Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient

E-kaubanduse makselahendused

EveryPay: EveryPay AS

Maksed internetis

  • Makse algatamine kõikidest Balti suurematest pankadest
  • Kaardimaksete vastuvõtmine internetis
  • PayPal
  • Tasumine makselinkide kaudu
Mitu makseviisi teie äri jaoks. Lihtne integreerimine moodulite, pilvepõhiste lahenduste või API-de kaudu. Tehingu teostamist toetab mugav kasutajaliides.

Kõige populaarsem makseviis ostlejate seas. Ühe lepinguga saab koguda makseid eri pankade klientidelt.

Loen lähemalt

Parim lahendus ülemaailmseks müügiks. Klientidel on lihtne maksta ja korduvaid makseid tasuda.

Loen lähemalt

Aitab klientidelt üle kogu maailma veebis makseid vastu võtta.

Loen lähemalt

Hea lahendus makseid vastu võtta siis, kui veebileht puudub.

Loen lähemalt

Laiendage oma maksete vastuvõtmist internetis

Ühe lepinguga saate makseid vastu võtta kõikide Balti suuremate pankade klientidelt.

  • Swedbank (EE, LV, LT)
  • SEB (EE, LV, LT)
  • LHV (EE)
  • Coop (EE)
  • Luminor (EE, LV, LT)
  • Citadele (EE, LV, LT)
  • Šiaulių bankas (LT)
  • Medicinos bankas (LT)
  • Revolut Bank (LT)
Lahendust paigaldavad partnerid

Kas soovite proovida, kuidas makse algatamine käib? Katsetades saate teha annetuse ja jälgida makse algatamist ostja pilgu läbi.

Alustan
  • Kiire, mugav ja turvaline makselahendus.
  • Kaupmeheportaal teie tehingute haldamiseks.
  • Kiire ja lihtne integreerimine moodulite, e-kaubanduse platvormide või API-de kaudu.
  • Kohandatav kassakujundus.
  • Võimalus teha makseid LinkPay makselingi kaudu, kui ettevõttel puudub veebileht.
  • Iseteenindus ja tehniline tugi

Võtke vastu makseid klientidelt üle kogu maailma, kellel on kasutusel:

  • Mastercard
  • Visa
Lahendust paigaldav partner
  • Turvalised kaardimaksed.
  • Võimalus teha regulaarseid ette määratud kaardimakseid.
  • Võimalus turvaliselt salvestada kliendi kaardinumbreid tulevasteks makseteks (tokeniseerimine).
  • Kiire ja lihtne integreerimine moodulite, e-kaubanduse platvormide või API-de kaudu.
  • Kohanduv ekraanikujundus.
  • Võimalus teha makseid LinkPay makselingi kaudu, kui ettevõttel puudub veebileht.
  • Iseteenindus ja tehniline tugi

PayPali makselahendust kasutades saate makseid vastu võtta miljonitelt inimestelt üle maailma. Makseid teostatakse PayPali konto kaudu. PayPalist lähemalt.

  1. Lihtne integreerida.
  2. Laiemad maksete vastuvõtmise võimalused.

LinkPay makselink sobib maksete vastuvõtmiseks eriti hästi siis, kui ettevõttel puudub veebileht. Loodud makselingi alusel saab klient tasuda kiirelt ja mugavalt.

  • Eri kanalite kaudu makselingi edastamise võimalus.
  • Maksekeskkonna ja ekraanikujunduse kohendamine kaupmehe soovi järgi.
  • Eeltäidetud makselingi korduskasutamise võimalus.
  • API integreerimise võimalus makselingi mugavamaks kasutamiseks.

