Liigu lehe põhisisu juurde
Tule meie kliendiks

Kaardid ettevõttele

callFormInfo

callFormGDPR

callFormSent callFormError

Mastercard tagab sujuva kaardikasutuse üle maailma

Rohkem võimalusi Sinu ärile

UUS! 30. novembrini uue krediitkaardi avamine tasuta ja 3 kuud ilma kuutasuta.

  • Kõikide kaartidega on võimalik sooritada viipemakseid ning internetist kaupu ja teenuseid osta.
  • Mobiilsed viipemaksed Apple Pay, Google Pay, Androidi rakenduse ning nutikelladega.
  • UUS! Digitaliseeri kaardi kulude haldus.
  • Vaata oma kaardi PIN koodi mobiiliäpist.

 

Kehtivad alates 25.04.2024
Ärikliendi deebetkaart
Kliendi esimese kaardi avamine tasuta
järgnevate kaartide avamine 2,50 €
kuutasu 2 €
uuendamine tasuta
Ajutine automaadikaart (kehtivusega 1 kuu)
avamine 5 €
Ekspresskaardi tellimine Ekspresskaarti saab tellida helistades 6 132 222 või esinduses. Kaardi saab kätte kullerilt teie ettevõtte kontaktaadressil või esindusest. Uue kaardi tellimine ja olemasoleva kaardi asendamine: kui kaart tellitakse tööpäeval enne kella 12.00, saabub kaart järgmisel tööpäeval. Kui kaart tellitakse peale 12.00 tööpäeval, saabub kaart ülejärgmisel tööpäeval. 30 €

Tehingud pangakaartidega

 
Sularaha sissemakse Swedbank Eesti sularahaautomaati, eurodes Deebetkaardiga saab automaadis sularaha sisse maksta kuni 15 000 eurot kuus. Tasu võetakse sularaha sissemakse automaadis sissemakstud summalt, mis ületab ühe kalendrikuu jooksul 5000 eurot. Teenustasu on kliendikohane ning arvutamise aluseks on üks kalendrikuu. kuni 5000 € ühes kalendrikuus tasuta;
0,3% summast, mis ületab 5000 € kuus
Sularaha väljavõtmine
Swedbanki automaatidest (sh Eestis, Lätis, Leedus, Rootsis) Rootsi sularahaautomaat on Bankomat. 0,19 € + 0,3% summast
Teiste pankade automaatidest Eestis ja välismaal Teise operaatori sularahaautomaadi kasutamise eest võib lisanduda operaatori hinnakirjajärgne teenustasu. 2 € + 2,5% summast
Saldopäring ja väljavõte Swedbanki automaatidest Eestis tasuta
Saldopäring teiste pankade automaatidest Eestis ja välismaal Välisriigis sõltub teenuse kättesaadavus välisriigi pangaautomaadi tehnilistest võimalustest ning teenust saab kasutada ainult Maestro/Mastercard kaartidega. 0,32 € päring
Maksete sooritamine sularaha- ja makseautomaatides
pangasisene makse 0,16 €
siseriiklik makse 0,38 €
Kaarditehingu kviitungi koopia (järelepärimine)
tehingust Eestis 4 €
tehingust välismaal 8 €
Alusetu tagasinõude esitamine
tehingust Eestis 12 €
tehingust välismaal Välismaal tehtud kaarditehingu vaidlustamisel võivad lisanduda kaardiorganisatsioonide kulud 16 € (välismaal tehtud kaarditehingu vaidlustamisel võivad lisanduda kaardiorganisatsioonide kulud)
Kaardi saatmine ühest esindusest teise Hinnale lisandub käibemaks. 2,08 € 2,05 €
Kaardi saatmine postiga tasuta
Konverteerimistasu välisvaluutas tehtud tehingute eest Lisandub igale kaardiga tehtud tehingu summale, kui kaardiga tehtud toiming on muus valuutas kui eurodes. 1% summast
Viivis 0,2% päevas
Trahv suletud kaardi kasutamise eest 65 €
Swedbanki sularahaautomaadist välispankade pangakaardi ära toomine 30 €

documentDeebetkaardi kasutamise tingimused

 

