Smart-ID on mugavaim viis interneti- ja mobiilipanka sisenemiseks. See on turvaline ja tasuta.
Kasutusele võtmine
- Laadi alla Smart-ID äpp.
- Loo PIN 1 ja PIN 2.
- Kinnita registreerimine ID-kaardi või Mobiil-IDga.
Teen Smart-ID
Smart-ID konto registreerimise ja kasutamise juhend
Lapsele Smart-ID tegemise juhend
NB! Smart-ID saad vormistada ka meie esindustes ID-kaardi või passi alusel. Lapsele Smart-ID tegemisel
tuleb tulla koos lapsega kohale ning lisaks võtta kaasa ka lapse nutitelefon ning ID-kaart või pass.
Kasutamiseks vajad nutitelefoni või tahvelarvutit, kuhu saad laadida Smart-ID rakenduse. Vajalik on ka internetiühendus.
Tehnilised nõuded Smart-ID rakenduse allalaadimiseks leiad Smart-ID lehelt.
Mida teha, kui telefon on kadunud või varastatud?
- Võta ühendust SK abiliiniga või helista Swedbank nõustamiskeskusesse.
Tehniline tugi
Kuidas see toimib?
Swedbanki internetipanka ja äppi sisenemine on mugavam, kui kasutad selleks oma biomeetrilisi andmeid (sõrmejälje- või näotuvastust) –
nii ei pea Sa meeles hoidma ega sisestama salasõnu ega PIN-koode. Biomeetrilised andmed on Sulle ainuomased andmed,
mille abil on võimalik panga digikeskkonnas enda isikut tuvastada ja tegevusi autentida.
NB! Biomeetriliste andmete kasutamiseks pead lubama nende kasutamise oma nutiseadme seadetes. Seadmel
peab olema sõrmejälje- või näotuvastussensor.
Juhendid Androidi kasutajale:
Juhendid iOSi kasutajale:
Mida on võimalik sellega teha?
Sõrmejälje- või näotuvastuse abil saad:
- turvaliselt Swedbanki äppi ja internetipanka sisse logida;
- vaadata oma kontojääki kiiresti ja mugavalt;
- internetipangas ja äpis makseid kinnitada (summas kuni 100 eurot 10 makset järjest);
- kaarte hallata (blokeerida, blokeeringut eemaldada, limiite muuta);
- krediitkaardi tagasimakseid teha;
- siseneda äpi teenuste vahekaardi kaudu internetipanka täiendavalt sisse logimata.
Äpi PIN-kood on lihtne viis äppi ja internetipanka sisse logida ja makseid kinnitada.
Mis on selle eelised?
- Lihtne – sisselogimiseks või makse kinnitamiseks sisesta lihtsalt oma PIN-kood. Seejuures võid koodi valida ise.
- Turvaline – PIN-koodi ei salvestata telefoni ning seda tead ainult Sina. Lisaks saab seda kasutada ainult Sinu telefonis.
- Mitmekülgne – kasuta seda nii sisselogimiseks kui ka kuni 100-euroste maksete kinnitamiseks.
- Hea varuvariant – soovitame Sul omada vähemalt kaht autentimisvahendit.
Kuidas seda seadistada?
- Logi äppi sisse.
- Vajuta oma initsiaalidele, et minna seadetesse, keri allapoole ja ava „Sisselogimise viisid“.
- Vajuta valikule „Äpi PIN-kood“.
- Vali sobiv 5–8 numbrist koosnev PIN-kood.
- Kinnita valitud kood – ja võidki seda kasutama hakata!
Muide, kui PIN-kood juhtub ununema, saad sama juhise järgi luua uue koodi.
Täpsem äpi PIN-koodi seadistamise juhend
Mobiil-ID on turvaline viis nii interneti- kui ka mobiilipanga kasutamiseks. Sellega saad anda ka digitaalset allkirja.
Kasutusele võtmine
- Pöördu mobiilioperaatori poole, kes väljastab Sulle spetsiaalse SIM-kaardi.
- Mobiil-ID tuleb aktiveerida ID-kaardiga aadressil politsei.ee.
Kasutamiseks vajad mobiiltelefoni, millel on vajalik SIM-kaart ja pead asuma levialas.
Mida teha, kui telefon on kadunud või varastatud?
-
Võta ühendust ID abiliini või mobiilioperaatoriga. Lisainfot vaata
siit.
Tehniline tugi
- ID-abiliin: (+372) 666 8888
- Sertifikaatide peatamine: (+372) 677 3377 või 1777
- www.id.ee
ID-kaardiga saad turvaliselt kasutada internetipanka ja anda digitaalset allkirja. Soovitame lisaks vormistada Smart-ID
või mõne teise autentimisvahendi, et pääseksid ka mobiilipanka ja saaksid end identifitseerida, kui helistad meie nõustamiskeskusesse.
Kasutusele võtmine
- ID-kaarte väljastab Politsei- ja Piirivalveamet.
- Elektrooniliseks kasutamiseks väljastatakse paroolid.
Kasutamiseks vajad ID-kaarti koos paroolidega ja ID-kaardi lugejat. Arvutisse peab olema installeeritud
ID‑kaardi tarkvara.
Mida teha, kui ID-kaart on kadunud või varastatud?
-
Võta ühendust ID-kaardi abiliiniga või vaata juhiseid
siin.
Tehniline tugi
- ID-abiliin: (+372) 666 8888
- Sertifikaatide peatamine: (+372) 677 3377 või 1777
- www.id.ee
PIN-kalkulaator on turvaline lahendus interneti- ja mobiilipanga kasutamiseks.
Kasutusele võtmine
- PIN-kalkulaatori saad Swedbanki esindusest.
- PIN-kalkulaatori aktiveerimisel valid koodi, millega edaspidi seda kasutada.
PIN-kalkulaatori kasutusjuhend
Mida teha, kui PIN-kalkulaator on kadunud või varastatud?
- Helista Swedbank nõustamiskeksusesse.
Tehniline tugi
-
phone
Swedbanki nõustamiskeskus 6 310 310
Mida teha hädaolukordades?
Kui oled oma kaardi või autentimisvahendites kasutatavad andmed kaotanud või kahtlustad, et need on sattunud kolmandate isikute kätte, ära kõhkle meile mis tahes ajal (ööpäev läbi) helistamast. Blokeerime kohe Sinu kaardi või juurdepääsu Sinu internetipanga kontole ja keegi teine ei saa ligi Sinu kontodel olevale rahale.
- Erakliendi tugi: 6 310 310
- Ärikliendi tugi: 6 132 222
Loe lähemalt turvalisuse kohta
Oleme loonud turvalisusega seotud teemadele eraldi lehe, millelt saad lisateavet, kuidas tagada oma konto turvalisus ja kaitsta oma raha petturite eest.
Liigu turvaliste rahaasjade lehele