elektroonilises kanalis
6 €
Esinduses ja klienditoe kaudu
20 €
Väljaminevad maksed
Kulud kannab maksja
Maksja maksab nii Swedbanki kui ka välispankade teenustasud. Kui maksja makstud teenustasu ei kata makse teostamisega seotud teenustasusid välispankades, on Swedbankil õigus teenustasude vahe maksja kontolt hiljem täiendavalt debiteerida. Maksimaalne täiendavalt debiteeritav teenustasu summa on 63,91 €. Sellise maksetüübiga makset ei ole võimalik teostada Euroopa Liidu või Euroopa Majanduspiirkonna riikidesse.
Elektroonilises kanalis
25 €
Esinduses ja klienditoe kaudu
35 €
Väljaminevad maksedElektroonilises kanalisEsinduses ja klienditoe kaudu
Kiirmakse
Kiirmakset saab teha järgmistes valuutades: AUD, BGN, CAD, CHF, CZK, DKK, EUR, GBP, HKD, HUF, JPY, NOK, PLN, RON, SEK, SGD, TRY, USD, ZAR.
Väljaminevad maksed
Kulud kantakse kahasse
Maksja maksab Swedbanki teenustasu ja saaja maksab kõikide teiste pankade teenustasu.
Elektroonilises kanalis
10 €
Esinduses ja klienditoe kaudu
30 €
Väljaminevad maksed
Kulud kannab maksja
Maksja maksab nii Swedbanki kui ka välispankade teenustasud. Kui maksja makstud teenustasu ei kata makse teostamisega seotud teenustasusid välispankades, on Swedbankil õigus teenustasude vahe maksja kontolt hiljem täiendavalt debiteerida. Maksimaalne täiendavalt debiteeritav teenustasu summa on 63,91 €. Sellise maksetüübiga makset ei ole võimalik teostada Euroopa Liidu või Euroopa Majanduspiirkonna riikidesse.
Elektroonilises kanalis
30 €
Esinduses ja klienditoe kaudu
45 €
Väljaminevad maksedElektroonilises kanalisEsinduses ja klienditoe kaudu
Ekspressmakse EUR/USD
Väljaminevad maksed
Kulud kantakse kahasse

Maksja maksab Swedbanki teenustasu ja saaja maksab kõikide teiste pankade teenustasu.

Tüübiga ekspress algatatud Euroopa maksele kohaldatakse Euroopa kiirmakse hinda.

Elektroonilises kanalis
35 €
Esinduses ja klienditoe kaudu
40 €
Väljaminevad maksed
Kulud kannab maksja
Maksja maksab nii Swedbanki kui ka välispankade teenustasud. Kui maksja makstud teenustasu ei kata makse teostamisega seotud teenustasusid välispankades, on Swedbankil õigus teenustasude vahe maksja kontolt hiljem täiendavalt debiteerida. Maksimaalne täiendavalt debiteeritav teenustasu summa on 63,91 €. Sellise maksetüübiga makset ei ole võimalik teostada Euroopa Liidu või Euroopa Majanduspiirkonna riikidesse.
Elektroonilises kanalis
45 €
Esinduses ja klienditoe kaudu
55 €
Laekuvad maksed Hind
Laekuvad maksed
Pangasisene makse, siseriiklik makse (sh välkmakse), Euroopa makse ja Swedbanki grupisisene makse
Krediidiasutustele, -andjatele, makse-ja e-raha asutustele kehtiv hinnakiri on kehtestatud eraldi (lisatud).
Hind
Tasuta
Laekuvad maksedHind
Välismakse
Laekuvad maksed
Kulud kantakse kahasse
Hind
6 €
Laekuvad maksed
Kulud kannab maksja
Hind
tasuta
Laekuvad maksed
Raha küsimine
Raha küsimise lingi/QR-koodi kaudu algatatud laekumiste teenustasu debiteeritakse automaatselt üks kord kuus (eelmise kuu eest) kontolt, millelt esimene raha küsimine algatati.
Hind
0,09 €/laekumine
Muud makseteenused Elektroonilises kanalis Esinduses ja klienditoe kaudu
Muud makseteenusedElektroonilises kanalisEsinduses ja klienditoe kaudu
Siseriiklik ja välismaine püsimaksekorraldus
Muud makseteenused
Vormistamine, muutmine, lõpetamine
Elektroonilises kanalis
tasuta
Esinduses ja klienditoe kaudu
tasuta
Muud makseteenused
Makse püsimaksekorralduse alusel
Elektroonilises kanalis
vastava väljamineva makse tasu elektroonilises kanalis (hoiusele tasuta)
Esinduses ja klienditoe kaudu
 
