Liigu lehe põhisisu juurde

Liikluskindlustus

  • Oranž
  • See on märk kindlustada auto

Liikluskindlustuse saad mugavalt pangast

  • Vali automaatne poliisi uuenemine ja maksete tasumine.
  • Poliis on internetipangas alati kättesaadav.

Lisavõimalusena saab pakkumist küsida ka helistades numbril 888 1513 (tööpäevadel kell 09:00-17:00).

Populaarne

Järgmine poliis mugavalt

Kindlaks perioodiks

Poliisi periood
Poliisi periood 1 – 12 kuud 1 päev – 12 kuud
Järgmise perioodi pakkumise saad automaatselt
Enne poliisi lõppemist, saadame sulle uue pakkumus-arve. Poliis hakkab kehtima, kui järgmise perioodi arve on tasutud.
Järgmise perioodi pakkumise saad automaatselt
Enne poliisi lõppemist, saadame sulle uue pakkumus-arve. Poliis hakkab kehtima, kui järgmise perioodi arve on tasutud.
Automaatsed kindlustusmaksed
Automaatsed kindlustusmaksed

Liikluskindlustusest

Kuidas sõlmida?

1

Liikluskindlustus hakkab kehtima valitud kuupäeval või kohe, kui oled lepingu kinnitanud.

2

Poliisi saad vajadusel internetipangast välja printida.

3

Soovitame hoida autos liiklusõnnetusest teatamise blanketti, kuid pea meeles, et liiklusõnnetusest saad teada anda ka digitaalselt.

Tingimused

Kui juhtus õnnetus

Kahjust teatamine

Kui oled kindel, et Häirekeskuse teavitamine ei ole vajalik, siis anna meile juhtunust esimesel võimalusel teada täites kahjuavalduse internetipangas või Liikluskindlustuse Fondi digitaalse liiklusõnnetuse teate.

Pärast kahjuavalduse või digitaalse liiklusõnnetuse teate esitamist anname Sulle edasised juhised.

Kui soovid kontrollida, kas teisel õnnetuses osalejal on olemas kehtiv liikluskindlustus, saad seda vaadata Liikluskindlustuse Fondi lehelt.

Kui Sa ei ole Swedbanki klient, siis esita kahjuavaldus kirjutades meile aadressil kahjuabi@swedbank.ee. Märgi pealkirjas õnnetuses osalenud sõidukite registreerimisnumbrid. Kui oled juba täitnud Liikluskindlustuse Fondi digitaalse liiklusõnnetuse teate, siis eraldi avaldust esitama ei pea.

Kui oled liiklusõnnetuses kannatanu, siis pöördu kahjude hindamiseks remondiettevõttesse, kus tehakse vajalikud pildid, koostatakse kalkulatsioon ning edastatakse meile.

Millal teavitada Häirekeskust?

Helista Häirekeskusesse (112), kui:

  • inimesed on saanud viga;
  • te ei jõua kokkuleppele, kes õnnetuse põhjustas;
  • oled tekitanud kellelegi kahju, aga Sa ei tea, kes on vara omanik;
  • tekkis tulekahju või plahvatus;
  • on oht keskkonnasaaste tekkimiseks.

Suurenenud kütusekulu ja hoiatused armatuurlaual? Kontrolli rehve!

Lähemalt

Miks tekivad teedele löökaugud, mis lõhuvad autosid?

Lähemalt

Kaskokindlustus elektriauto omanikele: miks see on hädavajalik?

Lähemalt

Seotud teenused

Kaskokindlustus

Tasuta autoabi ja kuni 5-aastaste autode parandamine originaalvaruosadega.

Lähemalt

Liising

Mida madalam on sõiduki CO₂ tase, seda soodsam on liising. Liisingu intress alates 1,49%.

Lähemalt

Kontakt

Swedbank P&C Insurance AS

888 1513

varakindlustus@swedbank.ee

Kahjukäsitlus

888 2111

Teatan kahjust

Kindlustusjuhtumi korral teavita meid esimesel võimalusel.

Rohelise kaardi pead võtma kaasa, kui sõidad järgmistesse riikidesse:
Albaania, Andorra, Aserbaidžaan, Bosnia ja Hertsegoviina, Iraan, Makedoonia, Maroko, Moldova, Montenegro, Serbia, Šveits, Tuneesia, Türgi, Ukraina ja Ühendkuningriik.

Swedbank P&C Insurance ASi poolt väljastatud rohelised kaardid ei kehti enam Venemaal, Valgevenes ja Iraanis.

Teistes riikides on rohelise kaardi kaasaskandmine soovitatav. Loen lähemalt

Rohelise kaardi saad ise internetipangast välja printida. Selleks sisene internetipanka ja ava oma liikluskindlustuse leping järgmiste juhiste saamiseks.

1. juulist 2020 prinditakse roheline kaart valgele paberile.

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.