Makse algatamine

Kaardimaksed

Lepingu sõlmimine Tasuta Tasuta
Kuutasu Tasuta

10 € + km

Tehingutasu

0,85% ostu summast, minimaalselt 0,10 €, maksimaalselt 2,60 € tehingu kohta

Küsin pakkumist

Kokkuleppe alusel

Küsin pakkumist
Seadistage e-pood ja veenduge, et teie e-pood vastab nõuetele. Esitage taotlus – võtame teiega ühendust esimesel võimalusel, hiljemalt kolmandal tööpäeval. Allkirjastage leping. Seadistage maksete vastuvõtmise lahendus oma e-poele ja alustage müüki.
  1. Makse algatamine:
    • Ühilduvus populaarsete platvormidega: WooCommerce, OpenCart, Magento2, PrestaShop, Voog.
  2. Kaardimaksed:

Teenuste kasutamiseks peab kaupmehe veebileht vastama järgmistele nõuetele.

Teenuste tingimused leiate siit.

Makse algatamine:

Kaardimaksed:

Kuidas kaarditehingud toimivad?

Selles videos räägitakse:

  • kuidas kaarditehingud toimivad
  • võimalikest kaarditehingu tüüpidest
  • millised makse- ja autentimismeetodid on olemas

Kuidas alustada maksekaartide teenindamist?

Selles videos käsitletakse:

  • millised on võimalikud kaardimaksete vastuvõtmise lahendused
  • kuidas terminali saada

Kaardimaksete teenindamine internetis

Selles videos on jutuks:

  • millised eelised on internetikaubandusel
  • kuidas internetimaksed töötavad
  • millised nõuded kehtivad e-poe veebilehele
  • kuidas saab internetimaksete riske vähendada

Mis on tagasinõue?

Selles videos räägitakse:

  • tagasinõude protsessist
  • tähtaegadest ja kohustustest
  • tagasinõude vältimise võimalustest

Mis on kaardipettus?

Siin selgitatakse:

  • mis on kaardipettus
  • mida teha pettuse korral
  • kuidas kaardipettuse riske vähendada

Mida peab kaupmees tegema, et olla vastavuses kaardimaksete vastuvõtmise nõuetega?

Selles videos räägitakse:

  • mis on kaupmehe kohustused maksekaartide teenindamisel
  • kuidas tagada vastavus rahvusvaheliste kaardiorganisatsioonide ja panga reeglitele

Mis on PCI DSS?

Selles videos selgitatakse:

  • mis on maksekaardi andmeturbestandard (PCI DSS)
  • mis juhtub, kui kaupmees ei järgi PCI DSSi nõudeid
  • mida saab kaupmees teha maksekaardi andmeturbestandardi nõuetega vastavuses olemiseks

Maksekaartide turvastandardite nõukogu (edaspidi PCI SSC) on asutatud suurimate rahvusvaheliste kaardiorganisatsioonide Visa, Mastercard, Amex, Diners, Discovery ja JCB poolt. PCI SSC on välja töötanud maksekaartide andmeturbestandardite nõuded ja standardid (edaspidi PCI DSS), määratlemaks ja reguleerimaks kaardiandmeturbe põhimõtteid ja -poliitikat. PCI DSS juhiseid peavad rakendama kõik ettevõtted, kes säilitavad, töötlevad või edastavad kaardiomanike andmeid (sh pangad, kaupmehed ja maksete töötlejad). Reeglid sätestavad tehnilisi ja rakenduslikke nõudeid organisatsioonidele, kes võtavad vastu või töötlevad maksetehinguid.

Nõuete ja standardite uusim versioon on saadaval siin.

Kõik kaupmehed, kes säilitavad, töötlevad või edastavad kaardiomanike andmeid, peavad järgima maksekaartide andmeturbestandardit.

Kaardi- ja tundlike autentimisandmete komponendid

Andmete komponendid Säilitamine lubatud Salvestatud andmete muutmine loetamatuks
Kaardiomaniku andmed
Täispikk kaardinumber (PAN) Jah Jah Standardi järgi tuleb kaardinumber muuta loetamatuks
Kaardivaldaja nimi Jah Ei
Teenuse kood Jah Ei
Kehtivusaeg Jah Ei
Tundlikud autentimisandmed Tundlikke autentimisandmeid ei tohi pärast autentimist säilitada isegi mitte krüpteeritult.
Tehingu teostamisel saadud kaardiandmed Kogu magnetribal säilitatav infokogum, mis on võrdväärne kiibil või mujal säilitatava teabega. Ei Keelatud
CVV2/CVC2 Kolme- või neljakohaline number, mis on trükitud maksekaardi esi- või tagaküljele. Ei Keelatud
PIN/PIN-plokk PIN-kood, mille kaardiomanik sisestab tehingu ajal. See ei tohi.isegi krüpteeritud kujul salvestuda PIN-plokki. Ei Keelatud

Kuidas saate olla kindel, et järgite maksekaardi andmeturbestandardi nõudeid?