Kehtivad alates 25.04.2024
Ärikliendi krediitkaart
avamine 5 €
kuutasu 3 €
aastane intress Ärikliendi krediitkaardiga kauba või teenuse eest tasumisel kehtib tehingu summale kuni 30 päevane intressivaba periood. Sularaha väljavõtmisel ja krediitkaardi limiidikontolt ülekande teostamisel algab intressi arvestus kohe v.a juhul, kui eelnimetatud toimingute summa jääb limiidikonto positiivse saldo piiresse. 18%
viivis 0,2% päevas
Ekspresskaardi tellimine Ekspresskaarti saab tellida helistades 6 132 222 või esinduses. Kaardi saab kätte kullerilt teie ettevõtte kontaktaadressil või esindusest. Uue kaardi tellimine ja olemasoleva kaardi asendamine: kui kaart tellitakse tööpäeval enne kella 12.00, saabub kaart järgmisel tööpäeval. Kui kaart tellitakse peale 12.00 tööpäeval, saabub kaart ülejärgmisel tööpäeval. Uue krediitkaardi tellimise eelduseks ekspresskaardina on positiivse krediidiotsuse olemasolu. 30 €
Ärikliendi kuldkrediitkaart
avamine 10 €
kuutasu 10 €
aastane intress Ärikliendi kuldkrediitkaardiga kauba või teenuse eest tasumisel kehtib tehingu summale kuni 40 päevane intressivaba periood. Sularaha väljavõtmisel ja krediitkaardi limiidikontolt ülekande teostamisel algab intressi arvestus kohe v.a juhul, kui eelnimetatud toimingute summa jääb limiidikonto positiivse saldo piiresse. 14%
viivis 0,2% päevas
Ekspresskaardi tellimine Ekspresskaarti saab tellida helistades 6 132 222 või esinduses. Kaardi saab kätte kullerilt teie ettevõtte kontaktaadressil või esindusest. Uue kaardi tellimine ja olemasoleva kaardi asendamine: kui kaart tellitakse tööpäeval enne kella 12.00, saabub kaart järgmisel tööpäeval. Kui kaart tellitakse peale 12.00 tööpäeval, saabub kaart ülejärgmisel tööpäeval. Uue krediitkaardi tellimise eelduseks ekspresskaardina on positiivse krediidiotsuse olemasolu. 30 €

Üldised teenus- ja tehingutasud

 
Sularaha sissemakse Swedbank Eesti sularahaautomaati, eurodes Krediitkaardiga saab automaadis sularaha sisse maksta kuni 15 000 eurot kuus. Tasu võetakse sularaha sissemakse automaadis sissemakstud summalt, mis ületab ühe kalendrikuu jooksul 5 000 eurot. Teenustasu on kliendikohane ning arvutamise aluseks on üks kalendrikuu. kuni 5000 € ühes kalendrikuus tasuta;
0,3% summast, mis ületab 5000 € kuus
Sularaha väljavõtt Teise operaatori sularahaautomaadi kasutamise eest võib lisanduda operaatori hinnakirjajärgne teenustasu. 2 € + 2,5% summast
Ülekanne krediitkaardi limiidikontolt vastavalt pangaülekannete hinnakirjale
Kaardi asendamine 7 €
Tehingute väljavõte esindusest
eelneva kuu kohta tasuta
varasema kuu kohta 4 € kuu
Krediitkaardilepingu muutmine
krediidilimiidi suurendamine kontoris 10 €
lepingu muutmine 10 € (v.a kasutuslimiitide muutmine)
lepingu muutmine internetipangas tasuta
Teade võlgnevusest 3 €
Trahv suletud kaardi kasutamise eest 65 €
Kviitungi koopia (järelepärimine)
tehingust Eestis 4 €
tehingust välismaal 8 €
Saldopäring ja väljavõte Swedbanki automaatidest Eestis tasuta
Saldopäring teiste pankade automaatidest Eestis ja välismaal Välisriigis sõltub teenuse kättesaadavus välisriigi pangaautomaadi tehnilistest võimalustest ning teenust saab kasutada ainult Maestro/Mastercard kaartidega. 0,32 € päring
Alusetu tagasinõude esitamine
tehingust Eestis 12 €
tehingust välismaal Välismaal tehtud kaarditehingu vaidlustamisel võivad lisanduda kaardiorganisatsioonide kulud. 16 € (välismaal tehtud kaarditehingu vaidlustamisel võivad lisanduda kaardiorganisatsioonide kulud)
Kaardi saatmine ühest esindusest teise Hinnale lisandub käibemaks. 2,08 € 2,05 €
Kaardi saatmine postiga tasuta
Konverteerimistasu välisvaluutas tehtud tehingute eest Lisandub igale kaardiga tehtud tehingu summale, kui kaardiga tehtud toiming on muus valuutas kui eurodes. 1% tehingu summast
Swedbanki sularahaautomaadist välispankade pangakaardi äratoomine 30 €

