Liigu lehe põhisisu juurde

Ärikliendi krediitkaart

Eripakkumine!

Lisaraha võimaldav kaart, millega saate maksta ka arveid

UUS! 31. maini uue krediitkaardi avamine tasuta ja 3 kuud ilma kuutasuta.

  • Ülekanded interneti- ja mobiilipangas otse krediitkaardi kontolt.
  • Võimalik sooritada viipemakseid ning internetist kaupu ja teenuseid osta.
  • Mobiilsed viipemaksed Apple Pay, Google Pay, Androidi rakenduse ning nutikelladega.
  • Vaata kaardi andmeid ja PIN koodi äpist.
  • UUS! Digitaliseeri kaardi kulude haldus.
Kaartide võrdlus
  

Kaart igapäevasteks rahaasjadeks

  • Võimalik kasutada krediidilimiiti 300 – 15 000 €.
  • Kaardiga maksmisel kaasneb kuni 30-päevane intressivaba periood (ostust maksepäevani).
  • Krediitkaardi kontolt ülekande tegemisel või sularaha väljavõtmisel algab intressi arvestus kohe.
  • Hiljemalt 1. kuupäevaks tasumata kasutatud limiit võetakse automaatselt maha krediitkaardiga seotud arvelduskontolt.
  • Swedbanki sularahaautomaatide kaudu on võimalik krediitkaardi kontole sularaha sisse maksta.

Muud võimalused

  • Uus! Kaardivaldaja saab vaadata oma kaardi PIN koodi, kaardi numbrit, kehtivusaega ja turvakoodi/CVC2 mobiiliäpist, kui tal on ligipääs kaardiga seotud kontole ettevõtte internetipangas.
  • Tasuge oma ostude eest lihtsalt mobiilsete viipemaksetega! Lisage ärikliendi krediitkaart Apple Pay, Google Pay™, Garmin Pay või Fitbit Pay lahendusse või kasutage Androidi telefoniga viipamiseks Swedbanki äppi.
  • Nüüd saate meie äpis näha erinevaid oma kaardiga seotud digirahakotte ja teenusepakkujaid (kui nad toetavad digitaliseeritud kaardi lahendust). Vaatan juhendit.
  • Kaardiga viipemaksed summas kuni 50 eurot ilma PIN-koodi sisestamata.
  • Kaardiga e-poodides maksmiseks aktiveerige internetiostud.

Kasutaja limiidid ja õigused

  • Kui ühte krediidilimiiti kasutab mitu inimest, saab interneti- või mobiilipangas määrata igale kaardi kasutajale eraldi limiidid ostu-ja sularahatehingute tegemiseks.
  • Kasutusõigustega saate lubada ja keelata erinevaid kasutaja toiminguid kaardiga maksmisel, sularaha väljavõtmisel, sissemaksmisel, viipemakse kasutamisel, kontojäägi või väljavõtte küsimisel.
  • Kasutusõigusi ja limiite saab muuta Äriregistri andmetel ainuesindusõigust omav ettevõtte seaduslik esindaja kasutades selleks Smart-ID-d, mobiil-ID-d või ID-kaarti.

Kaardi limiidi taotlemine

  • Kaarti saab taotleda vähemalt 6 kuud tegutsenud ettevõte.
  • Krediitkaardi taotlemisel määrake soovitud krediidilimiit, kaardi kasutaja(d) ja ostu- ning sularahatehingute limiidid. Valitud limiite saab hiljem ettevõtte seaduslik esindaja Swedbanki esinduses või mobiilipangas muuta.
  • Krediidilimiidi arvutame ettevõtte käibe ja krediidiajaloo põhjal, minimaalne limiit on 300 € ja maksimaalne 15 000 €.
  • Vajalikud dokumendid:

    • viimane majandusaasta aruanne juhul, kui see on Äriregistrisse esitamata;
    • esitatud bilanss ja kasumiaruanne ei tohi olla vanemad kui 12 kuud.

Uue kaardi kättesaamine

  • Positiivse vastuse korral saate kaardi kätte 7 tööpäeva jooksul:

    • Posti teel ettevõtte kontaktaadressil üle kogu maailma (välismaale saatmise aeg võib olla pikem).
      Turvalisuse huvides saadame postiga vaid aktiveerimata kaardi.
    • Teie poolt valitud Swedbanki esinduses.
  • Lepingu peab allkirjastama ettevõtte seaduslik esindaja. Kui leping on allkirjastatud, siis:

    • Internetipangas saab kaardi aktiveerida vähemalt ”info ja maksed” õigusi omav kasutaja;
    • esinduses väljastatakse kaart seaduslikule esindajale või kaardi kasutajale.