Teenuse pakkuja annab kaupmeestele kord aastas teada, milliseid tegevusi peab tegema, et vastata maksekaardi andmeturbestandardi nõuetele. Nõuded on toodud järgnevas tabelis. Kaupmehed jagatakse nelja kategooriasse vastavalt ühe kaarditüübi alusel (nt Mastercard, Visa, Amex jne) tehtud kaarditehingute arvule ühel kalendriaastal.

1.–3. taseme kaupmehed peavad esitama PCI DSS nõuetele vastavuse aruanded otse oma kaardimakseid töötlevale teenusepakkujale. 4. taseme kaupmehed peavad täitma enesehindamise küsimustiku.

Kaupmehe tase Kaupmeeste tehingute kriteeriumid Kaupmeeste kohustuslikud tegevused Tegevuste sagedus
1. tase Kaupmehed, kes aktsepteerivad aastas üle 6 miljoni Mastercardi või Visa tehingu Väline turvaaudit, mille teeb sertifitseeritud audiitor (Qualified Security Assessor – QSA) kord aastas
Võrgukontroll, mille teeb sertifitseeritud andmekaitseettevõte (Approved Scanning Vendor – ASV) või sertifitseeritud audiitor (Qualified Security Assessor – QSA) kord kvartalis
2. tase Kaupmehed, kes aktsepteerivad aastas 1-6 miljonit Mastercardi või Visa tehingut Sertifitseeritud audiitor (QSA) või ettevõttesisene audiitor (Internal Security Assessor – ISA) 2. taseme kaupmehed, kes valivad iga-aastase enesehindamisküsimustiku täitmise, peavad tagama, et enesehindamises osalevad töötajad saavad maksekaartide turvastandardite nõukogu (PCI SSC) ettevõttesisese audiitori (ISA) koolituse ja läbivad igal aastal sellega seotud akrediteerimisprogrammi, et jätkata enesehindamise kasutamist kinnitamaks nõuetele vastavust. Enesehindamisküsimustiku täitmise asemel võivad 2. taseme kaupmehed läbida iga-aastase kohapealse hindamise, mille viib läbi PCI SSC poolt heaks kiidetud sertifitseeritud audiitor (QSA). kord aastas

1. Kaupmehed, kes täidavad enesehindamise küsimustiku A, A-EP või D peavad iga-aastase vastavuskontrolli jaoks kaasama sertifitseeritud audiitori (QSA) või ettevõttesisese audiitori (ISA).

2. Kaupmehed, kes täidavad enesehindamise küsimustiku SAQ B, B-IP, C-VT, C või P2PE võivad teha vastavuskontrolli jaoks enesehindamisi sertifitseeritud audiitorit (QSA) või ettevõttesisest audiitorit (ISA) kasutamata.

kord aastas
Võrgukontroll, mille teeb sertifitseeritud andmekaitseettevõte (Approved Scanning Vendor – ASV) või sertifitseeritud audiitor (Qualified Security Assessor – QSA) kord kvartalis
3. tase E-kaupmehed, kes aktsepteerivad aastas 20 000 kuni 1 miljonit Mastercardi või Visa tehingut Iga-aastane enesehindamise küsimustiku täitmine teenuse pakkuja nõudmisel kord aastas
Võrgukontroll, mille teeb sertifitseeritud andmekaitseettevõte (Approved Scanning Vendor – ASV) või sertifitseeritud audiitor (Qualified Security Assessor – QSA) kord kvartalis
4. tase Kõik teised kaupmehed (kuni 1 miljon tehingut ja e-kaupmehed kuni 20 000 tehingut aastas) Iga-aastane enesehindamise küsimustiku täitmine teenuse pakkuja nõudmisel kord kvartalis
Võrgukontroll, mille teeb sertifitseeritud andmekaitseettevõte (Approved Scanning Vendor – ASV) või sertifitseeritud audiitor (Qualified Security Assessor – QSA) kord aastas

Tähelepanu!