documentÄrikliendi krediitkaardi lepingu tingimused

 

Kehtivad alates 25.04.2024
Ärikliendi krediitkaart
avamine 5 €
kuutasu 3 €
aastane intress Ärikliendi krediitkaardiga kauba või teenuse eest tasumisel kehtib tehingu summale kuni 30 päevane intressivaba periood. Sularaha väljavõtmisel ja krediitkaardi limiidikontolt ülekande teostamisel algab intressi arvestus kohe v.a juhul, kui eelnimetatud toimingute summa jääb limiidikonto positiivse saldo piiresse. 18%
viivis 0,2% päevas
Ekspresskaardi tellimine Ekspresskaarti saab tellida helistades 6 132 222 või esinduses. Kaardi saab kätte kullerilt teie ettevõtte kontaktaadressil või esindusest. Uue kaardi tellimine ja olemasoleva kaardi asendamine: kui kaart tellitakse tööpäeval enne kella 12.00, saabub kaart järgmisel tööpäeval. Kui kaart tellitakse peale 12.00 tööpäeval, saabub kaart ülejärgmisel tööpäeval. Uue krediitkaardi tellimise eelduseks ekspresskaardina on positiivse krediidiotsuse olemasolu. 30 €
Ärikliendi kuldkrediitkaart
avamine 10 €
kuutasu 10 €
aastane intress Ärikliendi kuldkrediitkaardiga kauba või teenuse eest tasumisel kehtib tehingu summale kuni 40 päevane intressivaba periood. Sularaha väljavõtmisel ja krediitkaardi limiidikontolt ülekande teostamisel algab intressi arvestus kohe v.a juhul, kui eelnimetatud toimingute summa jääb limiidikonto positiivse saldo piiresse. 14%
viivis 0,2% päevas
Ekspresskaardi tellimine Ekspresskaarti saab tellida helistades 6 132 222 või esinduses. Kaardi saab kätte kullerilt teie ettevõtte kontaktaadressil või esindusest. Uue kaardi tellimine ja olemasoleva kaardi asendamine: kui kaart tellitakse tööpäeval enne kella 12.00, saabub kaart järgmisel tööpäeval. Kui kaart tellitakse peale 12.00 tööpäeval, saabub kaart ülejärgmisel tööpäeval. Uue krediitkaardi tellimise eelduseks ekspresskaardina on positiivse krediidiotsuse olemasolu. 30 €