Automaatselt uueneva kaardi kättesaamine

  • Kaart uuendatakse automaatselt, kui ettevõte ja kaardi kasutaja vastavad panga poolt kehtestatud tingimustele.
    Kaardi kohaletoimetamise viisi ja kontaktaadressi saab muuta internetipangas hiljemalt 35 päeva enne olemasoleva kaardi kehtivusaja lõppu.
  • Uuendatud kaart saadetakse vähemalt kaks nädalat enne vana kaardi kehtivusaja lõppu ettevõtte kontaktaadressile või sobivasse esindusse.
  • Uuendatud kaardil jääb kehtima eelmise kaardi PIN-kood. Uuendatud kaarti saab kasutada pärast lepingu allkirjastamist ja kaardi aktiveerimist.

Tellige kaart ettevõtte kontaktaadressile

  • Kaardi saatmine postiga üle maailma on tasuta.
  • Veenduge enne kaardi tellimist, et ettevõtte kontaktaadress oleks korrektne.
  • Muutes kaardi kättesaamise aadressi, muutub automaatselt ka see aadress, mille olete esitanud ettevõtte kontaktandmetes.

Ärikliendi krediitkaardi lepingu tingimused

Ärikliendi krediitkaardi lepingu tingimused  (kehtivad alates 01.11.2023)

Aktiveerimine

Kui saate kaardi posti teel:

  • Kui leping on eelnevalt allkirjastatud, saab kaardi internetipangas aktiveerida alates „info ja maksed“ õigusi omav kasutaja.
  • Leping ei ole allkirjastatud, saab kaardi aktiveerida vaid koos lepingu allkirjastamisega.
  • Lepingu saab allkirjastada Äriregistri andmetel ainuesindusõigust omav ettevõtte seaduslik esindaja kasutades selleks Smart-ID-d, mobiil-ID-d või ID-kaarti.

Kui saate kaardi esinduses:

  • Kaardi aktiveerib enne üleandmist pangatöötaja.
  • Kui leping on juba allkirjastatud, siis väljastame kaardi seaduslikule esindajale või kaardi kasutajale. Kui ei ole, siis väljastame kaardi ainult seaduslikule esindajale.
Aktiveerin kaardi

Tagasimaksmine ja väljavõtted

  • Kaardiga maksmisel kaasneb kuni 30-päevane intressivaba periood (ostust kuni maksepäevani).
  • Intressivaba perioodi arvestatakse ostu sooritamise päevast kuni järgmise kuu 1. kuupäevani. Krediitkaardi kontolt makse tegemisel ja sularaha väljavõtul algab intressi arvestus kohe.
  • Hiljemalt 1. kuupäevaks tasumata kasutatud limiit võetakse automaatselt maha krediitkaardiga seotud arvelduskontolt. Kui kogu kasutatud limiidi automaatseks tagasimakseks ei ole arvelduskontol piisavalt raha, algab intressiarvestus.
  • Juhul kui lepingus on määratud kohustuslik püsimakse (5% krediidilimiidist), võetakse see kontolt maha ja tagasi maksmata kasutatud limiidilt algab intressiarvestus.
  • Soovi korral saate kaardi vaba jäägi suurendamiseks või kasutatud limiidi tagasimaksmiseks teha krediitkaardi kontole mistahes ajal täiendavaid sissemakseid.
  • Saamaks ülevaadet kaardiga tehtud tehingutest, tuleb vaadata nii limiidikontol toimunud tehinguid kui ka limiidikontol olevate broneeringute väljavõtet. Debiteeritud tehingute andmed on kättesaadavad krediitkaardiga seotud limiidikonto konto väljavõttes. Seal kajastuvad ka limiidikontolt tehtud ülekanded ja krediitkaardiga tehtud sularaha tehingud. Tehinguid, millele kehtib intressivaba periood, saab vaadata limiidikonto broneeringute väljavõttes.

Kaardi blokeerimine ja sulgemine

  • Kui kahtlustate, et olete pangakaardi kaotanud, saate selle mobiilipangas ajutiselt blokeerida. Kaardi leidmisel saate selle uuesti 10 päeva jooksul avada.
  • Kui pangakaart varastatakse, tuleb see kohe sulgeda. Selleks helistage ärikliendi nõustamiskeskuse numbril 613 2222.
  • Kui kaart kaob või varastatakse välismaal ja teil ei õnnestu meiega ühendust saada, võite kaardi blokeerimiseks ööpäevaringselt helistada Mastercardi välismaa abitelefonil (tasuline) +1 636 722 7111.

Kaarditehingute vaidlustamine

Kaarditehingud saate vaidlustada kirjutades pangateate, helistades nõustamiskeskusesse telefonil 6 132 222 või tulles lähimasse pangaesindusse:

  • kui olete avastanud oma konto väljavõttelt tehinguid, millest te pole teadlik või mille osas te ei jõua kaupmehe või teenusepakkujaga kokkuleppele;
  • pangaautomaadi puuduliku sularaha sisse- ja väljamakse puhul.