Muud makseteenusedElektroonilises kanalisEsinduses ja klienditoe kaudu
E-arve ja e-arve püsimakse leping
Muud makseteenused
Vormistamine, muutmine, lõpetamine
Elektroonilises kanalis
tasuta
Esinduses ja klienditoe kaudu
tasuta
Muud makseteenused
E-arve ühekordne maksmine
Elektroonilises kanalis
vastava väljamineva makse tasu elektroonilises kanalis
Esinduses ja klienditoe kaudu
vastava väljamineva makse tasu esinduses ja klienditoe kaudu
Muud makseteenused
Makse e-arve püsimakse lepingu alusel
Elektroonilises kanalis
tasuta
Esinduses ja klienditoe kaudu
 
Muud maksetega seotud teenused Hind
Muud maksetega seotud teenusedHind
Pangasisese, siseriikliku ja välkmakse tühistamine, parandamine ja järelepärimine
Pank ei tagasta teenustasu, kui maksetehingut ei õnnestu tühistada/parandada/järelepärida.
Muud maksetega seotud teenused
Maksekorraldus pangast välja saatmata
Hind ei laiene väärtuspäevaga maksetele juhul kui makse tühistatakse enne maksepäeva saabumist.
Hind
3,20 €
Muud maksetega seotud teenused
Maksekorraldus pangast välja saadetud
Hind
10 €
Muud maksetega seotud teenusedHind
Välismakse, Swedbanki grupisisese ja piiriülese Euroopa makse tühistamine, parandamine ja järelepärimine
Pank ei tagasta teenustasu, kui maksetehingut ei õnnestu tühistada/parandada/järelepärida.
Muud maksetega seotud teenused
Maksekorraldus pangast välja saatmata või välja saadetud
Hind ei laiene väärtuspäevaga maksetele juhul kui makse tühistatakse enne maksepäeva saabumist.
Hind
20 € + välispankade kulud
Muud maksetega seotud teenused
Lisa päringud välispangast välismakse kohta
Hind
välispankade kulud
Muud maksetega seotud teenusedHind
Välismakse SWIFT/SEPA – sõnumi koopia
Muud maksetega seotud teenused
Ühekordne tellimus
Hind
10 € / tükk
Muud maksetega seotud teenused
Internetipangas
Hind
tasuta

Kuidas turvaliselt sisse logida?

  • Ärge mingil juhul kinnitage tehinguid ega internetipanka või rakendusse sisselogimist, mida te pole ise algatanud.
  • Ärge kunagi avaldage oma isiku- ega internetipanka või rakendusse sisselogimise andmeid kolmandatele isikutele, sealhulgas pereliikmetele, sõpradele ega pangatöötajatele, v.a juhul, kui helistate ise panka.
  • Ärge kirjutage üles, saatke e-posti teel, SMS-iga jne ega salvestage muul viisil konfidentsiaalseid koode ja paroole, millega saab avada teie arvuti või mobiiltelefoni ekraani. Moodustage keerulised paroolid, mida on raske ära arvata, jätke need meelde ja vahetage neid korrapäraselt. Kui loote PIN-koodi, jälgige, et moodustate selle juhuslike numbrite kombinatsioonist. Ärge kasutage selliseid kombinatsioone nagu 1111, 1234, sünnikuupäevad või muud isiklikud andmed.
  • Pidage meeles, et teie kasutajatunnus on sama oluline kui teie isikukood, seega pöörake selle turvalisusele suurt tähelepanu.
  • Ärge unustage, et pärast sisselogimist pääsete ligi paljudele teenustele, sealhulgas välistele teenustele, mille jaoks ei ole lisaautentimine vajalik.

  • Blokeerime automaatselt juurdepääsu internetipangale, kui sisselogimisandmed (kasutajatunnus või parool PIN-kalkulaatorist) on viis korda järjest valesti sisestatud. Konto taasaktiveerimiseks helistage meile numbril 6 132 222 / 6 310 310 (8.00–20.00 tööpäevadel ja 9.00–16.00 laupäeviti). Konto korduva blokeerimise korral peate pöörduma pangaesindusse. Selleks broneerige külastusaeg ette.
  • Kas märkasite oma kontol autoriseerimata tehinguid, mis tehti vahetult enne internetipanga juurdepääsu blokeerimist? Kontrollige oma kontoväljavõtet ja teavitage meid sellest.