Üldised teenus- ja tehingutasud

 
Sularaha sissemakse Swedbank Eesti sularahaautomaati, eurodes Krediitkaardiga saab automaadis sularaha sisse maksta kuni 15 000 eurot kuus. Tasu võetakse sularaha sissemakse automaadis sissemakstud summalt, mis ületab ühe kalendrikuu jooksul 5 000 eurot. Teenustasu on kliendikohane ning arvutamise aluseks on üks kalendrikuu. kuni 5000 € ühes kalendrikuus tasuta;
0,3% summast, mis ületab 5000 € kuus
Sularaha väljavõtt Teise operaatori sularahaautomaadi kasutamise eest võib lisanduda operaatori hinnakirjajärgne teenustasu. 2 € + 2,5% summast
Ülekanne krediitkaardi limiidikontolt vastavalt pangaülekannete hinnakirjale
Kaardi asendamine 7 €
Tehingute väljavõte esindusest
eelneva kuu kohta tasuta
varasema kuu kohta 4 € kuu
Krediitkaardilepingu muutmine
krediidilimiidi suurendamine kontoris 10 €
lepingu muutmine 10 € (v.a kasutuslimiitide muutmine)
lepingu muutmine internetipangas tasuta
Teade võlgnevusest 3 €
Trahv suletud kaardi kasutamise eest 65 €
Kviitungi koopia (järelepärimine)
tehingust Eestis 4 €
tehingust välismaal 8 €
Saldopäring ja väljavõte Swedbanki automaatidest Eestis tasuta
Saldopäring teiste pankade automaatidest Eestis ja välismaal Välisriigis sõltub teenuse kättesaadavus välisriigi pangaautomaadi tehnilistest võimalustest ning teenust saab kasutada ainult Maestro/Mastercard kaartidega. 0,32 € päring
Alusetu tagasinõude esitamine
tehingust Eestis 12 €
tehingust välismaal Välismaal tehtud kaarditehingu vaidlustamisel võivad lisanduda kaardiorganisatsioonide kulud. 16 € (välismaal tehtud kaarditehingu vaidlustamisel võivad lisanduda kaardiorganisatsioonide kulud)
Kaardi saatmine ühest esindusest teise Hinnale lisandub käibemaks. 2,08 € 2,05 €
Kaardi saatmine postiga tasuta
Konverteerimistasu välisvaluutas tehtud tehingute eest Lisandub igale kaardiga tehtud tehingu summale, kui kaardiga tehtud toiming on muus valuutas kui eurodes. 1% tehingu summast
Swedbanki sularahaautomaadist välispankade pangakaardi äratoomine 30 €

documentÄrikliendi krediitkaardi lepingu tingimused

Muuda oma ettevõtte kuluaruandluse haldamine tõhusamaks: kogu, digiteeri, sorteeri ja arhiveeri kuludokumente ning saada need CostPocketi veebilehe või mobiilirakenduse kaudu mugavalt raamatupidamistarkvarasse. Teenust pakub CostPocket OÜ.

Eripakkumine Swedbanki äriklientidele! Registreeri end CostPocketi veebilehel ja proovi teenust 3 kuud tasuta. Kasuta registreerides sooduskoodi Swedbank.

Alustan siit
  • Kaartide kuludokumendid saab digiteerida sekunditega ja aruanded on valmis mõne minutiga.
  • Tarkvara tuvastab ja saadab kviitungi andmed automaatselt raamatupidamisprogrammi.
  • Tarkvara ühildub enamiku raamatupidamisprogrammidega.
  • Tänu digiteerimisele hoiad kokku aega ja raha, sest raamatupidamises väheneb paberikulu ja käsitöö osakaal.
  • Kulude kinnitamine
  • Puuduvate kuludokumentide automaatne tuvastamine
  • Lähetusaruanded
  • Päevarahad
  • Sõidupäevik
  • E-arvete vastuvõtmine
  1. Registreeri CostPocketi veebilehel või rakenduses oma ettevõttele konto.
  2. Lisa ettevõtte pangakaardid.
  3. Liidesta tarkvara oma ettevõtte raamatupidamisprogrammiga.
  4. Saadki hakata kviitungeid ja arveid digiteerima.

Vaata lisaks veebilehelt costpocket.com

Teie ettevõtte turvalisus finantsasjades on üks Swedbanki peamisi prioriteete. Soovitame teil olla maksekaartide kasutamisel vastutustundlikud ja järgida maksekaartide kasutamisel turvalisuse nõudeid.