Teie ettevõtte turvalisus finantsasjades on üks Swedbanki peamisi prioriteete. Soovitame teil olla maksekaartide kasutamisel vastutustundlikud ja järgida maksekaartide kasutamisel turvalisuse nõudeid.

Kasutage kaarti vastutustundlikult

  • Pangakaart on personaalne ja seda tohib kasutada ainult kaardi omanik.
  • Hoidke oma kaarti hoolikalt. Olge alati teadlik kaardi asukohast.
  • Kui maksate kaardiga, siis ärge andke seda kunagi teenindaja kätte.
  • Enne makse kinnitamist kontrollige alati kaardiga teostatud tehingu summat.
  • Kontrollige regulaarselt kaardiga teostatud tehinguid ärikliendi internetipangast või mobiiliäpist. Kui leiate konto väljavõttelt kahtlase tehingu, siis teavitage sellest koheselt panka.
  • Ärge mitte mingil juhul edastage oma kaardi andmeid posti või telefoni teel.
  • Kui kasutate sularaha võtmiseks mõne teise panga automaati, siis jälgige hoolikalt ekraanil olevaid juhiseid. Enne pangaautomaadi juurest lahkumist veenduge, et võtsite kaasa nii pangakaardi kui ka väljastatud rahatähed.

PIN kood – teie turvagarantii

  • Uue kaardiga kaasneb alati uus PIN-kood eraldi ümbrikus. Uuendatud kaardil jääb kehtima eelmise kaardi PIN-kood.
  • Ärge öelge oma PIN-koodi kellelegi, isegi mitte pangatöötajale.
  • Jätke PIN-kood meelde, ärge kirjutage seda kaardi peale või mujale, kus teised seda näha võiksid.
  • UUS! Vaadake oma kaardi PIN koodi mobiiliäpist. See on turvaline, lihtne ja abiks, kui olete unustanud kaardi PIN koodi.
  • PIN-koodi sisestamisel veenduge alati, et keegi teine seda ei näe, vastasel juhul võidakse kaart varastada ning seda on kergem kuritarvitada. Kui makse kinnitatakse PIN-koodiga, siis vastutab selle eest kaardi kasutaja.
  • Muutke PIN-kood koheselt sularahaautomaadis kui kahtlustate, et keegi on PIN-koodi teada saanud või juhul kui vahetuse vajadusest on teid teavitanud pank. Seda saab teha igas Swedbanki sularahaautomaadis. Ärge valige varem kasutusel olnud PIN-koodi.
  • Ärge kasutage samu PIN-koode erinevatel kaartidel.
  • Turvalisuse huvides on lubatud sisestada PIN-koodi valesti ainult 2 korda. Peale kolmandat korda PIN-kood blokeeritakse automaatselt.

    • Kui PIN-kood blokeerus makseterminalis, saate selle uuesti avada sularahaautomaadis sisestades esimese korraga õige PIN-koodi.
    • Kui PIN-kood blokeerus sularahaautomaadis, siis peate tellima uue kaardi.

Kui kaart on kadunud

  • Kui kahtlustate, et olete pangakaardi kaotanud, saate selle mobiili- või internetipangas ajutiselt blokeerida. Kaardi leidmisel saate selle uuesti 10 päeva jooksul avada.
  • Kui pangakaart varastatakse, tuleb see kohe sulgeda. Selleks helistage ärikliendi nõustamiskeskuse numbril 613 2222. Soovitame salvestada meie nõustamiskeskuse numbri +372 613 2222, et vajadusel saaksite kiiresti ühendust võtta.
  • Kui kaart kaob või varastatakse välismaal ja teil ei õnnestu meiega ühendust saada, võite kaardi blokeerimiseks ööpäevaringselt helistada MasterCardi välismaa abitelefonil (tasuline) +1 636 722 7111.
Kaks väikeettevõtjat. Mehel on käes tootenäidis, naisel tahvelarvuti.

Mastercard® Business Bonus

Väärtuslikud eelised ja pakkumised Sinu ärile – alustades äpist, mis aitab aega kokku hoida, kuni ärireiside eripakkumisteni.

Programmi eelised:

  • nutikad võimalused, et saaksid asjad ära teha lihtsamalt;
  • võimalus äriprotsesse efektiivsemaks muuta;
  • hotellide broneerimise ja autorendi soodustused.

Programmi kasutamine on tasuta, selleks pole vaja registreeruda ega oma andmeid jagada. Kasuta lihtsalt oma Mastercardi deebet- või krediitkaarti.

Seotud tooted

Ärikliendi deebetkaart

Krediitkaardi võimalustega deebetkaart.

Lähemalt

Ärikliendi kuldkrediitkaart

Lisaraha ja turvalist reismist võimaldav kaart.

Lähemalt
Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.