Sisselogimise seanss lõppeb, kui te ei tee internetipangas viis minutit ühtegi tegevust. Teil palutakse uuesti sisestada oma sisselogimisandmed. Ajapiirang on kehtestatud turvalisuse huvides, et takistada juurdepääsu internetipangale, kui kasutaja unustab pärast internetipanga kasutamist oma kontolt välja logida.

Kui olete internetipanga seansi lõpetanud, logige välja (klõpsates „Logi välja“) ja sulgege veebilehitseja.

Arvutis:

Kui klõpsate luku tähisel, peaksite nägema õiget Swedbanki sertifikaati

Nutiseadmes:

Enne sisselogimisandmete sisestamist veenduge, et veebilehe domeen on „swedbank.ee“.

Kui sisenete internetipanka süle- või lauaarvuti kaudu, järgige neid ettevaatusabinõusid.

  • Installige viirusetõrjetarkvara ja seadistage see automaatselt uuendama viiruste andmebaasi (vähemalt üks automaatne uuendus päevas).
  • Installige lokaalne tulemüür. Seadistage tulemüür nii, et see takistaks internetiühenduse loomist teie arvutiga.
  • Kasutage veebilehitseja ja operatsioonisüsteemi värskeimaid versioone.
  • Lülitage iga tarkvara jaoks sisse automaatuuenduste tegemine. Kui tarkvara ei saa automaatselt uuendada, kontrollige korrapäraselt värskenduste olemasolu.
  • Seadistage oma veebilehitseja hüpikaknaid blokeerima.

  • Veenduge, et kasutate viirusetõrjetarkvara, mis värskendab ohtude loendit vähemalt üks kord päevas.
  • Kasutage tulemüüri, mis takistab kaugpääsu arvutisse.
  • Veenduge, et teie operatsioonisüsteemis ja brauseris on tehtud uusimad värskendused.
  • Lülitage sisse automaatsed tarkvaravärskendused. Kui automaatne värskendamine ei ole võimalik, tuleks värskendusi regulaarselt kontrollida.
  • Seadistage oma brauser nii, et see blokeerib hüpikaknad.
  • Lisateavet selle kohta, kuidas tagada oma seadmete turvalisus ja kasutada muid internetiteenuseid ohutult, leiate järgmistelt veebilehtedelt:

https://www.ria.ee/

  • Laadige rakendusi alla üksnes sellistest usaldusväärsetest allikatest nagu App Store, Google Play või Microsoft Store Windowsi rakenduste jaoks.
  • Ärge lubage teistel isikutel kasutada oma telefoni või tahvelarvutit, kuhu on installitud Swedbanki rakendus.
  • Ärge avaldage ekraaniluku koode teistele isikutele ega lubage avada oma telefoni teiste isikute biomeetriliste andmetega.
  • Kasutage viirustõrjetarkvara.
  • Järgige alati oma telefoni tootja soovitusi või ohutusalast teavet.

Mis on turvalised veebibrauserid?

Soovitame teil uuendada oma veebilehitsejat ja operatsioonisüsteemi kohe, kui uuendused on saadaval. Need uuendused on võimalik määrata automaatseteks, et internetipanga kasutamine oleks veel mugavam ja turvalisem. Toetame ametlikult järgmisi veebilehtisejate versioone:

  • Google Chrome 88 ja uuem;
  • Microsoft Edge 88 ja uuem;
  • Mozilla Firefox 89 ja uuem;
  • Safari 15 ja uuem.

Mida peaksite veel turvalisusest teadma?