  • Pangakaart on personaalne ja seda tohib kasutada ainult kaardi omanik.
  • Hoidke oma kaarti hoolikalt. Olge alati teadlik kaardi asukohast.
  • Kui maksate kaardiga, siis ärge andke seda kunagi teenindaja kätte.
  • Enne makse kinnitamist kontrollige alati kaardiga teostatud tehingu summat.
  • Kontrollige regulaarselt kaardiga teostatud tehinguid ärikliendi internetipangast või mobiiliäpist. Kui leiate konto väljavõttelt kahtlase tehingu, siis teavitage sellest koheselt panka.
  • Ärge mitte mingil juhul edastage oma kaardi andmeid posti või telefoni teel.
  • Kui kasutate sularaha võtmiseks mõne teise panga automaati, siis jälgige hoolikalt ekraanil olevaid juhiseid. Enne pangaautomaadi juurest lahkumist veenduge, et võtsite kaasa nii pangakaardi kui ka väljastatud rahatähed.
  • Uue kaardiga kaasneb alati uus PIN-kood eraldi ümbrikus. Uuendatud kaardil jääb kehtima eelmise kaardi PIN-kood.
  • Ärge öelge oma PIN-koodi kellelegi, isegi mitte pangatöötajale.
  • Jätke PIN-kood meelde, ärge kirjutage seda kaardi peale või mujale, kus teised seda näha võiksid.
  • UUS! Vaadake oma kaardi PIN koodi mobiiliäpist. See on turvaline, lihtne ja abiks, kui olete unustanud kaardi PIN koodi.
  • PIN-koodi sisestamisel veenduge alati, et keegi teine seda ei näe, vastasel juhul võidakse kaart varastada ning seda on kergem kuritarvitada. Kui makse kinnitatakse PIN-koodiga, siis vastutab selle eest kaardi kasutaja.
  • Muutke PIN-kood koheselt sularahaautomaadis kui kahtlustate, et keegi on PIN-koodi teada saanud või juhul kui vahetuse vajadusest on teid teavitanud pank. Seda saab teha igas Swedbanki sularahaautomaadis. Ärge valige varem kasutusel olnud PIN-koodi.
  • Ärge kasutage samu PIN-koode erinevatel kaartidel.
  • Turvalisuse huvides on lubatud sisestada PIN-koodi valesti ainult 2 korda. Peale kolmandat korda PIN-kood blokeeritakse automaatselt.

    • Kui PIN-kood blokeerus makseterminalis, saate selle uuesti avada sularahaautomaadis sisestades esimese korraga õige PIN-koodi.
    • Kui PIN-kood blokeerus sularahaautomaadis, siis peate tellima uue kaardi.
  • Kui kahtlustate, et olete pangakaardi kaotanud, saate selle mobiili- või internetipangas ajutiselt blokeerida. Kaardi leidmisel saate selle uuesti 10 päeva jooksul avada.
  • Kui pangakaart varastatakse, tuleb see kohe sulgeda. Selleks helistage ärikliendi nõustamiskeskuse numbril 613 2222. Soovitame salvestada meie nõustamiskeskuse numbri +372 613 2222, et vajadusel saaksite kiiresti ühendust võtta.
  • Kui kaart kaob või varastatakse välismaal ja teil ei õnnestu meiega ühendust saada, võite kaardi blokeerimiseks ööpäevaringselt helistada MasterCardi välismaa abitelefonil (tasuline) +1 636 722 7111.

Sularaha kasutamine ei too endaga kaasa mitte ainult keskkonnaprobleeme, vaid toetab ka varimajandust. Kasutades digitaalseid makselahendusi sularaha asemel, saame kaitsta oma keskkonda, eemaldada sularahatehingutelt anonüümsuse ning mis veelgi tähtsam – säästa rahaga majandamisele kuluvat aega.

  1. Maksa digitaalselt. Seeläbi saad oma kuludel paremini silma peal hoida, seada teatud kulukategooriatele piiranguid ning leida need kategooriad, millelt edaspidi kokku hoida.
  2. Ole tähelepanelik tšekkidega, mis pole ümbertöödeldavad. Pabertšekid on valmistatud termopaberist, mis ei ole ümbertöödeldav. Kaardiga makstes küsi paberivaba tšekki, mis saadetakse Sulle meilile.
  3. Kontaktivabad maksed on puhtad ja hügieenilised. Makstes kontaktivabalt, saad vähendada kokkupuudet erinevate inimestega, kes kasutavad sularaha ning sularahaautomaati.

