Kuidas käivitada hästi toimiv e-pood

E-poodlemine on tulnud, et jääda. Soovime, et saaksite oma esimese e-poe käivitada kiirelt, mugavalt ja võimalikult väikeste kuludega. Selleks pakume koos heade partneritega teile soodustingimusi.

Pakkumised Swedbanki ärikliendile

Koduleht ja e-pood 6 kuuks tasuta

Veebimajutus.ee

Valige oma ettevõtte jaoks sobivaim pakett või pidage enne valiku tegemist nõu oma ala spetsialistidega. Pakume paljude võimalustega WooCommerce’i e-poe lahendust.

Kasutan sooduspakkumist

Pakiveoteenus 6 kuuks 30% soodsamalt

DPD

Valige oma ettevõtte jaoks sobivad tarneviisid ning kasutage pakiveoteenuseid nii Eestis kui ka mujal Euroopas.

Kasutan sooduspakkumist

E-kaubanduse makselahendused lepingutasuta ja teenuste kasutamine 3 kuuks kuutasuta

  • Maksed pangalingi kaudu ja Visa/Mastercardi kaardimaksetega.
  • Üks pangalingi leping võimaldab makseid koguda Swedbanki, SEB, LHV, Citadele ja Coop panga klientidelt. Piisab vaid pangakontost Swedbankis.
  • Pangalingi kasutamisel jõuab raha ettevõtte kontole üldjuhul kohe, kaardiga tehtud ostude eest järgmisel päeval.
  • Pangalingi maksete ja kaardimaksete vastuvõtmine WooCommerce’i e-poe lahenduse abil on lihtne tänu olemasolevatele moodulitele.
Uurin lähemalt

E-poe 4 kõige olulisemat komponenti

card image

Klient

Kõigepealt on tarvis klienti. Kirjeldage ära võimaliku kliendi persona – reaalne inimene, kellel on reaalsed vajadused, mida aitab katta teie toode või teenus. Sealt koorub välja, kuidas ta kaupa otsib, mida eelistab ning mille põhjal otsuseid teeb.

card image

Kaup

Seejärel on tarvis kaupa ehk toodet või teenust, mis loob ostjale (teie persona´le) olulist lisaväärtust – tal on just seda vaja. Veel parem, kui see vajadus on kliendi jaoks väga oluline.

card image

Teekond

Kolmas, kõige olulisem punkt on teekond, kuidas klient leiab teie toote või teenuse. See ei juhtu iseenesest ning seetõttu on edukad eeskätt just need ettevõtted, kes pööravad tähelepanu turundusele ja tootearendusele.

card image

Kuidas tellida

Neljas komponent – kuidas klient tellib ehk kuidas ta vormistab ostu. Siin tuleb mängu e-poe tehniline platvorm:

  • võimalus poes kaupa valida ning kõige sobivam toode üles leida,
  • tellimuse koostamine (ehk ostukorv) ning tellimuse esitamine,
  • transpordiviisi valik ehk kuidas ja millal klient kauba kätte saab,
  • makseviis ehk kuidas ostja tasub nii kauba kui ka transpordi eest,
  • tellimuse täitmise jälgimine.

Olete finantsteenuseid pakkuva ettevõtte Swedbank AS kodulehel. Enne mis tahes lepingu sõlmimist tutvuge vastava teenuse tingimustega ning vajaduse korral konsulteerige asjatundjaga.