  • Ärge jagage teistega oma autentimisvahendeid. Kui soovite anda oma pereliikmetele või töötajatele õiguse teie kontol olevaid vahendeid hallata, paluge pangal anda neile vajalikud õigused. Loa saanud isikud saavad kasutada ettevõtte kontosid enda nimel ja kasutada selleks isiklikke autentimisvahendeid. Teil on õigus need õigused igal ajal tagasi võtta. Peale selle saate tellida pereliikmele lisakaardi, mis on seotud teie kontoga. Töötajatel või pereliikmetel on rangelt keelatud jagada samu autentimisvahendeid.
  • Pidage meeles, et teie raha on kõige paremini kaitstud siis, kui tagate oma andmete (kasutajatunnus, PIN-koodid, pangale esitatud mobiiltelefoninumber, isikukood jne) turvalisuse.
  • Kui kasutate avalikku arvutivõrku, püüdke vältida isiklike andmete sisestamist, sest pahavara võib teie andmed salvestada.
  • Ärge hoidke kasutajatunnust autentimisvahendite ja nende konfidentsiaalsete koodidega samas kohas.
  • Ärge kunagi saatke autentimisandmeid e-kirja teel.
  • Ärge avaldage oma sisselogimisandmeid. Kellelgi ei ole õigust küsida teilt telefoni teel teie isikukoodi ega autentimisandmeid. Kui saate kõne isikult, kes väidab, et ta on pangatöötaja, lõpetage see kõne kohe.
  • Teie Smart-ID või PIN-kalkulaatori PIN-koodid ei tohi sisaldada ühtegi osa teie telefoninumbrist ega järjestikuseid numbreid.
  • Võrrelge alati kontrollnumbrit ja kasutage võimaluse korral läbipaistvat signeerimisviisi (ingl „see what you sign“ ehk „allkirjastad seda, mida näed”).
  • Kui sisestate Smart-ID PIN2-koodi, kinnitate üldjuhul makset või lepingut. Olge seda tehes eriti ettevaatlik.
  • Kui uus Smart-ID on loodud, saadetakse teile SMS. Võtke pangaga kohe ühendust, kui te ei loonud Smart-IDd.

Kui teete oste veebipoodides, olge oma isiku- ja finantsandmete esitamisel ettevaatlik. Soovitame veenduda isiklike seadmete kaitstuses ja järgida alati järgmisi nõuandeid.

  • Ostke üksnes usaldusväärsetest poodidest. Kaupu ja teenuseid tasub alati osta üksnes sellistest Eesti ja välismaistest e-poodidest, mis on hästi tuntud ja hea mainega. Suhtuge tundmatutesse müüjatesse kriitiliselt ja püüdke leida nende tegevuse kohta lisateavet. Lugege konkreetse e-poe kohta internetis avaldatud tagasisidet. Uurige, kas veebilehel on avaldatud administraatori kontaktandmed (aadress, telefon, e-post jmt), ning veenduge, et leht ei sisalda informatiivse sisu asemel vigaseid linke (lisasõnu või -tähti, kummalisi sümboleid), hüpikaknaid, reklaami ega suurel hulgal viiteid.
  • Olge allahindluste suhtes ettevaatlik. Kas leidsite kvaliteetse toote eriti madala hinnaga? Enne maksekorralduse esitamist veenduge, et toodet müüv ettevõte on reaalselt tegutsev ja usaldusväärne. Suhtuge ettevaatusega sotsiaalvõrgustikes avaldatavatesse reklaamidesse. Need võivad suunata teid mittetegutsevatesse veebipoodidesse.
  • Turvalised ostud kaardiga. Kõige sagedamini makstakse välismaistes e-poodides tehtud ostude eest kaardiga. Sellisel juhul tuleb teil esitada oma maksekaardi andmed. Kui veebipood on liitunud rahvusvahelise turvaliste ostude programmiga, on poe veebilehel avaldatud sellekohased logod, näiteks „MasterCard SecureCode“ ja „Verified by Visa“. Teid võidakse suunata internetipanka, kuhu peate sisse logima, et oma makset kinnitada. Lisateavet programmi „Internetiostud“ kohta leiate siit. Enne makse tegemist veebipoes hinnake selle poe turvalisust ja lugege poe tegevuse kohta avaldatud tagasisidet.
  • Turvalised maksed elektroonilise panganduse süsteemi kaudu. Kui teete oma oste Eesti veebipoodides, suunatakse teid tavaliselt Swedbanki internetipanka. Tunnete selle viite ära Swedbanki logo ja internetipanga aadressi kaudu: https://www.swedbank.ee/banklink. See tagab, et makse tehakse otse pangasüsteemi kaudu. Kui olete internetipanka sisse loginud, suunab veebileht teid automaatselt loodud maksevormi lehele.
  • Kolmandatest isikutest teenusepakkujad. Alates 14.09.2019 võidakse teile internetiostude tegemisel pakkuda võimalust kasutada kaupade või teenuste eest tasumiseks makse algatamise teenust, mida osutab pangast erinev makseasutus (PISP). Kui valite makse algatamise võimaluse pangakontolt, võidakse teil paluda täita PISP keskkonna maksekorraldus ja anda oma nõusolek maksetehingu tegemiseks vajalike andmete edastamiseks, seejärel peate kinnitama maksekorralduse Swedbanki internetipanga autentimisvahenditega. Kui märkate oma kontoväljavõttel tehingut, mida te ei ole kinnitanud, teavitage meid sellest kohe telefoninumbril 6 132 222 (ärikliendid) või 6 310 310 (erakliendid).

