E-poe avamine nullist

Kui soovite oma ettevõtte tooted ja teenused veebis nähtavaks teha, on tarvis kasutajasõbralikku veebilehte ning mugavaid makselahendusi. Et saaksite oma e-poe käivitada mugavalt ja väikeste kuludega, pakume koos heade partneritega teile startimiseks soodustingimusi.

Pakkumised Swedbanki ärikliendile

Veebimajutus.ee

Koduleht ja e-pood 6 kuuks tasuta

Valige oma ettevõtte jaoks sobivaim pakett või pidage enne valiku tegemist nõu oma ala spetsialistidega. WordPressi tarkvara WooCommerce´i platvormil on paljude võimalustega e-poe lahendus.

Lähemalt

DPD

Pakiveoteenus 6 kuuks 30% soodsamalt

Valige välja oma ettevõtte jaoks sobivad tarneviisid ning kasutage pakiveoteenuseid nii Eestis kui ka mujal Euroopas. WooCommerce’i DPD liidestuse leiate siit.

Lähemalt

Swedbank

E-kaubanduse makselahendused lepingutasuta ja teenuste kasutamine 3 kuuks kuutasuta

  • Maksed pangalingi kaudu ja Visa/Mastercardi kaardimaksetega.
  • Üks pangalingi leping võimaldab makseid koguda Swedbanki, SEB ja LHV klientidelt. Piisab vaid ettevõtte pangakontost Swedbankis.
  • Pangalingi kasutamisel jõuab raha ettevõtte kontole kohe, kaardiga tehtud ostude eest üldjuhul järgmisel päeval.
  • Kaardimaksete vastuvõtmine WordPressi tarkvara abil on lihtne tänu eel-liidestatud e-kaubanduse platvormile EveryPay.
Lähemalt

E-poe 4 kõige olulisemat komponenti

card image

Klient

Kõigepealt on tarvis klienti. Kirjeldage ära võimaliku kliendi persona – reaalne inimene, kellel on reaalsed vajadused, mida aitab katta teie toode või teenus. Sealt koorub välja, kuidas ta kaupa otsib, mida eelistab ning mille põhjal otsuseid teeb.

card image

Kaup

Seejärel on tarvis kaupa ehk toodet või teenust, mis loob ostjale (teie persona´le) olulist lisaväärtust – tal on just seda vaja. Veel parem, kui see vajadus on kliendi jaoks väga oluline.

card image

Teekond

Kolmas, kõige olulisem punkt on teekond, kuidas klient leiab teie toote või teenuse. See ei juhtu iseenesest ning seetõttu on edukad eeskätt just need ettevõtted, kes pööravad tähelepanu turundusele ja tootearendusele.

card image

Kuidas tellida

Neljas komponent – kuidas klient tellib ehk kuidas ta vormistab ostu. Siin tuleb mängu e-poe tehniline platvorm:

  • võimalus poes kaupa valida ning kõige sobivam toode üles leida,
  • tellimuse koostamine (ehk ostukorv) ning tellimuse esitamine,
  • transpordiviisi valik ehk kuidas ja millal klient kauba kätte saab,
  • makseviis ehk kuidas ostja tasub nii kauba kui ka transpordi eest,
  • tellimuse täitmise jälgimine.