  • Turvaauditeid teostavad sertifitseeritud audiitorid (QSA), kes on leitavad PCI DSSi ametlikul koduleheküljel.
  • Võrgukontrolle teostavad sertifitseeritud võrgukontrolliettevõtted (ASV) füüsilistele- ja e-kaupmeestele. Sertifitseeritud audiitorid (QSA) võivad teostada nii võrgukontrolli kui ka läbi viia iga-aastaseid auditeid füüsilistele- ja e-kaupmeestele.
  • Enesehindamise küsimustik (SAQ) täidetakse vastavalt tehnilisele lahendusele.

Maksekaardi andmeturbestandardi nõuded ja eesmärgid

Järgnevas tabelis kirjeldatud 12 nõuet annavad ülevaate tegevustest, mis on vajalikud maksekaardi andmeturbestandardi nõuete järgimiseks.

Eesmärgid Maksekaardi andmeturbestandardi nõuded
Turvalise võrgu ja süsteemi loomine ning haldamine 1. Paigaldage tulemüür, et kaitsta kaardiomanike andmeid ja hoidke seda töökorras.
2. Ärge kasutage tootjapoolseid süsteemi salasõnade ja muude turvaparameetrite vaikesätteid.
Kaitske kaardiomanike andmeid 3. Kaitske säilitatavaid kaardiomanike andmeid.
4. Krüpteerige kaardiomanike andmed, mida edastatakse avalike võrkude kaudu.
Seadke süsteemide kaitseks sisse haldamise programm 5. Kaitske kõiki süsteeme pahavara eest ja värskendage regulaarselt viirusetõrjetarkvara.
6. Töötage välja turvalised süsteemid ja rakendused ning hoidke need töökorras.
Rakendage rangeid ligipääsukontrolli meetmeid 7. Piirake ligipääsu kaardiomanike andmetele vastavalt ärilistele vajadustele.
8. Tuvastage ja autentige ligipääs süsteemiosadele.
9. Piirake füüsilist juurdepääsu kaardiomanike andmete hoidlatele.
Jälgige ja kontrollige regulaarselt võrke 10. Jälgige ligipääsu võrguallikatele ja kaardiomanike andmetele.
11. Kontrollige regulaarselt turvasüsteeme ja -protseduure.
Järgige andmeturbepõhimõtteid 12. Kehtestage ettevõttesisene andmeturbepoliitika.

Lisainfo: https://www.pcisecuritystandards.org/

Kaardi valdajal on õigus vaidlustada Mastercardi või Visa kaardiga sooritatud tehing. Selline vaidlustus lahendatakse vastavalt rahvusvaheliste kaardiorganisatsioonide poolt kehtestatud eeskirjadele tagasinõudena.

Tagasinõude puhul tuleb kaupmehel esitada täiendavad dokumendid, et tõendada tehingu toimumist vastavalt kaardiorganisatsioonide nõuetele. Kui kaupmees ei suuda seda teha või ei vasta õigel ajal, on ta rahaliselt vastutav vaidlustatud tehingu eest.

Tagasinõuete sagedasemad põhjused

Tagasinõuete sagedasemad põhjused on järgmised:

  • kaardi valdaja kinnitab, et ei ole tehingut sooritanud (võib viidata pettusele);
  • kliendi poolt tühistati regulaarse kaardimaksega tagatud teenus;
  • kaup ei vasta e-poes esitatud tootekirjeldusele;
  • kaup on defektne;
  • kaardivaldaja ei ole saanud tellitud toodet/teenust kätte e-poe tingimustes lubatud aja jooksul.