Kaardimaksete maht Baltikumis on kasvanud viimase kuue aasta jooksul 45%. Kaardimaksed on turvalised, kiired ja mugavad – tee viipemakseid või tasu tavapäraselt oma kaardiga.


{ "xAxis": { "visible": true, "categories": ["2012", "2013", "2014", "2015", "2016", "2017", "2018", "2019", "2020", "2021", "2022"] }, "yAxis": { "visible": true, "title": "" }, "legend": { "enabled": true }, "plotOptions": { "column": { "dataLabels": { "enabled": false } } } }

Allikas: Swedbank

Saa teada, kui suur on Sinu sularahamaksete CO2 jalajälg ning vaata, kui palju puid on vaja, et aastas tekkinud süsihappegaasi neutraliseerida.

Sularahamaksed

  • 0
  • 0

Kui maksaksid kaardiga, säästaksid

  • 0
  • 0

Allikas: Lindgreen, E.R., van Schendel, M., Jonker, N. et al. (2018); Hanegraaf, R., Larçin, A., Jonker, N. et al (2020)

Reisikindlustusel on nüüd COVID-19 kaitse.

Alates 6. maist 2021 hakkab kehtima ärikliendi kuldkrediitkaardi reisikindlustusele COVID-19 kaitse lisatasuta. See pakub ulatuslikumat riskikaitset ja kaitset ootamatute kulude eest ärireisidel kaardi valdajale ja temaga koos reisivale kolmele kolleegile. COVID-19 kaitse kehtib automaatselt, kui on täidetud üks järgmistest tingimustest:

  • negatiivne COVID-19 testi tulemus 72 tunni jooksul enne reisi algust;
  • kinnitus, et olete viimase kuue kuu jooksul nakatunud COVID-19-sse ja olete paranenud;
  • täielikku vaktsineerimist tõendav vaktsineerimistunnistus.

Tingimusi pole vaja järgida kui reis on tühistatud tingituna COVID-19-sse haigestumisest või eneseisolatsiooni tõttu enne reisi.

Näiteks hüvitame ravikulud juhul, kui nakatute koroonaviirusesse ja vajate välismaal viibides haiglaravi või reisitõrkega seotud kulud, kui teil pole lubatud kasutada ühistransporti COVID-19 sümptomite tõttu ja reisi tühistamisega seotud kulud kui teil on positiivne COVID-19 testi tulemus või olete lähikontaktne. Kindlustus ei kata riikide poolt kehtestatud piirangutest tingitud reisitõrkeid (nt suletud piirid, liikumispiirangud).

Kaaluge hoolikalt, kas peate välismaale minema.

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud

Turvaliseks lahkumiseks sulge brauseri aken. Kui soovid jätkata, logi palun uuesti sisse.


Kontaktid

6 132 222

SWEDBANK AS
SWEDBANK AS
REGISTRIKOOD 10060701
LIIVALAIA 8 TALLINN 15040
Tel. 6 310 310
SWIFT kood/BIC: HABAEE2X
Reg. number: 10060701

Kasulikud lingid

Juriidiline info

Olete finantsteenuseid pakkuvate ettevõtete (Swedbank AS, Swedbank Liising AS, Swedbank P&C Insurance AS, Swedbank Life Insurance SE ja Swedbank Investeerimisfondid AS) kodulehel. Enne mis tahes lepingu sõlmimist tutvuge vastava teenuse tingimustega ning vajaduse korral konsulteerige asjatundjaga. Swedbank AS ei osuta krediidinõustamisteenust krediidiandjate- ja vahendajate seaduse mõistes. Laenu võtmise otsuse langetab laenusaaja, kes hindab panga poolt esitatud teabe ja hoiatuste põhjal pakutava laenutoote ja lepingutingimuste sobivust oma isikliku laenuhuvi, -vajaduse ja finantsolukorraga ja ta vastutab lepingu sõlmimisega kaasnevate tagajärgede eest.