Meie jaoks on oluline, et kliendid tunneksid end meie elektrooniliste kanalite kaudu tehinguid tehes ohutult ja turvaliselt. Seepärast püüame tagada oma IT-süsteemide võimalikult suure turvalisuse. Sellest hoolimata võib mõni viga läbi lipsata. Kui avastate turvaaugu, tahaksime sellest lähemalt kuulda, et saaksime probleemi võimalikult kiiresti kõrvaldada.

Kuidas turvaaugust teatada?

Saatke meile oma emakeeles e-kiri aadressil responsible-disclosure@swedbank.com. Soovi korral saatke edastatud teabe kaitsmiseks kasutada meie avalikku PGP võtit. Veenduge, et olete lisanud järgmise teabe.

  • Turvaaugu üksikasjalik kirjeldus, sh sellised andmed nagu URL ja turvaaugu liik.
  • Probleemi jäljendamiseks vajalik teave.
  • Ekraanipilt avastatud turvaaugu kohta, kui see on asjakohane.
  • Teie kontaktandmed, nimi, e-posti aadress, telefoninumber ja avalik PGP-võti (kui on).

Swedbank töötleb teie esitatud isikuandmeid selleks, et teavitada teid nende turvaaukude analüüsist ja parandamisest, millest te meile teada andsite, ning et võtta teiega vajaduse korral ühendust esitatud teabe kontrollimiseks. Lisateavet Swedbanki isikuandmete töötlemise protseduuri kohta leiate siit.

Millest teatada?

Võite teatada turvaaukudest, mille olete avastanud ükskõik millisest meie teenusest. Turvaaugud on näiteks murdskriptimine, krüpteerimisvead või loogiliste juhtelementide turvalisust mõjutavad vead. Turvaaukudest teatamise võimalus ei ole mõeldud teistest loogikavigadest või tekstides esinevatest vigadest teatamiseks ega meie teenuste turvalisuse vms kohta küsimuste esitamiseks.

Mida Swedbank pärast teate saamist teeb?

Saadame kinnituse, et oleme teie kirjelduse kätte saanud, hoiame teid probleemi lahendamisega kursis ja teatame teile, kui probleem on lahendatud. Me ei maksa turvaaukudest teatamise eest tasu.

Mida me teilt eeldame?

Nii meie kui ka meie klientide turvalisuse tagamiseks on oluline, et te järgiksite häid tavasid. See tähendab järgmist.

  • Te ei kasuta turvaauku selleks, et pääseda ligi või üritate pääseda ligi andmetele, mis ei kuulu teile.
  • Te ei kasuta turvaauku selleks, et eemaldada või muuta andmeid.
  • Te ei mõjuta meie teenuste kättesaadavust.
  • Te annate meile võimaluse teatatud turvaauk parandada, enne kui selle avalikustate.

Kas saate esitada anonüümse teate?

Jah, kuid sellisel juhul ei saa me teile vastata ega teid probleemi lahendamisega kursis hoida.

PGP võti

Kasutage PGP võtit , kui soovite saata meile krüpteeritud e-kirja. PGP võtme kasutamine ei ole kohustuslik.

Võtme ID: 0x0AD6CCAF

Kontrollkood: 2D14 4030 6D4B 68C3 F286 3AC6 333B E8E4 0AD6 CCAF

Seotud tooted

E-arved ja püsimakse lepingud

Nutikas ja lihtne viis oma igapäevaste arvete haldamiseks

Loen lähemalt

Kontsernikonto

Lihtne ja tõhus viis raha juhtimiseks kontserni kuuluvate seotud ettevõtete arvelduskontodelt

Loen lähemalt
Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.