Soovitused kaupmehele võimalike tagasinõuete ennetamiseks

Soovitused kaupmehele võimalike tagasinõuete ennetamiseks:

  • kasutage transporditeenust, mille juurde kuulub ka kauba kohale toimetamise kinnitamine;
  • veenduge, et Teie ettevõtte kauba tagastamiseeskirjades on selgesõnaliselt esitatud kauba tagastamise protsess ja ajavahemik, millal kaardivaldaja võib pretensiooni esitada;
  • hankige õrnadele toodetele alati tarnekindlustus;
  • veenduge, et Teil on alati olemas taasesitatavas vormis tellimuse aluseks olevad dokumendid ja kaardivaldaja kinnitus tellimuse tingimustega nõustumise kohta;
  • suhelge võimalusel kaardi valdajaga kirjalikult, et Teil oleks olemas materjal kliendisuhtlusest;
  • Kui kliendi tellitud kaup või teenused ei ole saadaval, tuleb Teil klienti sellest teavitada ja pakkuda talle sama kvaliteedi ja hinnaga asenduskaupa/teenust või kliendi soovil kaarditehing tühistada.

Tarbijakaitse määrustes on kehtestatud nõuded informatsioonile, mis tuleb kliendile edastada enne lepingu sõlmimist. Neid nõudeid kohaldatakse kõigi suhtes, kes tarnivad kaupa või osutavad teenuseid sidevahendi abil sõlmitud lepingu alusel.

Kui vajate nõustamist või soovite teatada pettusest, võtke meiega ühendust telefonil 613 2222. Lisateavet pangateenuste turvalise kasutamise kohta leiate siit.

Meie koostööpartnerite pakkumised

DPD

Kõik teenused 6 kuuks 30% soodsamalt.

Veebimajutus

Kodulehe, e-poe ja e-posti majutus 6 kuuks tasuta.

Voog

E-poe ja kodulehe loomine 6 kuuks tasuta.

DPD

Pakiveoteenus Eestis ja Euroopas

Soodustus –30% 6 kuuks.

  • 9 depood
  • Üle 300 kulleri
  • Rohkem kui 250 pakiautomaati üle kogu Eesti
  1. Soodustust arvestatakse standardhinnakirjast.
  2. Soodustus kehtib vaid uutele DPD klientidele.
  3. Pakkumine kehtib koostöölepingu sõlmimise hetkest.

Koostöös:

logo
DPD
  • +372 613 0020
  • www.dpd.com
  • –30%

Veebimajutus

Kodulehe, e-poe ja e-posti majutus 6 kuuks tasuta.

Terviklahendus, mis teeb teie äri internetis nähtavaks.

  • Domeen ehk veebiaadress
  • Usaldusväärne omanimeline e-posti aadress
  • Meelepärane kodulehe lahendus WordPress platvormil
  • E-poe lahendus WooCommerce platvormil

Koostöös:

logo
Veebimajutus
  • +372 683 5188
    abi@veebimajutus.ee
  • www.veebimajutus.ee
  • Tasuta

Voog

E-poe ja kodulehe loomine 6 kuuks tasuta.

Pange tööle toimiv e-pood või veebileht ainult mõne minutiga – ei mingit installeerimist ega seadistamist.

  • Saate valida mitmete käsitööna valminud kujundusmallide vahel.
  • Pole vaja IT-alaseid süvateadmisi – Voo meeskond haldab, hoiab töökorras ja uuendab süsteeme.
  • Voogi saab lõimida paljude tööriistade ja liidestustega pakkudes erinevaid integratsioonivõimalusi kohalikele ettevõtjatele.

Koostöös:

logo
Voog
  • support@voog.com
  • www.voog.com
  • Tasuta
Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Olete internetipangast välja logitud!

Kui Teil on küsimusi või ettepanekuid, saatke need meile pangateatega. Teie arvamus on meile tähtis!

Turvaliseks lahkumiseks sulgege kõik brauseri aknad!

Parimate soovidega
Swedbank