Liigu lehe põhisisu juurde
EraklientÄriklient

Digitaalsed võimalused

Proovid korra, kasutad alati

Täna ei pea enam panga külastamiseks esindusse minema. Pank asub seal, kus soovid – Sinu süles teleri vaatamise ajal või Sinu käes poodi külastades. Kõik meie digitaalsed lahendused on loodud selleks, et teha Sinu igapäevased rahaasjad lihtsamaks. Siin lehel näitame, kuidas saad lihtsalt hallata oma raha meie äpis või internetipangas.

  • Vaata kontojääki
  • Jälgi oma kulutusi
  • Tee ülekandeid või küsi raha
  • Tee telefoniga viipemakseid ja halda pangakaarte
  • Lisaks veel palju kasulikke lahendusi

Laadi alla ja uudista:

App Store Play Store
  • Telli e-arveid ja püsikorraldusi
  • Ava konto oma lapsele
  • Täida laenutaotlus, võta kindlustus või alusta säästmisega
  • Võta meiega ühendust või broneeri kohtumine
  • Lisaks veel palju kasulikke võimalusi

Logi sisse ja uudista

Mobiiliäpp

Kui kaotasid oma kaardi, saad selle kuni 10 päevaks blokeerida ning leidmisel uuesti avada.

Vaata videot

Muuda kaardi ostude ja raha väljavõtmise limiite.

Vaata videot

Aktiveeri mobiilsed viipemaksed või turvalised ostud internetist.

Vaata videot

Logi sisse ja kinnita makseid oma sõrmejälje või näotuvastusega.

Nipp: kui lülitad äpis biomeetria sisse, saad seda kasutada ka kiireks internetipanka sisselogimiseks.

Küsi sõbralt raha, saates talle SMSi, e maili või sõnumi läbi WhatsAppi või Messengeri.

Vaata videot

Tee teistele ülekandeid vaid nende telefoninumbri põhjal.

Vaata videot:

Tee makseid käigu pealt oma telefoni või nutikellaga. Lisaks saad tasuda ka rakendustes ja internetis.

Vaata videot:

Alustuseks vali, et soovid alustada uut makset ning seejärel saad teha ülekande mõne hiljutise makse põhjal. Saad teha makseid oma kontode vahel ja määratud makseid.

Vaata videot

Internetipank

Loe lähemalt kõigist meie toodetest ja teenustest. Arvuta, palju saaksid raha laenata, kui suur oleks Sinu pension tulevikus jne. Ja loomulikult saad kõiki tooteid ja teenuseid ka internetipanga kaudu tellida.

Vaata videot

Tellides tasutakse Su arved automaatselt. E-arved on mugav lahendus oma igakuiste kommunaalide, interneti, kindlustuse jms arvete tasumiseks.

Hea lahendus, kui kannad regulaarselt raha oma lähedastele või teistele kontodele, Rahakogujasse või teed muid perioodilisi makseid.

Kui vajad kohest abi, siis vestle meiega läbi virtuaalse assistendi. Ta oskab vastata enamlevinud küsimustele ning vajadusel suunab edasi klienditeenindajale.

Kui soovid külastada mõnda meie esindust või vajad nõu telefoni teel, siis lihtsalt broneeri kohtumine.

Konto avamiseks pead vaid sisse logima, andmed sisestama ning lepingu sõlmima.

Aitab koguda raha väikeste, kuid nutikate sammudega. Iga kord, kui maksad kaardiga, ümardatakse summa täiseuroni ja vahe kantakse Sinu Rahakogujasse.

Näed kategoriseeritud ülevaadet kõigist oma maksetest. Saad paremini aru, kuhu Su raha kulub ning kust oleks hea võimalus säästa.

Swedbank logo

Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada.

Palun kasuta Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i.

Alates 23. märtsist ei ole võimalik Internet Exploreri veebibrauseri kaudu Swedbanki internetipanka avada.

Internet Exploreri kaudu ei saa teha ega kinnitada Swedbanki makseid ka teistel veebilehtedel.

Soovitame kasutada Internet Exploreri asemel Google Chrome’i, Mozilla Firefoxi või Microsoft Edge’i uusimat versiooni. Nende seadistamise juhendid leiad siit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klienditugi - Инфо и помощь - Customer service: +372 6 310 310

Swedbank
  • Teie operatsioonsüsteem ja veebilehitseja ei ole kaasaegne ega toetatud Swedbank internetipanga poolt. Palun uuendage oma operatsioonsüsteem ja veebilehitseja või pöörduge vastava IT tehnilise spetsialisti poole.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Oled internetipangast välja logitud!

Kui Sul on küsimusi või ettepanekuid, saada need meile pangateatega. Sinu arvamus on meile tähtis!

Turvaliseks lahkumiseks sulge kõik brauseri aknad!

Parimate soovidega
Swedbank